Rituál

55 6 8
                                    



Albus svému otci bez jakýchkoliv vytáček sdělil, že hodlá podstoupit se Scropiusem stejný rituál, který spojil Harryho s Dracem.

„Tak to v žádném případě." Harry bouchl pěstí do stolu, až se zatřásly skleničky. Tato reakce se dala očekávat, takže Albus a Draco nebyli příliš překvapeni.

„Nemáš právo mi to zakázat."

„Máš pravdu, nemám. Můžu ti ale říct, že s tím nesouhlasím."

„Myslíš si, že se to nemůže povést, že je to tak? Vždycky jsi měl o mně špatné mínění. Byl jsem černá ovce rodiny, moták, ostuda Potterů. Zařazený do Zmijozelu. Myslel sis, že jsem k ničemu, celou dobu mého studia až do OVCÍ. Nevěřil jsi mi, že mě vezmou na akademii v Cortexville.

Tak abys věděl, Draco mi věří, že dokážu Scorpiuse uzdravit."

Harry mlčel a Draco přes magické spojení cítil jeho bolest. Ne, tato ostrá slova si nezasloužil. Na druhou stranu, kdy dal najevo Albusovi, že si myslí pravý opak? Kolikrát byl malý Potter u Malfoyů na prázdninách a Draco musel napravovat jeho pošramocené dětské sebevědomí?

Harry konečně našel odvahu promluvit si se svým synem.

„Všechno je to jinak. Mám o tebe jen strach. Zrovna tak bych nechtěl, aby takový rituál podstoupil James nebo Lily."

„Té bys to rovnou zakázal, když je nezletilá, co?" ušklíbl se Albus.

„Možná. Albusi, můj strach o tebe pramení z toho, že ti nejvíc rozumím. Ano, je to tak. Jsi jako já kdysi. Impulzivní. Až příliš se vrháš do nebezpečných akcí. Neuvažuješ nad následky. Stokrát jsem mohl kvůli svým neuváženým činům umřít a domnívám se, že jsem způsobil smrt lidí, kteří mi byli a stále jsou drazí. A když tohle všechno vím, chtěl bych tě ochránit, abys nebyl jako já, abys na sebe dával pozor. Jestli jsi někdy měl pocit, že jsem tě dostatečně nepodporoval, tak je mi to moc líto. Nikdy jsem tě nepodceňoval, jen jsem se bál, že svět nepozná, jak skvělý jsi, a ublíží ti. Bál jsem se, že ti ublíží Scorpius, protože jsem se bál důvěřovat Malfoyům, a vidíš, teď je Draco mým nejdražším přítelem."

Albus na Harryho chvíli koukal s otevřenou pusou a pak mu skočil do náruče.

„Tati, vážím si toho, žes mi to řekl."

Harry prohrábl jeho vlasy. „Vím, že uděláš, co máš v plánu, nenecháš si to rozmluvit. Merline, dej, ať to dobře dopadne," vzdychl Harry.

„Chcete mě rozplakat?" uchechtl se Draco. Však mu to dalo práci, uklidnit Harryho svou magickou energií.

„Kdy to chceš provést?" zeptal se Harry prakticky, stále mírně v rozpacích ze svého emočního výlevu.

„Hned zítra."

---

Dracovi se podařilo přesvědčit Harryho, aby umožnili svým dětem provést rituál na Malfoy Manor.

Bylo zvláštní vědět, že jen o několik pokojů dál provádějí tak nebezpečný rituál. Oba muži byli plni obav. Když prováděl Sanguinis Nexum Harry, oba dva upadli do bezvědomí. Děsilo je, že něco takového podstupují jejich děti.

„Chtěl bych být u toho," povzdechl si Draco.

„Musí u toho být sami. Už nejsou děti. Podporoval jsi je od samého začátku, tak teď musíš vytrvat," pronesl Harry.

To, že do rituálu nesmělo být jakkoli zasahováno magickou aktivitou, znamenalo, že se několik hodin, možná celý den, nedozvědí, jak se jejich dětem daří. To představovalo zvláště pro Draca nepředstavitelnou míru utrpení. Harry se na to nemohl dívat a napadlo ho důmyslné řešení – nastavil na oba mladíky monitory dechu, které používají mudlové k sledování kojenců. To jim ovšem samozřejmě neprozradil. Přístroje nepředstavovaly žádné narušení soukromí – spustily by alarm jen v případě zástavy dechu.

Albus a Scorpius osaměli. Oba uměli inkantaci nazpaměť – Albus proto, že ji bude odříkávat, Scorpius pro případ, že by Albus ve svém rozčilení zapomněl slova.

