4. Bölüm: Bu koku başıma dert açacak.

168 3 0
                                    

      -Sınavlar bitti mi cimcime ahh pardon Deniz Hanım.

-🙄 Bitti Onur bey elhamdülillah

     -Maşallah maşallah

-İnşallah hocam inşallah

(Bu saçma diyaloğa neyseki abim mutfaktan ufak bir küfürle son verdi)

     -Ne yapmayı planlıyorsun tatilde? Buralarda mısın?

-Daha karar veremedim. Bir kaç gün burada takılırım sonra babama geçerim belki.

     -İyi bakalım bir gün yemek ısmarlıyım sana gitmeden

-Oo peki nereye götüreceksin?

     -Nereye istersen sen yine bakar bulursun antin kuntin bir yer

-Ee ağanın eli tutulmaz ahahah bulurum bulurum ahahah

( Onur abi güzel bir gülüşle göz kırptı. Ahh kalbim o ne gülüş o ne bakış o ne boy o ne pos o ne endam? .iktir! Deniz kendine gel. İyice ayarların bozuldu. Abi diyorsun lan abii!!)

     -Noldu Deniz suratın düştü

-Yok ya yemek ağır geldi uyku bastırdı.

     -Lan zaten öğlen uyandın daha ne kadar uyuyacaksın

-Ben sınav haftasından çıktım benim gecem gündüzüm belli olmadı günlerce şimdi rahat rahat uyuyabilirim.

     -Canım benim sana yazık günah çık gez toz dolaş hava miss bugün

-Ayy valla hiç halim yok çıkıp ne yapacağım. Yakın arkadaşlarım hep şehir dışına ailelerinin yanına gittiler. Eski arkadaşlarımla da 2 gün sonraya plan yaptık.

     -Tatlı yemeğe götüreyim mi seni?

-Yaa gerçekten mi götür hemen hazırlanayım. Abim de çatlasın oohh.

     -Bak tatlıyı duyunca hemen kendine geldin cimcime. ( diyip saçımı çekti. )

-Oooff Onur abi yaa saç çekmene yaa çocuk musun?

     -Çocuk ruhluyum hala. Hadi çok konuşma fikrimi değiştirmeden hızlıca hazırlan. Ben balkondayım çok bekletme beni.

-Ayy ne demezsin. Tamam çok hızlı hazırlanacağım(En az 30 dk, 30 dk mük bence)

Onur abi abimede söylemiş ama işlerimi halletmedim siz gidin. Beni bugünlük affedin demiş.

      -Ahh be kızım bee. Deniz hadi be kızım alt tarafı tatlı yemeğe gideceğiz ne bu kadar hazırlık?

-Yaa tamam geliyorum.

( Onur abinin kızacağını biliyordum ama yinede kendimden ödün veremezdim😅 mini bir dekolteli elbise giydim)

-Geldim işte abim nerde.

     -Abinin işi varmış gelemey- (Sözünü bitiremeden üstümü baştan aşağı süzdü ve )

     -Bu ne kızım hazırlandın mı sen şimdi.

-Dedi Trabzonlu Uşak.

     -Denizzz!

-Onur abi yaa aş artık bu durumu. Abim bir şey demiyor sana ne oluyor anlamıyorum.

     -O abinin pi.liği. ben karışırım. Sen bir de bunlara para veriyorsun. Hatalı üretim bunlar bak eksik kumaş( diyerek eteğimi ve göğüs dekoltemi işaret etti.)

-Aynen Onur abi aynen.

     -La havle..

-Hadi Onur abicim gidelim artık benim tatlı krizim tuttu. ( diyerek bir hışımla koluna girip çekiştirirken sevimli bir bakışla gülücük attım.)

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin