Onura doğru döndüğümde bir dizinin üstüne çökmüş elindeki kutuyu açıyordu...
Ben şu an rüyada mıyım? Etrafımda alkışlar, çıklıklar, ıslıklar.. Karşımda Onur diz çökmüş gözlerimin içine bakıyor.. Rüyaysa uyanmak istemiyorum🙏🏻
-Sevgilim..
-...
(Dilim tutuldu. Ne diyeceğim ki? Gerçek olmasını dilemek dışında aklımdan bir şey geçmiyor. O karşımda bütün yakışıklılığıyla.. kocaman gözleriyle bana bakıyor, dudağının yana kıvrılmasıyla arasından inci gibi dişleri gözüküyor.. Sadece yutkunup nefes almaya çalışıyorum.. Sahi nefes nasıl alınıyordu? Beynim durdu.. Kalp atış sesimi etrafımızdaki çığlıklar, ıslıklar, alkışlar bile bastıramıyor. Gözlerim mi doluyor benim.. Hayır şimdi ağlayamam..)
-Sevgilim, güzel yüzlüm, ömrüm, nefesim, yaşama sevincim, hayatımın anlamı..Ben seninle bir bütün olmayı seviyorum. Dünüm, bugünüm, yarınım ol istiyorum. Ben 'Bizi' çok sevdim. Bir ömür 'BİZ' olalım mı?
-Ben... bende 'bizi' çok sevdim.. olalım sevgilim.. Bir ömür 'BİZ' olalım..
Onur ayağa kalktı ve dudaklarımızı birleştirdi. Dünya durdu mu? Sesler kesildi sanki.. Herkes nereye gitti. Ben sadece ikimizin kalplerinin sesini duyuyorum. Bu an hiç bitmese. Ben hep bu dudaklarda kalsam..
Onur geri çekilmese ben devam ederdim son nefesimi dudaklarında tükete bilirdim. Elimi tuttu ve yüzüğü parmağıma taktı. Anlımdan öptü ve başını anlıma koydu.
-Bir ömür beraberiz artık sevgilim. Bu yüzük hiç parmağından çıkmasın. Biz çok güzel olduk.
-Sevgilim, aşkım , ömrüm çook güzel olduk.. bu yüzük hiç çıkmayacak..
Kendi ahengimize kapılmışken etraftakileri hatırlamamızı tabiki yine abim sağladı..
-Öhö öhö.. Artık tebrikleri mi kabul etseniz?
(Onur kulağıma eğilip fısıldadı. ' Evimizin adresini abine vermeyelim. O bizi orada da yalnız bırakmaz.' Kıkırdadım..)
-Hele bir verme bende kardeşimi vermem görürsün. Daha istemeye gelmedin hatırlatırım! 😁
(Onur yüzük olan elimi tutup kaldırdı.)
-Bunu görüyor musun? Vermezsen kaçırırım. Denizi benden kimse ayıramaz artık.
-Kardeşimi gönül rahatlığı ile emanet edebileceğim tek insan olmasan yedirirdim sana bu lafları ama neyse gelin bakayım buraya..
(İkimize de sımsıkı sarıldı. Üçümüzün başını birleştirip..)
-İkiniz birbirinize emanetsiniz. Birbirinizi üzme lüksünüz yok artık. Hayırlısı olsun ikiniz içinde..
-Sağol abi senin desteğin benim için çok önemli.
-Sağol kardeşim. Gözüm gibi bakacağım sevgilime..
-Ee hadi dans etmiyor muyuz? Bu ağlak surat hüngürdemeye başlamadan bir şarkı açalım.
-Haa evet şarkı. İlk şarkıyı ben seçeceğim sonra ne isterseniz açın! Sevgilim ikimizin şarkısı vardı yaa ben onu değiştirdim. Onun da bizim için yeri ayrı ama asıl şarkımız bundan sonra bu!
(Dedi ve şarkıyı açıp ellerini belime dolayıp dans etmeye başladık.)
Son nefesimde elimi sen tutacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİM
Teen FictionBazı bölümlerde rahatsız edebilecek(+18) yerler var lütfen ona göre hikayeme başlayın 🙏🏻