23. Bölüm: Minik Kıskançlık Meselesi

102 3 0
                                    


Son sayfamı zar zor bitirdiğimde. Kapı çalmıştı. Koşarak açmaya gittim. Kapıyı açtığımda yakışıklı sevgilim lacivert gömleği, krem pantolonu ile aklımı başımdan almıştı. Aklım başımda olmadığı için boynuna atlayıp dudaklarına yapıştım. Onur şaşırsada hoşuna gitmişti. Yine öpüşürken dudağının yana kaymasıyla tebessüm ettiğini anlamıştım(ahh çıldırıyorum..🤤) Abimin arkamdan 'Çüşş' diye seslenmesi ile irkilip kendimizi toparladık. Abim sinirle mutfağa geçti. Bizde birbirimize bakıp gülümseyip mahcup bir şekilde mutfağa geçtik.

Abim yemek sırasında hiç konuşmadı. Onur bu duruma son vermek için konuşmaya başladı.

     -Ulaş seninle tanıştırmak istediğim biri var..

Abim şaşkın bir şekilde Onura bakıp ne dediğini anlamaya çalışıyordu. Bende şaşırmıştım Onurun devamını getirmesini bekliyordum.

     -Bizim Murat abi geldi ya geçen gün baya oturduk. Sonra arkasından kuzeni Sıla gelmişti. Hatırladın mı?

                 -Pek hatırlamadım.

-O gün odaya girdin selam bile verdin!

                 -...

-Ulaş artık kendine gelmen gerekiyor. Bu kadar dağılamazsın!

                -Kendimdeyim ben gayet iyiyim.

-Değilsin ama ben seni kendine getireceğim!

               -Nasıl olacak o iş?

-Sılayla tanışacaksın!

               -Ya bir .iktir gir Onur!

-Bana bak yalnızlıktan bize sarıp duruyorsun. Sevgilimle elele bile tutuşamıyoruz! Sılayla bir görüş beğenmezsen bir şey demiyorum. Bence beğeneceksin tam senin tipin güzel kız,alımlı.

(Dua et abim var yanımızda ben sana göstereceğim gizil kiz alimli!!! )

               -Ben beğendim diyelim kızın benimle buluşmak istediğini nerden çıkardın?

-Senin kafan yerinde olmadığı için odaya girdiğinde kızın sana olan bakışlarını görmedin.

(Ben bu çocuğu parçalarım!! Sanane elalemin kızından nereye nasıl baktığından!!)

               -Tamam.

-Tamam mı bu kadar çabuk ikna olacağını düşünmemiştim.

               -Dediğin gibi kafamı dağıtmaya ihtiyacım var belki iyi gelir.

     -Size afiyet olsun. Ben ders çalışacağım.

(Sinir olduğum için yanlarından ayrılıp odama geçtim.)

               -Kıskandı mı bu beni?

-Burda sevgilisi dururken seni niye kıskansın..

               -Konu benim ya bende abisiyim ya ben nasıl onu seninle paylaşmak istemiyorsam o da beni paylaşmak istemiyor.

Onlar saçmalıklarına devam ederken. Ben intikam planları içerisindeydim🤔🤔 Bir süre sonra Onur yanıma geldi.

     -Sevgilim napıyorsun?

-Ders çalışıyorum.

     -Bozuk muyuz?

-Yo

     -Peki.. Takıldığın yer var mı?

-Vardı ama hallettim.

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin