31. Bölüm: Şu Telefonu Açın!!

58 3 0
                                    

İkiside suratını astı ve çıktılar. Ece için kek yaptım Sema ablada bir gün önceden börek salata yapmıştı onları hazırladım. Bir süre sonra da kapı çaldı. Açmaya gittiğimde Ecenin yanında Oğuz da vardı. Şaşırdım geleceğinden haberim yoktu. İçeri buyur ettikten sonra onada servis çıkardım.

     -Deniz habersiz geldim kusura bakma ama seni merak ettim.

-Sorun değil canım bizim aramızda lafı olmaz.

      -Teşekkür ederim.

-😘

      -Nasılsın?

-İyiyim.

      -O günü tekrar hatırlatmak istemiyorum ama Sam-

-Hatırlamak istemiyorum evet! Lütfen onun hakkında da konuşmak istemiyorum.

      -Özür dilerim ben çok sinirliyim hala atamıyorum içimde dağ gibi büyüyor.

-Özür dilemene gerek yok. Sen sıkıntı yapma benim için geçti gitti. Onurla aramız düzeldi. Bir daha böyle bir şey olmasına müsade etmem.

      -Bende müsade etmem!

-Ağır ol Oğuz bey ! Bu kızım aslanlar gibi sevgilisi var o halleder!

      -Gördük aslanı arkasını döndü gitti!

-Oğuuuzzz!!

      -Tamam bir şey demedim.

                     -Kaptırdın Onura çatla şimdi istediğin kadar.

-Öhöhöhm höh

Eceye göz devirerek baktık ikimizde. Oğuzu hep arkadaşım olarak gördüm. O da saygı duydu. Ecenin pervasızlığı boş boğazlılığı yüzünden arkadaş olamayacağım kimseyle.. Onur duysa sinirleri bozulur haklı olarak. Neyse yaa..

-Ee siz ne yapıyorsunuz okulun açılmasına az kaldı.

Biraz okuldan biraz başka konulardan derken akşam olmuştu. Kapı çaldı. Gidip açtığımda Onur gelmişti. Kocaman gülüşüne karşılık kocaman gülmüştüm🥰 Ufak bir öpüşme yaşanmış olabilir🙈içeri arkadaşlarımın yanına geçtik hoşgeldin beş gittinden sonra Onur, Oğuzun da burada olmasından rahatsızlık duyduğunu vücut diliyle anlatıyordu. Oğuzda bunu farkedince 'ben kalkayım artık' diyerek ayaklandı. Ece de onunla kalkınca Onurla baş başa kaldık yine.

-Sevgilim diktin çocuğun üstüne gözlerini rahatsız oldu kalktı gitti.

     -Sadece Ecenin geleceğini söylemiştin görünce şaşırdım.

-Bilmiyordum bende gelince öğrendim.

      -Birde habersiz gelmiş.

-Onur arkadaşım o benim istediği zaman gelebilir.

     -Ben bakışlarını sevmedim.

-Bu konuyu konuştuğumuzu hatırlıyorum. Borçlu çıkmıştın!

     -Tamam sevgilim bir şey demedim.

-😘😘

     -Seninle yarım kalan bir hesabımız vardı..

-Ne hesabı yaa.

(Onur pis pis sırıtmaya başlamıştı. Anlamamazlığa vursamda pes etmeye niyeti yoktu. Üstüme doğru yürümeye başladı.)

-Sevgilim abim gelicek birazdan.

     -O zaman bana gidelim.

-Onur ben müsait değilim.

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin