Návrh

74 7 11
                                    


Harry strávil několik dní výzkumem materiálů k rituálu Sanguinis nexum, kterým by mohl spojit svoji magii s Dracovou, a tím ho uzdravit. Byl zdravý a jeho magie byla silná. V poslední době se opravdu staral o svoje zdraví, aby byl pro daný rituál co nejsilnější. Žádný alkohol, žádné vynechávání jídla, žádné vynechávání cvičení. Cítil se daleko líp. Riziko, že bude po spojení s nemocným kouzelníkem též zasažen krvácivou kletbou, sice nebylo zanedbatelné, nicméně doufal, že nastane opačný účinek – Draco se díky jeho krvi uzdraví. Byly tu ovšem další následky, které nebylo možno nijak obejít. Oba kouzelníci by byli spojeni svojí magií navěky – vnímali by navzájem své emoce, bolest... Spojit se takovým kouzlem s někým, koho jste celý život nenáviděli?

Byla to vždycky jenom nenávist? Harry si nebyl jistý. Draco byl pro něj svým způsobem důležitý. Ano, byly momenty, kdy ho nesnášel, ale většinou byl k němu zvláštním způsobem přitahován. Malfoyovo vzezření ho fascinovalo. Zvlášť v poslední době si tajně přál, aby se jejich vztah zlepšil. Teď se zdálo, že se mu toto přání vyplnilo. Tím spojením by se mohlo všechno znovu pokazit... Možná ani Draco nebude souhlasit, daň za uzdravení by byla příliš vysoká. V duchu už si to představoval. Spojit se s Potterem? Ani náhodou. Draco by si nejspíš připadal pošpiněný Harryho krví.

Váhal, jestli má svůj návrh Dracovi vůbec přednést. Pak se stalo něco, co ho přinutilo jednat. Opět se setkal s Malfoyem juniorem. Scorpius vypadal ještě hůř než minule. Seděl před Dracovým pokojem a sbíral síly, aby byl vůbec schopný svého otce navštívit. Harrymu ho bylo neskonale líto. Podal Scorpiusovi lahvičku životabudiče a počkal s ním, až zapůsobí. Měli tak čas si trochu povyprávět. Ke svému velkému překvapení se dozvěděl, že se Scorpius rozešel s Rose. Možná proto je tak zničený? Snažil se ho uklidnit, že si určitě brzy najde jinou dívku. Scorpius pravdu o svém vztahu s Albusem zamlčel. Možná by si jeho přítel nepřál, aby se o něm jeho táta dozvěděl tak brzo.

Harry se postaral o Scorpiuse, čekal na něj i poté, co vyšel z Dracova pokoje, a doprovodil ho zpět na Malfoy Manor. Opravdu si o něj dělal starosti. Dohlédl na to, aby se Scorpius aspoň trochu najedl, a dovedl ho do ložnice. Poprosil Malfoyovu domácí skřítku, aby ho ihned informovala, kdyby se mladému pánovi přitížilo.

Ten den našel odvahu konfrontovat Draca se svou ideou.

„Draco, vím o možnosti, jak tě uzdravit. Doufám, že mě neodmítneš jen proto, že nás pojí ne úplně ideální minulost. Existuje rituál Sanguinis nexum, který by propojil naši magii a naši krev. Spojením se mnou bys načerpal sílu a uzdravil by ses."

Draco na něj nevěřícně zůstal zírat. „Ty bys byl ochotný pro mě něco takového podstoupit? Uvědomuješ si, co mi navrhuješ?"

„Ano, věř mi, že jsem o tom dlouho přemýšlel. Už pro tebe nebude k dispozici dostatek krve, tvé dárce odběry příliš vyčerpávají a je to pro ně nebezpečné."

„Dárci? Znamená to, že mi krev dává jen hrstka lidí? Myslel jsem samozřejmě, že je to pokaždé krev někoho jiného."

Ach Draco, kdybys věděl... Harry byl jako na trní. Co když se Scorpiusovi udělá špatně a skřítka všechno prozradí?

„Harry, já nevím. Co všechno by takové spojení obnášelo?" Draco si byl jistý, že některé důsledky by byly velmi nevítané. Harry se rozhodl nic nezatajit. Přednesl Dracovi všechny informace, které o rituálu získal. Dracova odpověď byla naprosto nečekaná.

„Nevím, jestli to za daných okolností bude fungovat. Můj vztah k tobě..."

„Ano, nenávidíš mě," vzdychl Harry.

„Ne, je to naopak."

„Naopak? Jak to myslíš?"

„Vážně mě nutíš, abych to řekl nahlas? Já tě mám rád, Harry. Vždycky to tak bylo."

Harrymu se zadrhl hlas v hrdle. Co na tohle mohl říct? Co donutilo toho hrdého Malfoye toto vyslovit?

„Proč mi tohle říkáš?"

„Nabízíš mi něco, co člověk obvykle nenabízí někomu, kdo pro něj není důležitý. Chceš mi dát svoji magii, svoji krev. Chceš se ke mně navěky připoutat. Máš právo vědět, jak se věci mají."

Harry seděl na posteli a díval se na Draca. Byl přemožený jakousi něžností, citem, který dosud nepoznal. Vzal svého dávného nepřítele za ruku a pohladil ho. Když viděl, že se druhý muž usmívá, pokračoval. Začal hladit jeho vlasy, pak se sklonil a lehce políbil Draca do vlasů. Odtud byl už jen krůček k jeho rtům. Byl to plachý polibek, oba se při něm cítili, jako by jim bylo znovu šestnáct let a zažívali svou první lásku. Vlastně to nebylo tak daleko od pravdy.

„Prosím, Draco, nechci, abys mi umřel. Dovol mi se s tebou magicky spojit."

„Rozmysli si to dobře. Jsem to já, kdo dostane velký dar. Uvědom si, že se spojíš s bývalým Smrtijedem, s člověkem, který ti celý život ubližoval..."

„Nebylo to celý život," vykřikl Harry a znovu vyhledal Dracovy rty, aby je umlčel polibkem.

„Zítra ten rituál Sanguinis nexum uskutečníme. Není na co čekat."


Tak uvidíme, jestli Harrymu plán vyjde :-)

CortexvilleKde žijí příběhy. Začni objevovat