Ik keer me om en kijk recht in de ogen van Omar. Waarom doet hij zo raar de laatste tijd?
'Omar, dit is vast een misverstand. Je bent niet verliefd op me.' Zeg ik paniekerig terwijl ik mijn armen uit zijn handen trek.
'Saloua, ik kan niet helder nadenken sinds ik verliefd op je ben... Ik kan dit niet langer aanzien.'
'Kom.' Ik trek hem in een knuffel en wrijf over zijn rug.
'Omar je bent echt een prachtige jongen, je vindt zo iemand anders.' Fluister ik in zijn oor.'Ik zal je krijgen hoe dan ook Saloua, hoe dan ook.' Met deze woorden stapt hij in zijn auto terwijl hij weg racet.
Omar is echt gek aan het worden... Omar en Saloua? Kan gewoon niet, Omar en ik zijn beste vriendinnen ja beste vriendinnen.
Ik jog terug naar huis, ik kan Omar maar niet uit me gedachtes zetten. Misschien moet ik er met iemand over praten?
Ik wenk de poortwachter om de poort open te doen en loop naar binnen. Oké, dus Jaouad en Saliyah hebben het overleefd samen?
Ik stap regelrecht de badkamer in en neem een frisse douche, ik droog me af en trek een korte broek aan met een onderhemd.
Ik loop naar Saliyah's kamer die met grote ogen naar boven kijkt en geluidjes maakt.
'Heey schatje inou, heb jij jou grote zus gemist?' Een grote glimlach ontstaat op haar gezicht en ze spuugt haar speentje uit.
'Ik kan niet wachten totdat jij kan zitten.' Ik wikkel haar in een doek en neem haar mee naar de woonkamer breng.
Ik ga zitten op de bank en doe de tv aan.
Jaouad loopt naar binnen, ik zie hem na lange tijd weer in zijn Marokkaanse tenue. Het staat hem te echt goed.
'Saloua, ik wil je even spreken op mijn kantoor.'
'Moet dat echt?' Zucht ik, ik leg Saliyah in haar bedje en loop naar de 3e verdieping van ons huis.
Ik maak zijn kantoor open en ga zitten op de stoel voor de glazentafel.
Jaouad neemt ook plaats en kijkt me serieus aan.
'Wat deed je vandaag met Omar op straat?'
'Ik kwam hem toevallig tegen.'
'En waarom meldt je dat niet?'
'JAOUAD IK BEN JE VROUW GEEN GEVANGENEN JA?!' Ik sta op en duw de stoel naar achter.
'Ik moet gewoon op je letten, ik wil niet dat je nog praat met Omar hij is niet goed voor je.'
'Ik heb ook sterk het gevoel dat hij je wilt afpakken van mij.'Ik maak mijn ogen dicht en adem in en uit.
'Jij gaat mij niet vertellen met wie ik wel en niet om moet omgaan en vooral niet als het over mijn bloedeigenfamilie gaat, en Kifesh afpakken? Ik ben geen playmobil of iets in die richting. Dan kan ik wel mooi zijn Jaouad maar als nog is niet iedereen verliefd op 'Saloua el (...)' Schreeuw ik boos.'ALS IK JE HAND NIET OP TIJD WAS KOMEN VRAGEN ZAT JE NU MET OMAR IN BED JA? SNAP JE NU WAAR MIJN JALOEZIE VANDAAN KOMT?'
Jaouad loopt naar me toe en duwt me tegen de muur aan.'JIJ BENT GEEN SALOUA EL (...) MAAR SALOUA BEN SALAH.' Hij loopt het kantoor uit.
Ik zak in tegen de muur, ik heb er echt nooit tegen gekund als mensen tegen me schreeuwen ook al doe ik het zelf ook. Wou Omar mijn hand komen vragen...? Ik droog me tranen af en loop snel naar beneden.
Ik zie Haneefa met Saliyah in haar handen. Bitch whut?
Ik loop naar haar toe en haal Saliyah uit haar handen maar Haneefa houdt stevig vast.
