Denizin gözünden;
Sabah erkenden uyandım. Şimdiden bu kadar heyecanlı olmam şaka mı? 😁 Hemen bir duş alıp giyindim. Babam gelmişti birlikte kahvaltı yaptık. Annem hala gelmemişti. Gerçi geleceğine dair bir şey de söylememişti. Onurun ailesi geldi ama benim gelmemi istemedi. Hazırlıklarımla ilgilenmemi sözde görüşeceğimizi söyledi. Ufak bir tedirgin olmadım değil. Bir sorun olmadığını düşünmek istiyorum. Şu an kafama bir şey takarsam oturup ağlayacağım ve beni kimse susturamayacak gibi hissediyorum. Bu hafta okul, hazırlıklar derken o kadar yoğun geçti ki kendimi çok yorgun hissediyorum. Tabi ki iç sesim beni içten içe kemirmeden rahat etmiyordu. Dalgınlığımı babam farketmişti..
-Babacım iyi misin?
-İyiyim babacım.
-Dalgın duruyorsun?
-Yorgunum sanırım.
-Başka bir şey olmadığına emin misin?
(Zaten içimde sormak istemediğim, düşünmek istemediğim bir çok soruyla uğraşıyorum baba sende üstüme gelmesen mi?)
-Evet babacım biraz heyecan sardı beni.
-Onuru göremedik geldiğimizden beri. Damat bey kaçtı mı yoksa?
-Baba yaa.. Onunda ailesi geldi şehir dışından onlarla ilgileniyor. Akşam görüşeceğiz.
-İyi bakalım öyle olsun. Sıkıntı olmasında
(Biraz daha devam edersen ağlıyacağım baba yaa..)
-Baba sorun yok dedi kız işte gitme üstüne heyecan stres bir arada. Hadi abim Sıla gelecek birazdan hazırlan kuaföre bırakayım sizi.
-Tamam abi Eceyi arayıp geliyorum.
-Tamam abim ben arabaya iniyorum. Hazır olunca gelirsin.
-Tamam abi..
Ben odaya giderken babamda abimi kenara çekip biraz da onu sıkıştırdı. Onurun gelmemesi benim gitmemem gözüne battı. Abim babamı bir kez daha tersleyip beni rahat bırakması için çıkıştı. Babam gibi bana da bu durum garip geldi ama hem üzerinde durmak istemiyorum hem de işime geliyor. Ailesini hiç tanımıyorum akşam yeterince gerileceğim önden gerilmeye gerek yok. Hemen Eceyi aradım kuaförde buluşmak için anlaştık. Eşyalarımı alıp abimin yanına gittim. Sılada gelmişti. Ben geldiğimde öpüşüyorlardı. 'Öhöhöhö' yalancı bir öksürükle ayrılmalarını sağladım. Bizi yakalasa Onurla ağzımıza sı..tı kendi olunca sorun yok tabi🙄 Benim bir haftalık koşturma sürecimde onlarda ilişkilerini baya ilerletmişlerdi. Sılayı sevdim gıcık biri değil. O yüzden şimdilik ilişkilerine bulaşmıyorum🤭 Kuaföre geçtik. Ece de gelmişti. Uzun bir kuaför serüveninden sonra abim bizi aldı eve geçtik.
Eve geçtiğimizde babamda son hazırlıkları bitiriyordu. Babam beni görünce gözleri dolmuştu.
-Güzel kızım seni böyle görmek çok garip hissettirdi. Benim kızım ne ara büyüdü bu kadar.
(Gözünden akan yaşı elinin tersiyle silip bana sarıldı)
-Yaa baba benide ağlatıcaksın makyajım bozulucak ama.
-Tamam sulu göz sakın ağlama! Sevgilimin yanında bende ağlamak istemiyorum. Hem söz sadece bir yere gitmiyorsun daha..
-Ya abi yaaaa..
(Babamın kollarından ayrılıp abime sarıldım.)
Son hazırlıklarda bitmişti. Burak abi organizasyonun her detayı ile özel ilgilenmişti. Sema abla ikramları hazırlamıştı. Misafirlerimizi beklemeye başladık benim heyecan tavan yapmıştı şimdiden. Zil çalınca şok oldum Onura haber ver çıkmadan demiştim. Unuttu heralde diye kapıya gittim ama kapıdaki Onur değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİM
Teen FictionBazı bölümlerde rahatsız edebilecek(+18) yerler var lütfen ona göre hikayeme başlayın 🙏🏻