7

12.2K 454 56
                                    

'Blijf rustig, het is onze neef maar!' Roept Hanane paniekerig terwijl ze Jaouad vastpakt. Heeft hij het verteld? Wat doen hun eigenlijk samen?

Hij lijkt te kalmeren maar kijkt nog steeds boos naar Yessine.

Hij grijpt Yessine bij zijn keel en geeft hem 2 harde stoten. Yessine probeert hem een harde stoot te geven maar dan trek ik hem aan zijn staartje naar achter en geef hem een harde schop tegen zijn scheen waardoor hij valt.

'Wou je Jaouad slaan?' Roep ik boos, mijn hoofd begint gewoon heet te worden.

Alles lijkt zwart voor me ogen het enige wat ik zie is Yessine die ik moet slaan. Ik geef Yessine een harde trap tegen zijn hoofd aan.

Ik voel dat ik opgetild word en schop met me benen. Ik
maak me wild los uit die gene's greep en bespring Yessine weer. Dit keer word ik over iemands schouder gegooid en die gene brengt me weg.

'SALOUA RUSTIG WORDEN NU!' Schreeuwt Jaouad luid. Hij heeft me in zijn auto gezet en water in me gezicht gegooid.

'Wat doe je?' Zeg ik geïrriteerd.

Hij zegt niks en stapt aan de andere kant in.

'Jaouad laat me eruit, wat gaan mensen wel niet van mij denken als ze me hier zien met jou?' Vraag ik terwijl ik om me heen kijk. Me vader is best wel bekend in Rotterdam, en als ik zijn 'reputatie' verpest is klaar.

Mijn ouders zijn trouwens zo rijk omdat mijn moeder een mode bedrijf runt en zich bezig houdt met trouwfeesten te organiseren etc. Mijn vader is een succes volle zakenman en helpt ook vaak kinderen in Marokko. Alleen Marokko haha.

'Je bent van mij dus wat andere mensen denken boeit me niet.' Ik kijk hem vol ongeloof aan.

'Ben je niet boos?' Vraag ik zacht.

'Jawel als we thuis zijn krijg je a3moed.' Hij kijkt me met een geheimzinnige blik aan.

'Wat heb je allemaal gezien?' Vraag ik onzeker.

'Dat je hem een kus op zijn voorhoofd gaf.' Ik leg mijn hand op mijn borst en zucht opgelucht.

'IS ER MEER GEBEURD DAN?!' Schreeuwt hij luid.

Ik kijk naar me vingers en speel zenuwachtig met me ring.

'Ik kom je hand vragen, is klaar.'

'Nee, Jaouad niet doen.' Zeg ik geschrokken. Hij stapt uit en maakt me deur open. Hij tilt me op en brengt me naar de bovenste verdieping van zijn gebouw. Als hij de deur open maakt kan ik mijn ogen niet geloven.

De muren tegen de straatkant zijn van glas waardoor je prachtig uitzicht krijgt over heel de wijk. Rechts heb je een grote witte trap die schuin loopt.

Er staat een grote flatscreen tv in de hoek met een grote witte L-bank, zijn open keuken staat precies daar achter met een keukeneiland in het midden.

Op de salon tafel zie ik stapels met briefjes van 1000€, over al zie ik petten gegooid en schoenen.

'Jaouad je bent slordig.' Is het eerste wat er uit me mond komt. Hij zet me neer en neemt plaats op een hoge kruk aan de keukeneiland.

'Saloua, ik heb dorst.' Roept hij.

'Pak dan drinken, je bent thuis?'

'Me vrouwtje hoort drinken voor me te zetten.'

'Jammer dat je die niet hebt.' Ik steek me tong naar hem uit.

'Weet je zeker Saloua?'

Ik knik en kijk hem uitdagend aan.

Hij staat op en rent mijn kant op terwijl ik naar de andere kant van de bank ren. Zo rennen we wel 10 rondjes, hij staat aan de andere kant van de bank en ik ook. We kijken elkaar en schieten in de lach.

'Jaouad geef het op loser.' Ik zet mijn wijsvinger en duim op mijn voorhoofd dat de L van loser moet voorstellen.

Ik schiet in de lach en voordat ik het weet duwt Jaouad me op de bank.

Hij doet mijn t-shirt wat omhoog en begint me te kietelen dat is echt iets waar ik niet tegen kan.

Ik schiet weer in de lach en probeer hem weg te duwen wat niet lukt.

'Jaou... Hou...'

Ik schop, duw, doe alles wat ik kan maar hij gaat maar door. Ik doe mijn ogen dicht en lach zo verder.

Mijn hoofd gloeit gewoon rood van het lachen.

'Ben je me vrouwtje?' Vraagt hij nu terwijl hij even stopt.

Buiten adem schud ik me hoofd en pak ik me buik vast ik heb te veel gelachen.

Hij kijkt me quasi boos aan en wilt net weer doorgaan maar dan hou ik hem tegen.

'Ik... Ben je... Vrouwtje laat me met rust.' Hij schiet in de lach en staat op.

Ik kan moeilijk ademen, ik kan echt niet tegen kietelen. Me kuiltjes doen helemaal pijn ook door het lachen.

Met mijn handen op mijn buik ga ik recht op zitten.

'Kijk hier hbiba.' Ik kijk hem dankbaar aan en drink het koude water in 1 teug leeg.

Hij komt naast me zitten en legt zijn armen om me heen.

'Jaouad nooit meer doen.' Hij lacht en geeft me een kus op me wang.

'Je houdt echt van me hè? Je bent gewoon verliefd op deze onweerstaanbare mocro.' Zegt hij terwijl hij me smooth aankijkt. Omg... I'm in love.

'Helemaal niet lelijkerd.'

'Daarom keek je zo in de bas? Dacht je ik had niet door?'

'Ik mocht je echt niet en ik wou je niet.' Zeg ik lachend.

'Je wou wel en je wilt nog steeds a mattie, ik zag het in je ogen. Je vond mij zwaar lekker.'

'Helemaal nieeet, stil gewoon.' Hij trekt me tegen zich aan en gaat met zijn handen door mijn haar.

Ik ga op mijn telefoon en zie dat ik meer dan 600 meldingen heb, wat vaker voorkomt maar ik heb niks nieuws gepost?

Ik zie van letterlijk al mijn vriendinnen, 'echte' vriendinnen meer dan 6 gemiste oproepen, van Amber, Amal, Hanane, Nouhayla. Er moet iets aan de hand zijn.

Mijn moeders naam komt in het beeldscherm te staan en ik neem op.

'SALOUA EL (...) WAT DOE JIJ ONS AAN?!' Schreeuwt ze hopeloos.

Ik kijk naar Jaouad die vol ongeloof naar zijn iPad kijkt en alles valt op zijn plek...

Shit.

Pijnlijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu