„Albusi, co tady zase děláš?" Kirlia se tvářila opravdu naštvaně.
„Jestli si myslíš, že mě baví pořád dokola umírat, tak jsi na omylu," odsekl Albus.
„Co to bylo tentokrát?"
„Doušek živé smrti. Opravdu se chci vrátit, přísahám! Čekají tam na mě všichni – Scorpius, táta, Draco, moji přátelé..." Albus zmlkl a pak pokračoval tišším hlasem.
„Táta si vybral mě. Když si měl zvolit, komu jako prvnímu pomůže, vybral jsi mě. Byl jsem si jistý, že pomůže nejdřív Dracovi."
„Samozřejmě si vybral tebe. Jsi jeho dítě, vždycky budeš na prvním místě. Harry by pro tebe a tvoje sourozence udělal cokoliv a je to tak v pořádku."
„Jednou řekl, že lituje, že jsem jeho syn."
„Určitě to nemyslel vážně. Byl bezradný, protože měl o tebe strach a nerozuměl ti. Možná nebyl váš vztah vždycky úplně ideální, ale sám jsi viděl, jak je to ve skutečnosti."
Albus se usmál.
„Scorpius mi odpustil."
„Scorpius je další člověk, na kterého se můžeš spolehnout. Máš všechny důvody vrátit se k nim."
„Říkal jsem, že se chci vrátit. Problém je v tom, že nemůžou sehnat Wiggenweldův lektvar. Jsem si jistý, že za tím stojí ten bastard Ampoule. Doušek živé smrti do mě nalil Mediculus, ale moc tomu nevěřím, že to byl on; choval se úplně jinak než obvykle."
Albus uvažoval dál. „Draco by ho uměl vyrobit, ale je v bezvědomí. Navíc chybí i přísady. Bezoár taky není nikde k nalezení."
„Wiggenweldův lektvar říkáš? Ten přece umíš vyrobit, ne? Recept je v Jacquesově knize. Všechny přísady tady máme."
Albus se na ni nevěřícně zakřenil. „To nemyslíš vážně, že ne? Není na takovou věc náhodou potřeba funkční tělo? To moje teda nevypadá, že by se mu chtělo vařit lektvar."
„Jsi spojený s mladým Malfoyem, přiveď ho sem a veď jeho kroky. Však to zvládnete."
„Minule jsi mi říkala, že se mu nesmím ukázat, jinak se nebudu moct vrátit. Tak jak to mám asi udělat?"
„To už je na tobě."
„No výborně."
Scorpius stále držel Albuse v náručí, když najednou měl pocit, jako by jednal pod Impériem. Pustil Albuse, položil ho zpět na lůžko, vstal a jako ve snách odešel z místnosti.
„Scorpi!" Lea a Emmet se za ním rozeběhli. „Zbláznil ses?"
„Já musím něco udělat!" řekl rázně. „Je to životně důležité! Albus mě o to požádal."
„Zbláznil se!" Lea a Emmet si vyměnili podezíravé pohledy.
„Potřebuju se dostat do čtvrtého patra."
„Scorpiusi! Musíš zůstat u Albuse, teď nemůžeš chodit sám po chodbách!"
„Nejsem sám! Jsem s Albusem a s Kirliou. Připravím Wiggenweldův lektvar. Důvěřujte mi a vraťte se na ošetřovnu."
Rychlým krok se vzdaloval. Vytvořil za sebou neproniknutelnou stěnu. Sám nechápal, jak se mu to mohlo podařit – neměl dostatečnou úroveň magie. Jeho přátelé pochopili, že mu v jeho plánu nezabrání. Vzhledem k tomu, v jaké situaci se nacházeli, to bylo jediné možné řešení.
ČTEŠ
Cortexville
FanfictionAlbus a Scorpius spolu odcházejí studovat na lékouzelnickou akademii v Cortexville. Albus má ovšem plnou hlavu starostí. Je zamilovaný do Scorpiuse, na toho však doma čeká jeho dívka Rose. Obává se, že nezvládne studium, a navíc si dělá obavy o svéh...