-Yoksa ne dayanamaz mısın?
(Pis bir sırıtma oluşmuştu yüzünde.)
-Onur..
-Sevgiliiiim..
-Onur hadi güle güle..
-Ya sevgilim gitmek istemiyorum. Kalmama izin ver söz yaramazlık yapmayacağım.
(Ahh şapşal ben kendime güvenmiyorum. Bedenim seni arzuluyor. Kasıklarımda bir sızı..)
-Onur lütfen zorlaştırma!
-Tamam sevgilim buna da tamam.
Onuru yolcu edip odama geçtim. Onu o kadar çok özledim ki her bir zerrem onun için yanıyordu. Onu düşünerek uykuya daldım.
Günün ilk ışıkları odama vurmaya başlamıştı. Bir kaç saat uyumuştum ama uzun zamandır ilk defa uykumu alarak uyanmıştım. Üzerimdeki ağırlık kalkmış, kuş gibi hafiflemiş hissediyordum. Mutfaktan tabak sesleri geliyordu. Abim geldi heralde kahvaltı hazır olana kadar duş aldım. Modumu daha da yerine getirmek için güzel yeşil bir elbise giydim. Yüzümü biraz renklendirdim. Mutfağa geçtim.
Mutfağa girdiğimde suratsız abimi görmeyi beklerken ıslık çalarak kahvaltı hazırlayan Onuru görmüş olmak beni mutlu etmişti. (Abicim aşk bu ne yapalım. Seninde suratın azıcık gülse belki böyle demezdim🤭)
-Günaydın..
(Beni farketmediği için sesimle irkildi. Sonra bana dönüp önce üstümü baştan aşağı süzdü ve beğendiğini anladığım ifadeyi yüzüne yerleştirdi.)
-Şimdi günüm aydı işte.. Benim güneşim uyanmış. Akşamlar olmasın🥰
-Ahahaha😂 Onur yaa..
-Ne zaman sevgilim diyeceksin?
-Bilmem düşünmedim.
(Ellerini belime sardı. Usul usul bana yaklaşmaya başladı.)
-Sevgilim demeni çok özledim. İsmimi senin ağzından duymakta çok güzel ama sevgilim dediğinde kalbim hızlanıyor. Benim o bana diyor sadece bana. Benim sevgilisi, sevdiği diyorum.
-Sevgilim...
-Allah be..
(Belimden sıkıca tutup ayaklarımı yerden kesti ve döndürmeye başladı.)
-Onur dur bir yere çarpacağız. Ahaha. Onur. Ahahhah. Sevgilim dur artık başın döndü.
-Senin o sevgilim diyen ağzını yerim bal dudak.
-ahaha yesene..
-Beni kışkırtma bal dudak zaten zor duruyorum.
-Durma tutan mı var?
-Sevgilim kaşınıyorsun.
-Kaşısana..
-Sen kaşındın!Akşama kadar inleticem seni içinden çıkmayacağım!
(Hırrlayarak beni kucağına aldı kucağındayken ne kadar sertleştiğini hissedebiliyordum. Özleminden kavrulan sadece ben değildim beni odaya götürdü. Onu o kadar özlemiştim ki daha fazla sabredemeyecektim. Kasıklarımdaki sızı artmış arzularım bedenimi düşüncelerimi ele geçirmişti ne yapsaydım? Tabi Deniz,hep ondan azgınlıktan değil. Ne yapalım alışmış kudurmuştan betermiş🤭🤭)
Dudaklarımızı, dillerimizi kavuşturmuştuk. Isırdığı dudaklarımda acı hissediyordum ama bu beni daha da keyiflendiriyordu. Ben keyiflendikçe kucağında erkekliğine sürtünüyordum. Sürtündükçe ikimizde inliyorduk. İnledikçe daha da sert ısırıyorduk. Beni sırt üstü yatağa bıraktı. Üstündeki tişörtten hızlı bir şekilde kurtuldu. Ben yatakta elbisem belime çıkmış onu izliyordum. Kemerini açmaya başladı. Sırt üstü yatarken dirseklerim üstünde doğruldum. Gözlerimizi hiç kaçırmadan birbirimize bakıyorduk. Eli titrediği için bir türlü açamadığı pantolon düğmesine küfürler saydırıyordu. Bu haline gülüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİM
Teen FictionBazı bölümlerde rahatsız edebilecek(+18) yerler var lütfen ona göre hikayeme başlayın 🙏🏻