Güzel bir bara eğlenmeye gitmiştik. Abim kendini içkiye vermişti. Ben her elimi attığımda Onur engel olmaya çalışıyordu ama onu dinlemedim. Sonra dans etmek için zorda olsa Onuru ikna etmiştim.
Dans ederken kendimi kaybediyordum. Deli gibi bağırarak şarkıya eşlik edip Onurun etrafında dönerek dans ediyordum. Onur yerinde ufak ufak kıpırdıyordu sadece bana eşlik etmek için. Sonra Bizim şarkımız çalmaya başladı. Onur elimden tutup beni kendine çekti. Belime dolandı. Kulağıma eğilerek bağırdı.
-Bak bizim şarkımız..
-Ahaha evet bizim şarkımız oldu di mi?
-Ee sen söyledin.. Peki o günkü gibi beni öpecek misin?
-Cıkk öpmeyeceğim
-O zaman ben öpeceğim..
-Saçmalama abim burada olay çıkarmasın!
-Abin önünü göremiyor bizi nasıl görsün?
-Olmaz Onu...
(Beni dinlemeden yapışmıştı dudaklarıma, ahh bu sıcaklık beni eritiyor🤤 şarkının bitmesini fırsat bilip Onuru kendimden uzaklaştırdım. Hoşuna gitmemişti ama daha uzarsa ben kendime engel olamayacaktım.)
Abimin yanına gittik bir şeyler içtim Onurdan kaçırarak. Onurda
-Abini taşımak zor olacak bari sen kendini kaybetme..
-Yaa kafamızı dağıtmaya gelmedik mi? Hem sen niye içmiyorsun?
-Sevgilim arabayı birinin kullanabilmesi lazım..
-Taksiyle geçeriz boşver iç hadi..
-Kalkalım artık Sevgilim..
-Off Onur yaa ben eğlenmek ve içmek istiyorum..
-Sevgilim abin biraz daha kalırsa huysuzluk çıkaracak eve gidelim söz evde devam ederiz içmeyede eğlenmeyede..
-Bir şartla sende içeceksin😘
-Anlaştık sevgilim.
Abimi zor bir şekilde aşk yaşadığı bardağından kopardık ve eve getirdik. Üstünü değiştirip yatırdık. Salona geçtik. Ben bize içmek için bir şeyler getireyim diye mutfağa geçerken Onur yine beni yakalayıp kendine çekti.
-Abin buradayken eğlenemeyiz bana çıkalım.
-Aklında ne yaramazlıklar var acaba?🤭🤭
-Hiçç bir şeyler içip eğleneceğiz..
-İyi bakalım öyle olsun..
Onurun evine çıktık. Yemek masasını görünce bir heyecan bastı beni. Onur gelmeden yüzümün rengi düzelsin diye ellerimle serinletmeye çalıştım kendimi.( Deniz kaşımıyorsun Onur da kaşıyacak seni birazdan merak etme😁😁 iç sesim biliyorum inatsın ama şu an beni sakinleştirmen gerekiyor! Sözlerin seni ele veriyor, sende istiyorsun.. Bıktırma usandırmaaaa😂😂 ayy sus yaa içimde çalan şarkıya bak🤭🤭)
Onur geldiğinde kendi kendime gülmeme şaşırarak ne olduğunu sordu. Bende kafam güzel öyle gülüyorum dedim🤭 İçmemiz için ve atıştırmamız için bir şeyler getirmişti. Bir de playlistinden bir şeyler açtı. Biraz içip biraz abimle ilgili konuştuk. Abimle ilgili konuşmaktan gına geldiği için 'ayhh boşver abimi' diyerek ayağa kalktım şarkının coşkusuna kendimi bıraktım. Onurun karşısında sarhoş olmasam dans edemezdim büyük ihtimalle düşününce bile utanıyorum🤭🤭 Onur karşımda bir yandan içkisini yudumlayıp bir yandan da keyifle beni izliyordu. Daha fazla oturmasına izin vermedim ve elinden tutup bana eşlik etmesi için kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİM
Novela JuvenilBazı bölümlerde rahatsız edebilecek(+18) yerler var lütfen ona göre hikayeme başlayın 🙏🏻