20

9.2K 390 49
                                    

Ik ben al 3 uurtjes gewoon wakker, die blik van Omar kan ik maar niet uit me hoofd halen. Ik ben niet verliefd maar het is raar...

Het is ondertussen al 9 uur, ik ben al gedoucht alles. Ik loop de trap af naar beneden waar Jaouad al zit in pak en al.

Jaouad is echt een knappe man moet ik eerlijk zeggen.

'Goedemorgen schat.'

'Wollah sorry van gisteravond hopelijk ga je geen aangifte doen.' Zegt hij sarcastisch.

Ik zucht en leg een kop thee en croissantjes voor hem neer.

'Saloua je bent echt een schat van een vrouw maar je moet ook begrijpen dat ik me behoeftes heb.'

'Ja, het komt goed Jaouad. Geef me nog heel even de tijd. ' Hij zucht diep.

Ik ga op zijn schoot zitten en zet mijn beide handen op zijn wangen.

'Vergeet niet dat je een geweldige vrouw hebt.' Fluister ik terwijl ik hem recht in zijn ogen aankijk.

Ik geef hem een lange kus op zijn mond en sta weer op. Hij kijkt me verliefd aan.

'Het is al half 10.' Hij kijkt op zijn horloge en staat snel op.

'Ik ben vanavond terug.' Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en stapt in de limousine die al klaar stond.

Ik zucht en ruim alles op. Ik ga naar boven en trek een witte broek aan met scheuren die ik vouw boven mijn enkels met daarop een witte croptop tot boven mijn navel.

Ik doe een spijkerjack aan en zet mijn haar in een losse knot. Ik zet wat make up, spuit Chanel parfum en klaar is Kees.

Ik trek mijn witte hakken aan en loop naar mijn Lamborghini. Ik ga nog even langs een Moncler store om iets leuks voor Saliyah te halen.

Ik stap uit de auto en al snel komt Willie aangerend.

'Bonjour a madame, tu est trop belle! ( je bent te mooi.) '

'Merci beaucoup.' Hij maakt een kleine buiging en houdt de deur voor me open.

'Hey schat.' Mijn moeder geeft me een dikke knuffel ze ziet er echt moe uit.

'Nee, yemma geef me die kleine stouterd mee naar huis. U gaat een paar dagen rusten! Waar is die model gebleven man?!' Zeg ik bezorgd.

'Wil je dat echt? En je man dan?'

'Yemma u weet toch dat jullie altijd op de eerste plek komen? En daarbij is dit een goeie gelegenheid om haar ja goed te leren kennen.' Mijn moeder rent de trap op en komt terug met Saliyah die al helemaal ingepakt is.

'Ik breng haar nog lang niet terug, u gaat eerst bijkomen.'

'Wat moest ik toch zonder jou?! Saloua je gaat nooit begrijpen hoe groot mijn liefde  voor jou is benti!' Ik geef haar een kus en loop met de maxi cosi naar mijn auto.

Ik zet Saliyah op de voorste stoel en maak haar vast. Haar tassen plaats ik achterin.

'Salut Willie!'

'Tu est trop petite.' Ik rol met mijn ogen en stap in de auto.

'Dus jij terroriseert mijn ouderlijk huis?' Vraag ik aan Saliyah die onschuldig om zich heen kijkt en zuigt aan haar speen. Echt een schatje ook, mijn hart smelt gewoon.

Ik stap uit de auto en sjouw Saliyah's maxi cosi uit naar binnen. Ik zet een dekentje op de bank en laat haar daarop liggen.

Ze kan nog niet draaien, dus no worries.

De bel gaat en met tegenzin loop ik naar de deur toe. Ik maak het open en zie Omar daar staan. Het rare gevoel komt weer naar boven.

Ik heb de poortwachters Omar nooit voorgesteld, dalijk maken ze voor iedereen die poort open? Ik moet echt een hard gesprekje met ze gaan voeren.

'Prinsesje wat doe je hier?' Zeg ik plagerig.

'Saloua, alsjeblieft scheidt zo snel mogelijk van deze mensen.'

'Wat?'

Hij duwt me tegen de muur aan en kijkt me diep in me ogen aan.

'Je gaat spijt krijgen.' Met deze woorden verlaat hij het huis.

Waarom doet hij zo raar? Kifesh spijt? Ik hou van Jaouad.

Het is ondertussen al 11 uur in de avond, ik heb Saliyah in een babybed gelegd. Bij mij is ze echt een lieve baby moet ik eerlijk zeggen.

Ik heb mijn lingerie aangetrokken en mezelf helemaal opgemaakt voor Jaouad. We zijn getrouwd en ik moet Omar en zijn rare shit uit mijn gedachtes zetten.

Ik hoor de voordeur open gaan en mijn hart begint harder te kloppen. Jaouad loopt de slaapkamer in en kijkt me raar aan als hij ziet dat ik een badjas aan heb.

'Ewa.' Zegt hij droog. Hij loopt de badkamer in en gaat douchen.

Hij krijgt een sms'je binnen en nieuwsgierig grijp ik naar de grijze iPhone 6.

Tranen van woede schieten in mijn ogen als ik lees wat erin staat.

Pijnlijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu