Jin arabanın durması ile gördüğü lüx restorana baktı burası deniz kenarında yeni açılmış çok şık ,üstelikte çok popüler bir mekandı deltası
için bu gece gerçekten de özel olmalıydı ama neden özel bir gün değildi doğum günleri değildi evlilik yıldönümü tanışma yok yok değildi.Jin,Namjoon'a dönüp "insanlar buraya gelmek için günler öncesinden rezervasyon yaptırıyorlarmış biz bu gün karar verdik, şimdi yer yoktur keşke bu kadar yol gelmeseydik" dedi.
Namjoon yanına gelip elini omegasının beline sardı bu yakınlığı seviyordu " kocanı çok hafife alıyorsun " dedi.
Birlikte içeri geçtiklerinde hostesin eşliğinde masalarına oturdular,Jin hayran hayran önündeki uçsuz bucaksız deniz manzarasının tadını çıkarıyordu.
Namjoon'a dönüp "manzara çok güzel değil mi" dedi.
Namjoon "kesinlikle öyle" dedi
Jin mızmız bir şekilde " ama hiç bakmadın ki " dediğinde
"benim manzaram daha güzel "diyerek Jin'in gözlerine" baktı
Jin'nin utandığı için yanakları pembeleşmişti "utandığında yanakların pembeleştiğinde o kadar tatlı oluyorsunki"
Garson gelmiş, siparişlerini vermişler bir süre sonra da yemekleri servis edilmişti bu sırada Jin'in telefonuna mesaj geldi
Namjoon "ne olmuş evden mi arıyorlar Dalnim'e mi birşey olmuş diye arka arkaya sorularını sıraladı"
" sakin ol sadece indirim mesajı önemli değil" dedi
"ne yapayım ilk defa kızımdan uzaktayım ve çok merak ediyorum"
Jin önündeki suya uzandı su içiyordu çünkü o emziren bir anneydi alkol alamazdı aslında bu ambiansa şarap giderdi ama olsun suda fena değildi.
" Kızın öylemi "
Namjoon güldü "sana inanamıyorum kızımız yani,bir kaç harfe bu kadar takılma" şarabına uzandı bir yudum alıp "yoksa sen bizi kıskanıyor musun"
Jin geri yaslandı etrafına baktı "ne alakası var neden kıskanayım canım, yani ilk kelimesi baba..."
Namjoon yerinde dikleşti "ne, ne dedin sen" dedi
Ne demişti o, ne yani minik kızı ilk kelimesini söylemiş ve o kaçırmışmıydı hemde babamı demişti peki Jin neden ona söylememişti haklıydı işte ,kesin kıskanıyor diye düşündü.
Jin tabağındaki etten bir parça keserken "bir dakika sakin olurmusun ilk kelimesi baba olsa kıskanırdım" diyecektim dedi.
Bir süre masada sessizlik oldu Namjoon Jin'e bakıyor sözlerinde ciddimi değilmi anlamaya çalışıyordu sessizliği bozan taraf Jin oldu " aylar sonra çıkılan bu yemeğin bir sebebi varmı acaba" dedi.
Namjoon " seninle yalnız kalmak, başbaşa olmak "dedi.
Jin şüpheli gözlerle baktı "veee" dedi biliyordu ki tek sebeb bu olamazdı
Namjoon boğazını temizleyip " birde düğünümüzü planlarız diye düşündüm" dedi.
Jin "ben düğün falan istemiyorum evlendik tamam bitti işte ne gerek var bir sürü tantana yapmaya"dedi.
Namjoon "ama ben bir deltayım ve herkes benim evliliğini bekliyor ayrıca bebeğimizi de tanıtmamız lazım daha ne kadar saklayabiliriz ki"dedi.
"haklısın ama Dalnim rahatsız olursa neler yapar tanrı bilir ben korkuyorum"
Namjoon uzanıp Jin'in elini tuttu"ömrümüzün sonuna kadar ondan korkamayız hem genelde sen rahatsız olduğunda olay çıkarıyor yani sen mutlu olursan oda mutlu olur,bir kitapta okumuştum altıncı aya kadar bebekler kendilerini anneye bağlı olduklarını düşünüyorlarmış"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY HUSBAND // NAMJİN
Hayran KurguJin kendisine aşık bir eş mutlu bir yuva hayalini kuran güzel bir omega Namjoon ise aşka inanmayan bir delta omega deltayı aşka inandırabilecek mi?