'We wouden kijken of mijn jurk van vroeger haar nog past weldi.' Jaouad lacht naar zijn moeder en geeft haar een omhelsing. Bij zijn zusje doet hij het zelfde, zij is echt een broers-kindje dus.
But come on, hoe oud ben je? 19/20?
'Hoe gaat het met mijn vrouwtje?' Zegt Jaouad terwijl hij een kus drukt op mijn wang. Ik knik en geef hem een stuk cake.
'Wat doe je zo vroeg thuis?' Vraag ik verbaasd.
'Ik was een paar papieren vergeten en ik wou zien of het wel goed gaat met je.'Zegt hij met een volle mond, wat is hij toch een schat! Met die kuiltjes die weer te zien komen bij elke hap die hij neemt, met een volle mond glimlacht hij naar me terwijl hij van die chinese oogjes maakt.
Het ziet er zo gierig uit, ik wil eigenlijk in de lach schieten.
'Saloua was vandaag op straat.' Zegt Haneefa onnodig, Jaouad zijn zus.
'Oh is dat zo?' Jaouad kijkt me vragend aan.
'Ik moest boodschappen halen.' Ik neem een nip van mijn frisdrank.
'O saffi, als je naar buiten wilt mag dat gewoon he? Je zit hier niet op straf. ik ga er weer vandoor. Ik ben vanavond weer thuis.' Hij groet zijn familie en geeft me een knipoog.
'Jaouaaaad, ik heb een leuke micheal kors tas gezien he.' Hij haalt een briefje van 500 uit zijn zak en gooit het naar haar. Ze lacht en schreeuwt 'yes' waarna hij het huis verlaat.
'Waar is die laken waarop jullie sex hebben gehad?!' Vraagt zijn moeder paniekerig, wauw...
Ze heeft trouwens een roze hoofddoek aan met witte kleding en veel goude sieraden. Ze heeft donkere ogen die best wel heel prachtig zijn.
Haneefa is een make up doos met van die glamour style. Over al glitters, nagellak, make up. Wordt er gewoon misselijk van.
Raad is welke kleur haar nagellak is? Gewoon die Gucci logo.
'Lella, die heb ik niet.' Zeg ik zacht.
'Als ik er achter kom dat je mijn zoon bedriegd maak ik je kapot.' Zegt ze terwijl ze met haar wijsvinger naar me wijst.
Ik knik en kijk weg...
'Willen jullie nog wat eten?'
'Zien wij eruit als asielzoekers dat je hele dag eten aanbied? Heb jij niks beters te doen a nietsnut?' Schreeuwt ze, Haneefa kijkt me duivels aan.
'Sorry lella, ik had alleen mijn best gedaan om voor jullie te koken.'
'Oh dus dan moeten we blij zijn? Rare.' Mengt Haneefa.
'Laten we gaan, deze kehba heeft geen manieren.' Ze staan op waarna Haneefa met opzet een plaat met koekjes laat vallen.
Ik haal hun jas van de kapstok en geef het ze aan. Ik maak de deur open.
'Moge allah jullie beschermen.' Fluister ik zacht.
'NIET SCHELDEN HOER.' Haneefa kijkt me vies aan.
Hun bediende maakt de deur voor ze open zodat ze in kunnen stappen. Deze mensen verdienen al die rijkdom niet, nu snap ik waarom de Ben Salah's niet overal geliefd zijn.
Ik zucht en maak de deur dicht. Ik loop naar binnen en ruim alles af.
Eenmaal klaar laat ik mezelf vallen van de bank.
'Laat een slechte dag je humeur niet beïnvloeden.' Fluister ik in mezelf.
Ik doe de tv aan en zet het op 2M. Net opdat moment gaat de bel.
Wanneer krijg ik rust?! Ik maak de deur open en zie Amal in de deur opening staan.
'Ik kom niet naar binnen, ik heb kfc voor je gebracht.' Ik laat een vreugdeskreet horen en haal de zak uit haar handen.
'Wollah je weet niet hoeveel ik van je hou.' Ze geeft me een dikke knuffel waarna ze gelijk weer in een auto van haar vriendin instapt die weg racet.
Ik loop blij naar de woonkamer en maak de grote box open.
'HOTWINGS!' Schreeuw ik blij.
Ik eet rustig mijn hotwings terwijl ik naar al jazeera kijk.
'Boe.' Jaouad loopt de woonkamer binnen en trekt zijn blazer uit.
'Wat ben jij vroeg.' Ik sta op en geef hem een lange kus op zijn mond.
Hij ploft naast me op de bank en pakt een hotwing.
'Ik heb je echt gemist.' Fluister ik zacht.
'Ik werd gek op het werk, wou bijna vliegtuig pakken naar huis.' Ik schud met me hoofd en ruim alles af.
Huisvrouw zijn is zwaar. Wow.
'Jaouad...'
'Hmm?' Ik leg zijn voeten op me schoot en doe zijn sokken uit. Hij heeft echt zachte voeten, en ze ruiken lekker. Wat wilt een vrouw nog meer?
Ik masseer zachtjes zijn voeten terwijl ik hem aankijk.
'Saloua wat wil je?' Hij kent me nu al te goed.
'Ik wil graag werken.'
Hij kijkt me raar aan.
'Waarom hbiba? Je komt toch niks tekort?''Dat is het niet Jaouad, ik word er moe van. 1e dag was al zwaar.' Protesteer ik.
'Ik moet er nog over nadenken ja? Zolang je een aanzoek hebt gekregen zien we wel.' Ik kijk hem blij aan en duw zijn voeten van me schoot af.
'Ik ga douchen.' Hij staat op en loopt naar boven.
Ik maak het gehele huis nog even schoon en loop dan ook naar boven. Om dit huis schoon te maken heb je 50 man nodig maar oké.
Ik trek mijn slaapjurk aan en ga naast Jaouad liggen die een Arabisch boekje leest.
Hij zet het op zijn nachtkastje en staat op. Mijn mond valt open als ik zijn perfect getinte huid en sixpack zie.
'Niet kwijlen Saloua, in dat bed moet ik nog slapen.' Ik rol met me ogen en keer me snel om.
Jaouad komt in het bed liggen, opeens voel ik 2 koude handen op mijn buik die een weg zoeken naar beneden.
Jaouad geeft me een kus in me nek en komt zachtjes op me liggen terwijl hij me overal kust.
'Jaouad!'
'Ik ga je verwennen vandaag zine.'
Hij geeft me een kus op mijn borstkast en gaat verder naar beneden.
'JAOUAD! STOP!' Schreeuw ik. Hij schrikt en gaat gelijk van me af.
Hij staat op uit het bed en maakt het licht uit. Even later hoor ik de deur hard dicht gaan. Ik zucht en trek de deken over mijn hoofd heen.
'Omar wat doe je met me?' Fluister ik zacht.
JE LEEST
Pijnlijke liefde
RomanceIs dit liefde? Noemt men dit liefde? Nou als dit liefde is, dan hoef ik er niks van. Was ik maar die 'highclass bitch' gebleven die geen enkele jongen vertrouwde, dan zat ik hier nu niet met pijn en 'liefde', pijnlijke liefde. ~ Saloua el (...) Hoog...