(Ahh konuşmaya kesinlikle hazır değilim ama konuşacaklarımızı da merak ediyorum. Hadi be Deniz bitir şu işi ne olacaksa olsun. Yine gaza getiriyorum kendimi hadi hayırlısı.)
-Olur konuşalım.
(Fazla mı kendimden emin 'Olur' dedim ben)
-Deniz.
(Ahh ismimi bu kadar güzel söyleyemezsiz dikkatim dağılıyor.)
-Ben çok düşündüm. Aslında bir süredir düşünüyorum.
(Bir süredir? Ne kadar süredir mesela? Odaklan Deniz odaklan!)
-Son yaşadıklarımızla beraber.
(Aahoo burada kök saldım, meyve verdim. Hadi be adam!)
-Kafam çok karışık.
(Yani sen cümleyi o kadar yuvarla yuvarla 'kofom çok koroşok' de!🤬)
-Benimde kafam çok karışık.
(Öyle konuşmaya böyle karşılık!😒)
-Ben nereden başlayacağımı bilmiyorum. Sen ve ben yani biz
(Ahh canını yidiğim evet biz❤️)
-Biz nasıl olacak?
-Ne nasıl olacak?
-Deniz açık konuşabilir miyim?
(Net ol bebeğim🤭)
-Evet lütfen.
( Ahh bir de iç sesimi duysan🤤)
-Ben başta kendime itiraf edemedim. Sürekli saçmalama Onur! Yok ya sen yanlış anlıyorsun Onur! Yapma Onur! Etme Onur!
(Öp beni Onur diye bağıracağım şimdi🫠)
-Kendimi sürekli frenlemeye çalıştım. Taki seni o çocuğun öptüğünü görünceye kadar. Kan beynime sıçradı sanki! O zaman daha fazla inkar edemeyeceğime karar verdim. Sonra çocukla aranda bir şey olmadığını söylediğinde o kadar mutlu oldum ki o an sana sarılmamak için kendimi zor tuttum.
(Ayy keşke tutmasaydın🫠)
-Tatlı yerken, kahve içerken, ıslak saçlarını kurutmamak için benimle inatlaşırken, sana göz kırptığımda o bir an duraksamalarında, bana göz kırptığında, uyku sersemi yataktan fırladığında..
( söyle söyle 'seni havluya sarılı gördüğümde' ayy ben kızarmaya mı başladım!🫣)
-Ben bu anların hepsinde sana sarılmamak seni öpmemek için kendimi zor tuttum. Bana geldiğin gün 'Rüyanda beni gör Onurcum' diyerek beni yanağımdan öptün. O gün dudaklarına yapışmamak için kendimi çok zor frenledim. Zaten bana her Onurcum dediğinde aklımı kaybediyordum. Tekrar abi dediğinde ise başımı duvara vurasım geliyordu. Daha sonra sen eğlenceye gideceğini söylediğinde hiç gitmeni istemedim. Gitmeni istemediğimi söylemek için yanına geldim. Hazırlanmıştın o kadar güzel olmuştun ki deliye döndüm bu şekilde çıkacaksın diye. Sende hiç yardımcı olmadın yine kendimi frenlemek için çıktım gittim.
(Hmmm ondan gittin demek🤭🤭)
-Sonra dayanamadım gittiğiniz bara geldim. Sen kendinden geçmiş dans ediyordun. Yanındaki gorili görünce yanına bir hışımla geldim. Ece gorili uzaklaştırdı. Ben sana sinirle çıkışacaktım ama o kadar güzeldin ki bir an durdum. Sonra sen üzerime doğru geldin. 'Bu bizim şarkımız' dedin. Şarkının ne olduğunu anlamaya çalışırken. 'Sen tam bir korkaksın' dedin. Evet korkağım dedim içimden. Devam ettin 'ama ben korkmuyorum' dedin ve kendine çektin öptün beni. Ben uzun zamandır bunu yapmamak için kendimi frenlerken sen yapmıştın. O an seni bırakmak istemedim ama kendinde olmadığın için seni geri ittim. Eceye seni götürdüğümü söyledim ve belinden tutup çıkardım seni.
