Sevdan ateşten gömlek çıkardım giyemedim
Kağıdın üstüne düşen göz yaşı dağıttı mürekkebi.
Hemen sildi gözünün yaşını. Notu masanın üstün koyup gitmek için haraketlendi lakin durdu neden durduğunu bilmeden.
O kağıdı almasını kalbinin üstünde taşımasını fısıldadı bir ses.
Geriye dönüp aldı kağıdı. Katladı özenle de yeleğinin sol tarafına sıkıştırdı kağıdı.
Tam kalbinin üstüne.Ondan kalan paptyaları kaybetmişti. İstedi ki bu kağıt parçası yoldaş olsun ömrü boyunca kendisine.
Sevda ateşinde yanan ruhunun yorgunluğunu göz ardı etti ve çıktı odadan hızla. O kokuyu solumak iyi gelmiyordu kendisine.
Saraydan çıktı zor bela.
Uç pazara gidecek olan bir arabanın içinde saklandı.
⚔️
Dalgın dalgın girdi odasına Alaaddin. Biraz kitap okumak , belki çiçeklerle haşır neşir olmak istedi.
Masasının üstünde ki kağıt dikkatini çekti. En son yoktu burada böyle bçr kağıt diye düşündü.
Kağıdı aldığı gibi açıp okudu yazanları.
Yarın gece çöken de yeni şehre baskın verilecektir. Görklü han prensesin peşinde. prenses Osman beydedir.
Okudukları ile kalakaldı Alaaddin. Gizli ortağın haberiydi bu.
Odasından çıktığı gibi gitti babasının yanına.
Nefes nefese kalmış emanet bir sesle konuştu " baskın bey babam. Baskın verecekler. Moğollar " uzattı Osman bey'e kağıdı.
Osman bey dikkatle okudu yazanları.
"Orhan ! Derhal şehrin etrafını teftiş et. Karargah , baskın için hazırlıklar yapıldığını görürisen hiç bir şey etme dön gel. Baysungur sarayın surlarının etrafına uçan ateşler yerleştirin. İçeri sızmak isteyeceklerdir Alaaddin Ali sen kapıda duracaksın. " Herkesten buyruğun Osman beye ait olduğunu söyleyen sesler yükseldi.
Alaaddin hızla şehrin girişine doğru yol aldı. Beklerken bir arabanın hızla şehirden çıktığını fark etti "DURASIN HELE DUR" arbacı kendisine bakmış sonra korkarak arabayı daha hızlı sürmeye başladı.
Atladı atına hızla düştü peşlerine. Gerdi yayını dikkatlice. Sarsılıyordu ama verdiği yayını bıraktı anında. Arabacının karnına denk gelmişti.
Arabanın durmasıyla kendisi de yavaşladı , indi atından. Çıkardı pusatını temkinli adımlar ile arbaya yaklaştı.
Örtüyü açacağı esnada karnına atılan tekmeyle yere savruldu. Siyah pelerini ile atladı arabadan biri.
"Ortak" Diye fısıldadı asabice.
Kalktı vakit kaybetmeden düştü peşine.
"SABRIMI SINARSIN ORTAK. BU SONDU BULDUM GAYRI SENİ" Bağırdı ormanı inletecek gür bir sesle.
Gerdi yayını asabice. Bu işi bugün bitirecekti.
Sol ayağını hedef aldı. Çok hızlı koştuğundan zorlandı ama bırakıverdi sinirle yayını.
"Ahhh" ok bacağına saplandığı gibi tiz bir kadın çığlığı doldurdu ormanı. Ses tanıdık gibiydi ama aynı zamanda yabancıydı.
Oku kırıp koşmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALGON
Short StoryAlaaddin Goncanın ihanetini öğrendikten sonra ne yapardı ? Bu sorunun cevabını kendi zihnimdeki Alaaddin ve Gonca çiftine göre yazdım - kuruluş osman dizisindeki Alaaddin ve Gonca çiftinin ilişkisini kendi zihnime göre yazdım. Algon çiftini seviyo...