„Dopadne to dobře," zašeptal Albus a odzátkoval lahvičku lektvaru spojení, který mu poskytl Draco. Důvěra Scorpiusova otce ho hřála u srdce. Mohlo to působit tak, že Draco by udělal cokoliv pro svého syna a Albuse by klidně obětoval, ale Albus věděl, že tomu tak není. Draco byl spojený s Harrym a díky tomuto spojení cítil otcovskou lásku i k Albusovi. Neublížil by mu.

Scorpius se bál. Bylo to vidět v pohledu jeho očí i z toho, jak se mu třásly ruce. Albus mu podal lektvar a sám vypil druhý. Políbil vhého přítele.

„Miluju tě a uzdravím tě," usmál se povzbudivě.

„Taky tě miluju," hlesl Scorpius.

Albus si vzal jeho ruku do své a švihl hůlkou. Ve Scorpiusově dlani se objevila krvavá rána. Další švihnutí hůlkou a z Albusovy ruky začala odkapávat krev. Přitiskl svou dlaň na přítelovu a začal odříkávat inkantaci.

Ego, Albus Severus Potter, sanguinem meum iungo cum Scorpius Hyperion Malfoy in aeternum et in saeculum saeculi, magia mea eius magicam intrabit et cum eo in aeternum confundetur. Ex hoc tempore inseparabiles sumus.

(Já, Albus Severus Potter, spojuji svoji krev s krví Scorpiuse Hyperiona Malfoye navěky věků, moje magie vstoupí do jeho magie a navždy s ní splyne. Od tohoto momentu jsme neoddělitelní.)

Scorpius se chvěl víc a víc, oči měl zavřené. Albus věděl, že pravděpodobně oba upadnou do bezvědomí, stejně ho ovšem vylekalo, když na jeho hlas Scorpius přestal reagovat. Chtěl se podívat na jeho ruku, ale neměl sílu. Proti své vůli usnul s hlavou na Scorpiusově hrudníku.

---

Draco nervózně chodil po místnosti sem a tam. Nejraději by vletěl do pokoje, kde jejich děti prováděly ten prokletý rituál.

„Co když se to nepovede? Oba tam mohou vykrvácet," lamentoval už asi posté.

„Kdyby přestali dýchat, spustí se alarm."

„To už bude pozdě!"

Draco si nemohl pomoct a došel aspoň před pokoj a poslouchal za dveřmi. Žádný zvuk. Nakoukl dovnitř klíčovou dírkou. Pokoj byl ztemnělý, okna zatažená. Byl to jeden z obyčejných pokojů pro hosty, výjimečný snad jen tím, že z něj byl nejhezčí výhled do zahrady.

Harry pochopil, že se mu Draca uklidnit nepodaří. Jak by také mohlo, když se cítil stejně mizerně.

„Teď už ten rituál dávno provedli, je to už deset hodin," uvažoval Draco.

„Nechceš jim tam vlézt, že ne?"

Draca sice podobné myšlenky napadaly, nicméně netroufal si je říct nahlas a už vůbec ne provést.

„Co kdybych tam poslal patrona?"

Harry se zamyslel.

„No, já nevím. Chtěl bys, aby na tebe Lucius poslal patrona, když jsi se se mnou spojil?"

Draco se zašklebil. „Tohle je přece něco úplně jiného."

Vtom se v místnosti objevil stříbřitý škorpion.

„Scorpiho patron?" vykřikl Draco.

„Ne, jsem patron Albuse Pottera. Rituál Sanguinis Nexum spojil Scorpiuse Hyperiona Malfoye a Albuse Severuse Pottera navěky věků magickým poutem. Krvácivá kletba byla zastavena. Oba teď ještě budou dlouho spát." Patron se rozplynul.

„Jsou v pořádku, naši chlapečkové jsou v pořádku." Dracovi tekly slzy štěstí a Harry cítil přirozeně tu samou emoci, jen si dával dobrý pozor, aby mu slzy nestekly na tváře, a tak je polykal.

„Draco, děkuju, že jsi Albusovi věřil. Tolikrát ses k němu choval líp než já. Vlastně jsi mu mnohokrát nahrazoval tátu, když já jsem dal přednost práci a občas jsem zapomínal, co je v životě důležité."

„Prostě jsi taky potřeboval zachránit, ty hrdino," zasmál se Draco a vlepil mu pusu na ucho.

Merline, já je tak miluju :-) 

CortexvilleKde žijí příběhy. Začni objevovat