• Curahan Rasa Hati Sebagai Author Kat Wattpad •

269 13 11
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


TIME  BACE INFO NI, HARAP KORANG BAYANGKAN 'NEK ROCK' KAT ATAS TU YANG SEDANG BERCAKAP DENGAN KORANG, EKK? 

Cantik seluar & bajunya tu, spek & bunga-bungaan di kepala semakin menambahkan ayunya beliau.. hee 😁


•••♦◄♥►♦•••


Hmm, ini bukan update  untuk chapter  46, ekk? Tapi satu curahan hati/rasa dari aku sebagai sorang author  yang buat citer tak bermoral kat Wattpad ni. Walau semua citer tak ade moral tapi aku tak le terlanjur sampai buat aksi-aksi terlampau cam sesetengah author  kat sini. Para readers  plak jangan arr terlalu mengharap aku masukkan babak-babak cam tu.

Aku terpaksa hampakan harapan korang tu sebab aku dah lama kat Wattpad, sejak 2016 lagi. Aku tak nak kehilangan akaun 'EhsanQeri' ni. So, kepada para reader  yang menanti & mengharap babak cam tu dalam semua karya aku, terutama 'Empati' ni aku ucapkan bebanyak i'm sorry, ye? Harap korang faham & tak terlalu mintak benda terlampau. Aku cuma masukkan babak ringan-ringan je. Kalau nak yang berat & extreme  tu korang kena le bayangkan sendiri.. hee 🙃

Satu perkara lagi, aku ni memang peminat tegar (bukan Tegar penyanyi seberang tu, ye.. hee) lagu-lagu lama. Makanya, korang akan jumpa banyak lagu cam tu aku masukkan dalam setiap citer aku. Tak kira lagu Melayu, Inggeris, Hindustan, Cina, Tamil, JepunPerancis atau Siam ke. Harap korang tak komplen & rasa sakit telinga plak, ekk? Tak nak dengar pun tak ape, aku tak marah. 

Tapi kenapa lagu lama? Hmm, banyak lagu lama ade lirik & maksud yang kena dengan jalan citer aku. Lagu baru sekarang ni bagi aku hampeh. Tak ade jiwa & tak relevan pun untuk aku selitkan dalam citer aku. Contohnya, kalau citer pasal hantu atau seram, mana ade lagu baru yang sebut pasal toyol, pontianak atau jerangkung, kan? Betui dak? Hee.

FYI, kalau korang dapati aku lama tak update  citer, itu tandanya mood  aku dah ke laut lepas. Tapi kalau korang banyak kasi feedback  & sokongan, cepat je aku update. Kerana, kemalasan aku semuanya bergantung kepada para readers  sekalian. Harap anda faham.





• FRIaat | 08032024 | 356 words | 2 minutes •

• e𝓂pati •Where stories live. Discover now