-Abi ben geldim.
-Hoşgeldin abim.
-Hoşbulduk.
-Ne yaptınız abim halledebildiniz mi?
-Evet abi sağolsun Onur tüm detaylarını anlattı konuların büte hazırım. Bir tekrar daha yaparım sınava girmeden tamamdır.
-İyi bakalım..
-Sen ne yaptın
-Bir kaç işim vardı onları hallettim. Bir de..
-Ee
-Onur bahsettiği kız meselesini düşündüm.
-Ne karar verdin?
-Görüşeceğim. Belki anlaşırız..
-Sevindim abi, sana aşk yakışıyor.😊
-Nasıl yani?
-Yani bu öküz hallerin gidiyor. Minnoş bir adam oluyorsun.
-Minnoş ne lan!
-Tatlı ve sevimlisin yani abi..😁
-Hadi hadi şımarma..
-Öff iyi bee
Abimle bir süre muhabbet ettikten sonra yatmak için ayrıldık. Odamda bir süre Onuru düşünerek uyudum..
Yeni bir güne güzel rüyalar görmenin keyfi ile gözlerimi açtım. Güneşin parıltısı beni keyiflendiriyordu. Erken uyanmak bugün canımı sıkmamış adeta keyiflendirmişti. Kalkıp bir duş alıp enerjimi daha da arttırdıktan sonra üstümü giyinip mutfağa geçtim. Kahvaltı hazırlıklarına başladım. Onura da mesaj attım kahvaltıya gelmesi için. Kahvaltı hazırlığımın bitmesine yakın kapı çaldı. Sevgilimi karşılamak için koşarak kapıyı açtım. Benim kadar enerjik değildi ama beni gördüğünde gözlerindeki pırıltının etrafa saçılması keyfime keyif kattı..
-Hoşgeldin sevgilim..
-Hoşbulduk sevgilim..
Dolgun dudaklarına minik bir buse kondurdum. İçeri girince hemen kuymak kokusunu almıştı karadenizli yarim🥰
-Ya benim sevgilim kuymak mı yapmış🥰
-Seninkinin yerini tutamaz ama yaptık bir şeyler.😊
-Annem olsa gelinimi ne zaman istemeye gidiyoruz derdi..
-Ya da 'Haçan bu celün bir kuymağu bile edememuş. Bundan sağa kari olmaz. Sen bunu alur iki güne kapunun önüne koyarsun. Sen komazdan ben koyarım' derdi.
-Uyy şiva da yapayi bakin hela. Anam seni buldi da öpsün başina koysun.
-Ahahaha yok uşağum yok benden sağa yar olmaz.
-Yakarum daa buralari. Aldun hepten aklimu da yar olmaz benden sağa dersun.
(Yazarınızdan minik bir not: Bu aralar bobağnemle çok takıldık. Şive zehirlenmesi yaşadım. İstemezseniz bir daha şive yapmam🙈😁)
Kahkalarımıza abimin kahkasıda eşlik etti demek isterdim ama tabiki bütün negatifliğiyle ortama dalmıştı.
-Bana bir deli yetmiyormuş gibi iki oldular..
Abimin göz devirmesiyle mutfağa geçtik. Kahvaltımızı yaptıktan sonra onlar işe gitti ben ders çalışmaya geçtim.
Sınav günü gelmişti. Uyuya kaldığım için kahvaltı bile yapamadan alelacele okula gittim. Sınav soruları önüme geldiğinde ağzım kulaklarıda soruları inceledim. Sevgilimle olan çalışmamız bir hayli işe yaramış bütün soruların cevabı bende vardı. Bütün detayları ile çizip teslim ettim. Sınav sonrası arkadaşlarımla bahçede muhabbet ederken bana doğru yaklaşan Sametle göz göze geldik. Onunla konuşmak istemesemde bitirmemiz gereken bir konu vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİM
Teen FictionBazı bölümlerde rahatsız edebilecek(+18) yerler var lütfen ona göre hikayeme başlayın 🙏🏻