ALIŞVERİŞ

375 29 13
                                    

Kim Namjoon yüzyılın deltası Kim namjoon reddedilmişti hemde bir omega tarafından bu nasıl olabilirdi hayatında ilk defa reddediliyordu.Ofisinde oturmuş anlam veremediği bu olayı sindirmeye çalışıyordu "zaten evlenmek istemiyordum ki ucuz atlattım dertsiz başıma dert alıyordum nerdeyse " diye iç geçirdi ama asıl dert omega değildi deltaydı sürekli eşi olarak seçtiği omegayı istiyordu "salak insan nasıl gitmesine izin verirsin bide 148IQ zekam var diye kasılırsın ağzını açıp iki kelime edemedin sik gibi kaldın orda ezik" Namjoon yeter artık sus diye kükredi bir aydır bide bu kurtla uğraşıyordu insanlar kurtlarıyla nasıl anlaşabiliyorlardı anlamayordu sanki içinde bir deli vardı ,herkesin kurdu böylemiydi acaba diye düşünmeden edemedi.

Namjoon 'u düşüncelerinden çıkaran kapının çalınması oldu Yoongi çekinerek içeri girdi bir süredir sürekli sinirli olan partonu bu aralar dahada sinirli olmuştu artık onunla konuşmak bir bombayı imha etmek kadar stresli bir eylemdi ama Yoongi Taehyung' u görebilmek için buna katlanması gerektiğini biliyordu patronunun dikkatini çekmek için bir kaç kez boğazını temizledikten sonra "efendim bir emriniz yoksa öğleden sonra bir iki saat izin alabilmem mümkünmü "diye hızla söyledi ve idamını bekleyen bir mahkum gibi beklemeye başladı.
Namjoon başını önündeki dosyadan kaldırdı sadece hayır dedi Yoongi beklemediği cevapla bir süre sessizce bekledi "Namjoon söyle arabayı hazırlasınlar eve gideceğim" dedi. Yoongi başını aşağı yukarı sallayarak telefonunu çıkardı şoföre haber verdi Taehyung 'a da gelemeyeceğini bildidren bir mesaj atmayı ihmal etmemişti.

Namjoon ve Yoongi eve doğru ilerlerken Yoongi'nin telefonuna arka arkaya gelen bildirimlerde Namjoon neler oluyor bir sorunmu var senin telefonun bu kadar ötmezdi " diye söylendi yine çok kibardı bu gün. Yoongi ,Taehyung ve Jin alışverişe gideceklermiş benide çağırıyorlar diye açıkladı sizi eve bıraktıktan sonra gidebirmiyim " diyerek son bir umutla sordu ama cevap aynıydı."hayır şimdi birlikte gidelim bende Jin ile bir daha konuşurum hem belki tekrar gururumuzu kırdığında deltamada umudunu keser çünkü bir aydır canıma okudu resmen.Sanki ben istemedim omega istemiyor ben ne yapayım" Namjoon dan beklenmeyecek kadar uzun bir cümleydi Yoongi önce şöföre "coex mall AVM ye gideceğiz" dedikten sonra patronuna dönüp "aslında sizden hoşlanmış" diyiverdi. Namjoon şok olmuştu kim hoşlanmış omegamı hoşlanmışta ondanmı beni kovmakyan beter etti yani" diye çıkıştı.

Yoongi "aslında haksızda sayılmaz daha adını sormadan tanışmadan evlenicem seninle demişsiniz pek normal sayılmaz "

Namjoon "ama adını biliyorum okuduğu okulu aldığı notları bile biliyorum arkadaşlarını ailesini herşeyini biliyorum tekrar sormak saçma geldi" diyerek açıkladı Namjoon böyleydi lafı uzatmayı sevmez çok konuşmaz hedifini belirler ve hgerçekleştirirdi.

Yoongi ama ilişkiler böyle ilerlemez dedi " peki nasıl ilerler mesala siz nasıl bir ayda Taehyung la bu kadar ilerleyebildiniz Yoongi" dedi Namjoon aslında hep merak etmişti bu durumu.

Jin 'in evinde tanıştık numaralarımızı aldık sonra yemeğe davet ettim kabul etti yemekte ondan hoşlandığını söyledim sevgilim ol dedim kabul etti " diyerek açıkladı

Demek önce yemeğe davet edilecek tamam kolaymış.

" hayır dedi Yoongi önce tanışılacak ama siz o kısmı geçtiniz sayılır yinede önce bir çiçek yollayın bence sonra yemeğe davet edin "ikilinin hararetli konuşması şöförün kapıyı açmasıyla son buldu.

Namjoon alışveriş merkezine baktı ne yapıyorlarmış dedi Yoongi "alışverış diye cevapladı belki kıyafet,kitap falan alacaklardır yada bir kafede oturup bir şeyler yiyip içerler başka ne yapılır ki alışveriş merkezinde" diye açıkladı.

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin