1 week latèr.
Ik sta op uit mijn bed en volg mijn dagelijkse routine, ik heb deze week haast niks gedaan.
Ook was ik echt rustig, ik heb mijn examens gemaakt en voor de rest niks.
Vanwege de media mocht ik ook niet echt naar buiten, Souhail was in het begin echt boos.Hij vindt dat ik niks voor hem verborgen mag houden, mijn moeder is nooit echt boos geweest.
Ze zei nog dat ik smaak heb hahaha, van Jaouad heb ik niks meer gehoord. Ik ben een beetje zijn naam gaan Googelen en Haneefa is zijn zusje.
Ik was echt opgelucht. Hanane en Marouane zijn voor een maandje weg en Amal ook.
Ik had geen zin om mee te gaan, nu zit ik hier in Nederland samen met Nouhayla en Amber.
Ik doe mijn zwarte joggingsbroek aan met een zwarte moncler polo. Ik stap in mijn zwarte addidasjes en zet mijn haar in een strak staartje.
De laatste tijd doe ik niet echt iets met mijn uiterlijk, geen zin. Ik mis Jaouad zo erg...
Ik loop mijn kamer uit en loop naar de keuken. Mijn vader heb ik niet eens aangekeken sinds hij me heeft geslagen.
'Goedemorgen yemma!' Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en ga aan tafel zitten.
'Zie ik er goed uit schat?' Ze gaat staan en poseert.
Ze heeft blauwe jurk aan en met een weide onderkant, haar krullen zitten vol en haar groene ogen stralen. Ze is helemaal perfect opgemaakt.
En haar Louboutin hakken zijn ook on point.
'Mashallah, u bent prachtig.'
'Wat u? Ik ben nog geen 40 hoor?!' Ik schiet in de lach en schudt mijn hoofd.
'Maak nog even een foto voor insta.'
Ik neem haar iPhone 6 uit haar handen en schiet een paar foto's.
Souhail komt slaperig de keuken in en geeft mijn moeder een kus op haar wang.
'Wil je mijn make up verpesten eghyour?' Ze pakt haar blush uit tas en maakt zich op.
'Yemma hoelang nog voordat u bevalt?'
'Bijna schat.' Ze wrijft over haar buik die al best groot is.
'Nouhayla en Amber komen misschien hier.'
'Is goed, ik ga weg met je vader.' Ze geeft me een kus op me voorhoofd en wrijft over mijn haar.
'Mama houdt van je he mooierd inou.' Ik knik.
'Ik ga weg a mattie.' Ze geeft Souhail een box en loopt weg.
We kijken elkaar aan en schietend in de lach. Mijn moeder voelt zich soms nog echt een tiener maar dat komt doordat ze vroeg uitgehuwelijkt werd.
Ze vond het niet erg omdat ze verliefd was op me vader ondanks dat hij 20 jaar ouder is! Gatver.
'Wat hoorde ik van Yessine?!'
'Hij heeft me 2 keer gezoend.'
'WAT ZEG JE?! HIJ GAAT DOOD! WOLLAH IK MAAK HEM AF.' Souhail staat op en pakt zijn autosleutels.
'Doe normaal Souhail je gaat nergens.'
'HOU JE BEK, JE KOMT ER NU PAS MEE DAT HIJ JE HEEFT GEZOEND?! JE VOND HET GEWOON LEUK NIGH?!' Roept hij agressief.
'Als je nu niet rustig wordt zet ik die ene foto van vroeger op internet.' Zijn blik veranderd gelijk.
'Ik ga het nu nu doen.' Ik sprint de grote hal in en hoor Souhail achter me aan rennen. Ik ren de badkamer in en sluit de deur.
Ik hoor Souhail wel 20 kamers ingaan voordat hij op de mijne klopt.
'Maak open Saloua alsjeblieft gun mij.' Smeekt hij.
'Oké, ga je dan lasagne voor me maken?'
'SALOUAA.'
'Ja of nee.'
'Saffi ik maak.' Ik maak de badkamer deur open en omhels Souhail.
'Niet huilen schat, ik zal die natuurramp niet op internet plaatsen. Zou zielig zijn voor me volgers.' Hij duwt me van zich af en geeft me een klap op me achterhoofd.
Lachend ga ik op mijn bed zitten.
Groepsgesprek zina's 4 life
Saloua: komen jullie vandaag naar mij toe?
Amber: ja was al onderweg hahaha
Nouhayla: ik heb trouwfeest sollyyy
Amber: saffi niemand wou je ook erbij hebben maar oké ☕️👀.
Nouhayla: lik mijn dikke terma vieze bitch 💋.
Hoofdschuddend ontgrendel ik mijn telefoon weer, ik loop naar beneden en zie dat Souhail al bezig is met de lasagne.
Ik doe de flatscreen tv die boven het aanrecht staat gehangen aan en zet het op 2M.
'Ewaaaaaaaaaaaaa Saloua, wollah ik heb jou zo gemist omg wat heb ik allemaal gehoord?! Weyo jij moet mij zoveel vertellen!' Ik sta op en bespring haar.
'We praten zo ja? Mijn lieve broer gaat lasagne maken.' Ze knikt en geeft Souhail een knuffel.
'Oké dus dit huis is wauwie.' Zegt ze overdreven.
'Die mensen die hier werken zijn ook wauwie.'Amber is half Marokkaans, half Nederlands. Ze heeft blonde krullen en grijze ogen. Ze is niet kort maar ook niet lang en best skinny.
'Amber wil je ook?' Vraagt Souhail.
'Ja, hoe gaat het trouwens met Youssra?' Vraagt Amber.
Ik pak 3 Redbulls uit de koelkast en zet ze op tafel.
'Ja hoe gaat het met haar?' Zeg ik sarcastisch. Souhail mag geen vriendin van mij en al helemaal niet zonder mijn goedkeuring dat weet hij.
'Wie is Yousra a mattie, ik ken geen Yousra.' Zegt hij terwijl hij de lasagne voor ons neer zet. Ik weet dat hij liegt maar ik blijf stil.
Ik eet mijn lasagne gulzig terwijl ik naar tv kijk. Amber zet het op SBS6, eigenlijk wil haar schreeuwen maar oké lasagne is te lekker.
'Meer Souhail!' Hij kijkt me geïrriteerd aan en pakt mijn bord.
'Onze verslaggever Henk Griezel sprak zo juist met zakenman Lamnouar El (...) en zijn 'beste maatje' Nouamane Ben Salah.' Ik schrik en kijk aandachtig naar de tv.
'Nou uh Henk waar spraken de 2 mannen eigenlijk over?!'
'Het ging namelijk over hun kinderen die vorige week samen gespot werden. De laatste tijd heeft niemand het ergens anders over. Ook is de hashtag #Jaouad&Saloua massaal gepost op twitter, instagram en Facebook. De 2 mannen hebben besloten de oorlog stil te leggen en hun ruzie aan de kant te zetten voor het geluk van hun kinderen. Morgen avond gaat Jaouad samen met zijn ouders op de Marokkaanse traditionele wijze de hand vragen van de prinses waar het allemaal omdraait.'
Souhail laat mijn bord op de tegels vallen en Amber spuugt haar eten uit. Hoorde ik dit goed...?
JE LEEST
Pijnlijke liefde
RomantikIs dit liefde? Noemt men dit liefde? Nou als dit liefde is, dan hoef ik er niks van. Was ik maar die 'highclass bitch' gebleven die geen enkele jongen vertrouwde, dan zat ik hier nu niet met pijn en 'liefde', pijnlijke liefde. ~ Saloua el (...) Hoog...