Voorzichtig sluip ik de trap af naar beneden, het is al 2 uur in de avond maar ik heb een afspraak met Crazy Baba. Als alles goed verloopt, krijg ik mijn geld, bewijs dat Fatima mijn mishandeld en het mooiste van alles mijn zus, Samira!
'Saloua?'
Mijn lichaam verstijfd van de schrik, shit. Waarom moeten ze me altijd door hebben? Voorzichtig keer ik me om en kijk ik de slaperige Nouredinne aan die alleen een joggingsbroek aan heeft. Die sixpack van hem is niet normaal... Ik vind helemaal mooi.
'Waar was jij van plan naartoe te gaan rond dit tijd stip?' Zegt hij terwijl hij me met een opgetrokken wenkbrauw aankijkt, zoals ik al zei Nouredinne is echt overbezorgd.
'Nouredinne ik ben oud genoeg om te weten waar ik ga.' Als ik de blik in zijn ogen zie, weet ik al gelijk dat ik dit niet had moeten zeggen. Als blikken konden doden...
'Sorry, niks zeggen ik had het moeten melden. Je hebt gelijk.'
Hij loopt naar me toe en kijkt me onderzoekend aan, hij ruikt zo lekker. Ik heb het gevoel dat als hij me nog 5 secondes aankijkt dat ik ga smelten. Hij zet zijn hand onder mijn kin en kijkt me diep in me ogen aan.
'Goed dat je het weet, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag? Heb je gezien hoe laat het is?!' Zegt hij boos.
'Alsjeblieft, Nouredinne ik heb haast!'
'Zeg dan waar je naar toe wilt gaan? Je gaat sowieso niet uit huis zonder mij dus praat snel.' Ik zucht diep en kijk hem radeloos aan, aan zijn gezichtsuitdrukking kan ik zien dat hij het echt meent. Als Nouredinne iets zegt mag je ervan uitgaan dat hij het meent of het echt gaat doen.
'Laat me gewoon gaan!' Protesteer ik.
'Verdomme Saloua, je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, morgen hebben we een rechtszaak je hebt je rust nodig en daarbij laat ik mijn vrouw niet rond dit tijdstip naar buiten gaan dus wen daar maar aan.'
'Je... Je vrouw?'
'Ja, je hoort het goed. Je bent mijn vrouw, het is mijn taak om je te beschermen. Ik laat het niet nog eens gebeuren dat ze je pijn doen of je een behandeling geven die je niet verdiend. Volgens mij besef je niet zo goed hoeveel pijn mijn moeder en ik hadden om jou?' Zegt hij nors.
Ik knijp mijn ogen dicht om de tranen weer naar binnen te dringen, het feit dat hij het nu gewoon over mijn familie heeft. Dat hij me wilt beschermen tegen mijn eigen familie en dat komt uit de mond van een Ben Salah...
'Niet boos worden ja?' Hij komt dichterbij staan en laat zijn handen glijden over mijn lichaam.
'Ik kan je niks garanderen hbiba.'
'De baas van dat hoerenhuis genaamd Crazy Baba heeft me gebeld.' Nouredinnes ogen staan woest, hij is razend. Binnen no time is zijn gemoedstoestand veranderd.
'Wat moet hij van je?' Zegt hij terwijl zijn kaken stevig op elkaar houdt.
'Rustig maar, kom we praten in de auto verder. Hij wilt me alleen maar helpen om Fatima terug te pakken.' Zeg ik kalmerend. Nouredinne rent de trap op naar boven, binnen 5 minuten rent hij de trap weer af in een zwarte broek die hem staat als gegoten en een V hals t-shirt waardoor zijn spieren te goed goed te zien komen. Ook heeft hij een pet op en zijn zwarte Louboutins aan.
We zitten nu al 3 uurtjes in de auto, Crazy Baba is echt ver. Natuurlijk moeten we helemaal naar Frankrijk maar hoe raar het ook klinkt is de rechtszaak ook in Frankrijk dus dat valt wel weer mee. Ik leg mijn hand op Nouredinnes been en leun met mijn hoofd tegen de stoel aan terwijl ik naar Nouredinne staar. Hij kijkt me even aan en glimlacht naar me.
JE LEEST
Pijnlijke liefde
RomanceIs dit liefde? Noemt men dit liefde? Nou als dit liefde is, dan hoef ik er niks van. Was ik maar die 'highclass bitch' gebleven die geen enkele jongen vertrouwde, dan zat ik hier nu niet met pijn en 'liefde', pijnlijke liefde. ~ Saloua el (...) Hoog...