İnanma istersen yıldızların yandığına,
Güneşin döndüğüne inanma,
Doğrunun ta kendisini yalan bil,
Ama seni sevdiğime inan ophelia.-ophelia
⚔️
Sol bacağındaki ızdırap adım attıkça katlanarak artıyor, ama hızından ödün vermiyordu Gonca. Ahırın kapısını aralayıp içeri girdiğinde direkt atına yöneldi. Yularını bağladığı çitten çözdü ipleri asabice. Atın yönünü çevirip , kapıya yöneldiğinde karşısında dağ gibi duran Alaaddini fark etti.
"Çekilesin hele yolumdan Alaaddin bey. Yolun yoluma karışmasın bundan gayrı!"
Küçümser gibi gülümsedi Alaaddin."Pek eğlendin mi sevdamı kirli oyunlarına alet ederken Gonca hatun ben pek eğlendim cümle aleme çaşıt olduğunu ünler iken!" Alaaddinin gözlerinde ki nefret korkutmuştu Gonca'yı.
"Sen..." Kendini tutmaya çalışsa da dayanamadı. "Madem affetmemiştin beni Madem nefretin, kinin bâkiydi ne deyu umutlandırdın beni, Böyle mi alırsın intikamını?" Sualine karşın anlamaz gibi kendisine baktı Alaaddin.
"Ettiğin ilk ihanetin yarası kabuk bağlayalı çok oldu Gonca hatun. Bu ettiğim bana kurduğun diğer oyunu bedelidir. Belki cümle alem sana çaşıt gözüyle baktığında yaptığından utanırsın da bize olmasa bile Allah'a tövbe edersin deyu ettim." Anlayamıyordu Gonca.
Soracaktı bu kelmaları neden işittiğini ama izin vermedi Alaaddin.
"Ya ben seni canım bildim gülüm bildim. Sen bana dikenlerini yutturdun gayrı ben bir ömür kan kusarım hilec-" yalnış bir şey demiş gibi düzeltti kendini" Gonca hatun" Sesinde derin bir kırık başka bir öfke vardı."Sen neler dersin Alaaddin ben ettiğim ihanetin bedelini ödedim hala da öderim. Sen bu çirkin iftirayı ne deyu atarsın bana" Dedikleri sanki Alaaddinin hiddetini harlamıştı.
"Kes yalanı Gonca ! Bilmem mi sanırsın Moğolların baskın haberini Gündüz Bey'in ulağından binbir tehdit ile aldığınızı fırsattan istifade güvenimi kazanıp yeniden çaşıt olduğunu bilmem mi sanırsın ?!" Kaşlarını çattı hoşnutsuzca anlamıyordu dediği hiç bir şeyi.
Tek anladığı Alaaddinin kendisine güvenmeyip yine ona oyun oynadığını sanıyordu.
Atının yularını bırakıp hızla yanına vardı.
"Sen ne dersin ?" Derin derin nefesler alıyor konuşacaklarını toplamaya çalışıyor ama yapamıyordu "SEN NE DERSİN ? YA BEN CANIMDAN OLURDUM BASKIN HABERİNİ VERECEĞİM DEYU. O HABER İÇİN ÇAŞIDIMI ŞEHİT VERDİM DE BELKİ ZAN ALTINDA KALIRLAR DEYU DEMEYE ÇEKİNDİM" Bağırışıyla birlikte atlar bile irkilmişti."Etme Gonca. Ettiğin ihanet dahi olsa ardında dur mertçe. Debelenme içine düştüğü bataklıkta. Düşeceğin kadar düştün gözümden yapma daha da düşme!" İğrenir gibi , yakıştıramaz gibi baktı bir zamanlar bakmak için neler ettiği gözlere.
Sağ elini havaya kaldırdığı gibi Alaaddinin yanağına sert bir tokat attı. Başı yana düşmüş , gözlerini yummuştu.
"Ben özümü unuturum da bu attığın tokadı asla unutmam Gonca hatun." Dedi nefretle bakarken.
"Bende bana güvenmediğini, düştüğün tuzağın sevdamızın celladı olduğunu unutmayacağım Alaaddin bey." Sesinin kırılmaması için uğraştı.
Geriye dönüp yeniden tuttu atının yularını. Alaaddinin yanından geçip gidecekken kolundan tuttuğunu hissetti. Ne deyu durduğunu soracaktı ki avucunda demirin soğuk ve işlenmiş dokusunu hissetti. Bakışlarını ellerine indirdiğinde hançerini gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALGON
Historia CortaAlaaddin Goncanın ihanetini öğrendikten sonra ne yapardı ? Bu sorunun cevabını kendi zihnimdeki Alaaddin ve Gonca çiftine göre yazdım - kuruluş osman dizisindeki Alaaddin ve Gonca çiftinin ilişkisini kendi zihnime göre yazdım. Algon çiftini seviyo...