-Abicim hoşgeldin. ( dedim ve boynuna sarılıp sıkıca öptüm.)
-Hoşbulduk abim. Dur be kızım yavaş ol.
-Abicim görüşemiyoruz bir süredir farkında mısın?
-Abim bu aralar işler yoğundu ilgilenemedim seninle.
-Abiii
-Ses tonun hoşuma gitmedi ama hadi söyle bakalım.
-Abiciiimm. ( yine boynuna sıkıca sarıldım) Bir derdin var gibi. Kaç gündür bir haller var sende ama çözemedim gelip anlatırsın diye bekledim ama sende gelmedin.
-İşler yoğun işte ab- (sözünü kestim hemen)
-Abicim geç şimdi işi yoğunluğu felan başka bir derdin var. Anlamıyor muyum ben. Hadi dökül bakalım.
-Boşver abim daha sonra konuşuruz.
-(Bacağına yapışıp. )Anlat be abim kulun kölem olam be abim hadi be abim.
-Şebek kalk şurdan (diyerek kolumdan çekip beni kaldırdı.)
-Bir kız var.
-Bir kız var?
-Dalga geçmeyeceksen anlatacağım.
-Yok abi niye dalga geçeyim. Geç şöyle oturalım anlat dinliyorum.
-Ben birinden hoşlanıyorum. Bizim ofise geldi bir gün. Çalıştığımız bir kurumun pazarlama müdürü. İş gereği bir kaç kere görüştük. Ama ben onu daha çok görmek istemeye başladım. Önce işle ilgili bahaneler uydurdum daha sonrada yemeğe çıkardım. Yemekte hislerimden bahsettim. O zamana kadar olan hareketlerimden anlamıştı zaten ama beni reddetti. Bir ilişkiye hazır olmadığını kariyeri ile ilgili planları olduğunu söyledi. Tabi bu cevabı beni tatmin etmedi.
-Aa peki sonra tekrar görüştünüz mü?
-Bir süre ofise gelmedi. Bir gün ben evdeyken beni aradı. Görüşmek istediğini söyledi.
-Yaa gizemli iş telefonu görüşmelerin anlaşıldı.
-Deniizz.
-Tamam abicim devam et.
-Dün kahvaltı sonrası görüştük. Beni reddetti ama olumsuz değildi onunda bana hisleri vardı. Onu hissettiriyordu. Görüşmede, bu şekilde olmuyor kafamı karıştırıyorsun işlerime odaklanamıyorum dedi.
-Ahh zaten şu kafa karıştırmalarınız olmasa her şey daha kolay olacak.
-Nasıl yani?
-Yok bir şey abicim devam et.
-Bende ona ben sana açık ve net oldum daha fazla içimde tutamazdım duygularımı bu yüzden sana hislerimi anlattım. Sen de reddettin. Şimdi gelmiş kafamı karıştırıyorsun diyorsun. Asıl sen bu hareketinle benim kafamı karıştırıyorsun. İstemiyorum ama sen benim peşimden koş mu demek istiyorsun dedim.
-Ee yuhh ama abi gerçekten böyle mi dedin.
-Ne deseydim. Söylediği buna çıkıyor. Reddettikten sonra ben onu aramadım yazmadım. Kendi aradı davet etti.
-Ee kız bir şey demedi mi?
-Sinirlendi. Tamam sen beni anlamayacaksın dedi çekti gitti.
-Sen ne yaptın. Odun gibi oturdun mu abi?
-Ne yapacaktım Deniz? Kendi davet etti kendi konuştu kendi sinirlendi sonra da çekti gitti.
-Ehh be abi! Gitseydin kızın peşinden çekseydin kolundan ben seni seviyorum. Eğlencesinde değilim. Gerçekten seni seviyorum ve istiyorum deseydin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİM
Fiksi RemajaBazı bölümlerde rahatsız edebilecek(+18) yerler var lütfen ona göre hikayeme başlayın 🙏🏻