-Onur ben
-Sözümü kesme lütfen!
(Tamam ağam tamam paşam sen devam et😍)
-Tam seni arabaya oturttum zannediyordum ki bir anda karşıdaki parka koştuğunu gördüm. Ne olduğunun şokunu atlatamadan peşinden geldim. Sırılsıklam olduk. Makyajın akmasına rağmen sen hala çok güzeldin.
(Yaa saçmalama şapşal🫠🫠)
-Tekrar arabaya oturtup kemerini taktım. Yüzümden yakaladın ve beni öptün. Bıraktığında kulağına eğilip
(Hahh ne dedin çatlıyorum hatırladığımdan beri ne dediiinn🥹🥹)
-'Dua et .arhoşsun yoksa elimden kurtulamazdın.' dedim. Eve geçtiğimizde üstün sırılsıklam hasta olacağından korktum elbisenin fermuarını açtım sen bir anda kollarını çıkardın elbise yere düştü. O an aklımdan geçenleri duymamak için hemen dolaptan kıyafet getirmeye gittim arkamı döndüğümde yine karşımda çıplak bedeninle duruyordun. O kadar canlı duruyordun ki kendine geldin zannettim. Ve yine beni kendine çektin öptün. Tam yeter artık diyerek karşılık verecektimki bir anda kendini kollarıma bıraktın.
(Ahh be Deniz az daha dayanamadın!🙄)
-Seni yatırdıktan sonra sabahı iple çekiyordum. Gece uyuyamadım arada seni gelip kontrol ettim. Uyurken bile güzel olur mu insan dedim. Yatağımda yatıyordun ama ben sana dokunmaya bile kıyamıyordum. Sabah sana kahvaltı hazırlayınca aklıma ikimizin şarkısı geldi tam açıcaktım ki kapı sesini duydum. Uyandığını anladım. Yanına doğru gelirken sen çıktın. Soru yağmuruna tuttun. Hiç bir şeyi hatırlamadığını anlayınca yıkıldım. Sonra gözüm elimdeki telefonda çalmayı bekleyen şarkıya ilişti ve açtım. Sonra o anı hatırladın ama hatırlamıyormuş gibi davrandın. Bende kendindeyken korkak kimmiş gör istedim. Başta öpmeye niyetim yoktu ama dayanamadım karşılık verincede içimdeki ateş harlandı. Tabi abin bütün büyüyü bozdu.
(Deme öyle ateş harlandı felan🫣🫠)
-Seni göndermek istemedim kahvaltı yaparken konuşucaktım seninle ama kafan çok karışık duruyordu. İstemesemde gönderdim. Ama Ulaş gelmeseydi ne olurdu ne kadar devam ederdi diye buraya gelene kadar düşündüm. Ulaş beni yemeğe çağırınca nasıl olduğunu görmekte istediğim için hemen kabul ettim. Kapıyı açtığında bana bakmayacaksın diye korktum ama sonra öyle bir baktın ki kolundan tutup benim eve götürmeye niyetlenmiştim ki abin seslendi. Güzel anlarımızın katili!!
(Kendime engel olamadım güldüm 😁 sonra hemen toparladım kendimi)
-Abine verdiğin aklıda duyunca tamam dedim bugün bu iş bitecek. Sen odaya gidince abini Banu ile hemen gidip konuşması için ikna ettim. O da hemen çıktı. Senin odada Eceyle konuşmanı duydum. O gorilide arama diye hemen geldim. İşte burdayım!
-Ben ben ne diyeceğimi bilmiyorum..
(Ben kekeledim mi az önce?)
——— 10. Bölüm Sonu ———
"Yazarın notu: Buralar karışacak vaziyet alın 🤭🤭"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİM
Ficção AdolescenteBazı bölümlerde rahatsız edebilecek(+18) yerler var lütfen ona göre hikayeme başlayın 🙏🏻