Ik stamp hard op haar voet en neem Saliyah.
'Wil je me vermoorden wella?!'
'Me mooie nagels man fucking bitch wacht maar.' Ze geeft me een duivelse blik.Jaouad en zijn moeder lopen de woonkamer binnen. Ze gaan naast elkaar zitten en beginnen te fluisteren.
Ik sta op met Saliyah en loop naar de keuken. Ik ga in deur opening staan zodat ik alles horen kan, want deze Marokkanen kunnen niet fluisteren.
'We gaan anderen vrouwtje voor jouw vinden weldi.' Ik rol met me ogen en loop terug naar de woonkamer met een papfles.
'We gaan op vakantie naar Frankrijk.' Ik knik 'blij' en geef Saliyah haar pap.
Als de 2 heksen zijn vertrokken kijkt Jaouad me boos aan. Ik leg Saliyah in haar bed en ga naast Jaouad zitten.
'Ben je nog steeds boos?' Fluister ik zacht. Hij kijkt me diep in me ogen aan en schudt met zijn hoofd.
'Als ik in je prachtige ogen kijk, kan ik niet boos blijven.'
Ik leg mijn hoofd op zijn borstkast en luister naar zijn regelmatige ademhaling.
'Mijn moeder is er.' Zegt hij blij, hij staat op en maakt de deur open.Een meisje met kort haar en bruine ogen loopt naast Jaouad's moeder en Haneefa naar binnen.
Ze heeft een strakke rok aan waardoor haar bil goed te zien komt en een strakke leren topless blouse aan waardoor haar borsten er bijna uit springen.'Ik ben Ariana, en jij bent Saloua.' Ik knik en kijk weg. Ik word misselijk van haar kledingstyle.
Ze gaat naast Jaouad zetten en legt haar handen tussen zijn benen. Die mogol merkt er niks van en zit diep in gesprek.
'Vindt jij die blouse ook net zo leuk als ik?' En Haneefa wijst naar Ariana.
'Nee, niet mijn ding.'
Jaouad kijkt heel even mijn kant op en geeft me een knipoog. Dus je voelt die hand niet?!
Ariana zet haar hand nu net bij zijn geslachtsdeel, oké nu is het genoeg. Ik pak Saliyah uit haar bed en loop naar mijn slaapkamer. Ik ga liggen en leg Saliyah op mijn buik.
Echt leuk om zo een klein zusje te hebben. Ik pak mijn telefoon en bel Hanane op.
- Hanane
~ Saloua- Salaam lieverd, hoe is het leven zina?'
~ Ik heb je echt veel te vertellen wollah deze familie maakt mij gek he Hanane.
~ Er kwam net zo een kehba het huis in en ze raakt Jaouad aan maar volgens mij vind die izanhoofd het gewoon leuk.- Roesjtug roesjtug (rustig.)
- hij heeft het vast niet door schat, je weet dat Jaouad veel van je houdt en het heeft echt veel moeite gekost om na de situatie van mij en Issam een jongen nog te vertrouwen. En laat dat niet verpest worden door 1 of andere goedkope stoephoer.~ je hebt gelijk Hanane...
- right, morgen zie ik je op Ambers bruiloft!!
- yoeyoeyoeyoeyoe!~ saffi schat ik zie je morgen mwuaah!
Ik maak mijn ogen dicht en leg Saliyah wat hoger op mijn borstkast zodat ik mezelf kan dekken. Ik maak het licht uit en maak mijn ogen dicht.
Hanane heeft gelijk, ze willen testen hoe sterk mijn huwelijk met Jaouad is maar ons gaan ze nooit kunnen breken, no matter what.
#Jaouad&Saloua.
JE LEEST
Pijnlijke liefde
RomanceIs dit liefde? Noemt men dit liefde? Nou als dit liefde is, dan hoef ik er niks van. Was ik maar die 'highclass bitch' gebleven die geen enkele jongen vertrouwde, dan zat ik hier nu niet met pijn en 'liefde', pijnlijke liefde. ~ Saloua el (...) Hoog...