Deltam...

183 13 7
                                    

Jin yeni güne gözünü hiç tanımadığı bir odada tanımadığı bir yatakta açmıştı olduğu yerde doğrulup etrafına bakmak istediğinde kalçasına, aslında tüm vücuduna saplanan ağrıyla kendini geri yatağa bıraktı "nerdeyim ben" diye mırıldandı en son ne yaptığını düşündü ama herşey silikti sanki hafızasını kaybetmişti kendini zorladı evet en son deltanın kucağında olduğunu hatırlıyordu ama sonrası yoktu bu sırada odadaki banyonun kapısı açıldı Namjoon belinde havlusu ile duştan çıkmıştı tanrım karın kasları Jin ilk defa onu çıplak görüyordu ve yalan değil Namjoon Yunan tanrılarını kıskandıracak cinstendi tanrı altı günde tüm kainatı yaratmış yedinci günü sadece Namjoon'a ayırmış olmalı diye düşündü ama bir dakika bu oda yatak Namjoon "HAYIR"diye bir çığlık attı "sen, sen, sen ne yaptın bana" diye bağırdı.

Namjoon elindeki küçük havluyla saçını kurularken Jin'e yaklaştı " ben değil biz yaptık ikimizde aynı anda kızgınlığa girdik" dedi ama Jin hatırlamıyordu evet bu doğru olabilirdi ama bu ondan faydalanmasını gerektirmezdi resmen kızgınlığında onu kullanmıştı eline geçen ilk şey olan yastığı Namjoon'a fırlattı "sen nasıl yaparsın beni kullandın tanrım bir delta kızgınlığını geçirmek için beni kullandı " diye söylendi kendi kendine.

Namjoon yavaşça yatağın kenarına oturdu Jin'in gözlerine baktı "bence önce güzel bir duş almalısın sonra yemek yemeliyiz bir haftadır bu yataktayız gerçi ben şikayetçi değilim ölene kadar bu yatakta kalabilirim ama düğünümüzün hazırlıklarına başlamalıyız" diyip Jin'in yanağını okşadı

Jin boş gözlerle Namjoon'a bakıyordu onun bu sakinliği sinirini bozuyordu sonra birden Namjoon'un yanağına tokatı indirdi "sen ne diyorsun delirdin mi ,bana sordun mu ne evliliği,bak bu bir hataydı üstelik benim yapmadığım bir hata o yüzden unutalım gitsin" hızla yataktan çıktı üstüne eline geçen bir kaç parçayı geçirdi " şimdi beni evime bırak bir daha yüzünü görmek istemiyorum tamamımı sen gerçekten karaktersiz, bencil,egoist bir deltasın seninle hiç tanışmamış olmayı dilerdim" dedi.

Namjoon artık sabrının tükendiğini hissediyordu yavaşça Jin'e yaklaştı ama bu sefer gözlerinde öfke vardı Jin üzeine gelen deltaya sadece "gelme ,gelme" diyebildi ama faydası olmadı Namjoon onu kolları dan tutup odadaki boy aynasına cevirdiğinde çenesini tutarak "bak , bak boynundaki izlere bak" birden Jin'in üzerindeki gömleği iki yana çekerek kolayça yırtıp attı "bak vucuduna bunları sana zorlamı yaptım hımm" sonra kendi bedenini göstedi onunda boynunda göğsünde Jin'in ki kadar olmasa morluklar vardı peki dedi "bunlarıdamı ben yaptım" sonra Jin'in ensesini tuttu Jin acıyla inledi "bak dedi peki bu mühür bunun için bana yalvarmadınmı" Jin hatırlıyordu mühürle beni diye ağlamıştı, resmen Namjoonu zorlamıştı sonra kendi boynunu gösterdi "peki bu mührüdemi zorla yaptırdım sana"Jin şok olmuştu bir delta asla kendinden düşük bir türe kendini mühürletmezdi olduda mühürlense bile mühür tutmazdı ama bir kaç gün içinde ikisininde mühürleri tamamlanmıştı buda arlarında sevginin büyüklüğünü gösteriyordu.

Jin "ben böyle hayal etmemiştim diye fısıldadı böyle olmalıydı ailemin arkadaşlarımın katıldığı bir düğünüm olmalı sonra benim seçtiğim çarşafların içinde tamamen aklım başındayken olmalıydı" şu an hiç birşey hatırlamıyordu "böyle olmamalıydı" dedi tekrar, tekrar.

Namjoon "jin-ah artık yaptıklarının sorumluluğunu almalısın sende beni istedin mühürlendik belkide şu an karnında benim yavrularım var o yüzden karnın büyümeden düğünümüzü yapmalıyız hemen ailenle görüşelim tabi benimkilerlede görüşmeliyiz çok işimiz var"

Jin "ne bebeği sen delirdin mi oda nerden çıktı" diye bağırdı.

Namjoon derin bir nefes aldı tanrıya kendisine sabır vermesi için yalvardı "evet dedi bebeklerimiz ikimizde kızgınlıktaydık ve ben her seferinde içine geldim ve düğümledim bak yine bağırma düğüm isteyen sendin" dedi artık bu omegayı biraz domine etmek gerekiyordu alttan aldıkça işler daha da içinden çıkılmaz hale geliyordu.

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin