13. Bölüm: İtirafımızın Karşılığı Bu Olmamamlıydı!

114 3 0
                                    

-Abii

     -Abimm sinirlenmeye başlıyorum söyleyecek misin artık?

(Onur daha fazla dayanamadı ve devreye girdi)

-Ulaş bu şekilde karşına gelmek istemezdim ama ben gönlüme söz geçiremiyorum Deniz'i seviyorum. Eğer müsaden olursa..

(Abim bir hışımla ayağa kalktı. Şok içinde bir Onura bir bana bakıyordu. Bizde ayağa kalktık. Abim derin bir nefes aldı.)

     -Siz ikiniz birbirinizi mi seviyorsunuz?

'Evet' dedik ikimizde.

     -Ne zamandır peki?

-Ulaş kısa bir süre önce birbirimizi sevdiğimizi anladık ama bugün sen gelmeden önce konuştuk ve senin onayın olursa bir ilişkiye başlayacağız. Ben Deniz'i gerçekten çok seviyorum onu üzmemek için elimden geleni yapacağım söz veriyorum.

( abim bir anda Onurun üstüne doğru yürüyüp yakasına yapıştı. Ben 'abi dur napıyorsun' dememe kalmadan Onur'un suratına yumruk attı. Ben şok içinde dondum kaldım. Onur da bende bunu beklemiyorduk.)

     -Evimin anahtarlarını masaya bırak ve hemen defol git.

-Abi napıyorsun neden böyle davranıyorsun.

     -Sen sus Deniz.

-Abi ama

     -Deniz sus dedim.Sen de hemen kalk git gözüm görmesin seni

-Ulaş sevdim diyorum çok sevdim.

     -Bak hala konuşuyor.

( dedi ve Onurun kolundan çekiştirip kapının önüne götürdü ve kapıyı suratına kapattı.)

-Abi sen

     -Şerefsiz karşıma geçmiş rahat rahat söylüyor.

(Ben dayanamayıp ağlamaya başladım. Abim bana dönüp)

Deniz ağlama abim.

-Abi ben özür dilerim ama Onur' u seviyorum. Ben senin bu denli tepki vereceğini düşünemedim.(ağlamama engel olamıyordum Onur ne halde diye içim içimi yiyordu. Kendimi suçladığım sırada abim yanaklarımı avucuna alıp göz yaşlarımı sildi)

     -Gerçekten seviyor musun o eşşoğlu eşşeği?

-Seviyorum abi. İkimizde direndik ama olmadı.

     -Abim benim için ikinizde çok kıymetlisiniz. Onur benim canım en zor anlarımda hep o benim yanımdaydı, sen zaten canımın içi ben siz mutlu olun isterim. Bu söyleyeceğime kızacaksın ama sevineceksin de.

(Abime meraklı gözlerle bakıyordum ki..)

Abim ben çok sevindim sizin birbirinizi sevmenize. Tabi sen bunu Onur'a çaktırma. Ben ufak bir şaka yapmak istedim.

-Abi ne diyorsun sen ufak bir şaka mı yaptın? Abi yumruk attın suratına

     -Ee o kadar olacak o kadarını haketti canım.

-Abiiiii..(abime bir kaç şaplak attıktan sonra)

     -Dur be kızım. Ben daha devam ettirecektim senin göz yaşlarına kıyamadım ama o Onur sürünecek biraz.

-Saçmalama abi ben Onur' a gidiyorum.

     -Dur dur gitme sürünsün biraz. Öyle hemen kabullenemem.

-Abii saçmalama

(Hemen kapıya koştum açtığımda yere çökmüş gözleri dolu doluydu. Hemen sarıldım ve yüzüne baktım.)

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin