Buluş(ama)ma

222 15 7
                                    

Taehyung elindeki çay fincanı yavaşça dudaklarına götürürken "delta dün çok sinirlenmiş hatta ofisinin camından caddeye uçan bir sandalye yüzünden trafik kazası olmuş sence neden bu kadar sinirlenmiş olabilir " diye arkadaşına sordu.

Jin derin bir çekip önündeki hiç dokunulmamış çeşit çeşit ekler olan tabağı bir süre daha süzdü bu gün nedense hiç iştahı yoktu " sen zaten sebebini Yoongi'den öğrenmişsindir hadi çıkart ağzındaki baklayı" dedi.

" Bilmiyorum Yoongi ' de bilmiyormuş bu arada sizin sokakta da mı kaza oldu çiçek kamyonu mu devrildi yolların hali ne öyle bahçede kıpkırmızı gül yapraklarıyla dolu bunların deltanın siniri ile bir alakası varmı acaba, hem ben senin en yakın dostum değilmiyim neden anlatmıyorsun" diyerek duygu sömürüsü yaptı ne zaman dudağını büzüp küser gibi yapsa Jin dayanamaz kendini affettirmek için çırpınırdı Taehyung Jin 'in bu zaafını birazcık kullanmış olabilirdi ama meraktan ölecekti. Jin'in dalgın hali deltanın öfkesi kesin bi şeyler olmuştu.

Jin,Namjoon ile olan küçük tartışmalarını anlattı sonra yola kamyonla gül döktürdüğünü dronla tüm gün gül yaprakları yağdırdığını anlattı.

Taehyung gözleri parlayarak dinliyordu arkadaşını " bu adam sana çok aşık çokta romantik " dedi "bizde bi demet çiçek alınca havalara uçuyoruz dronla gül yağdırmak nedir ya resmen çıtayı arşa çıkarmış ama bunlar sinirli olmasını açıklamıyor"

Jin başını eğdi " yaaa tabi çok aşık sadece benim gözümü boyamaya çalışıyor aşık falan değil onu reddettim diye hırs yaptı deltaların nekadar egolu olduklarını herkes bilir bana hangi çiçeği gönderdiğini bile bilmiyordu çünkü birine emir verdi göndertti kendisi zahmet edipte çiçeğe bakmadı bile keşke yol kenarından bir papatya koparsaydı daha kıymetliydi benim için çünkü beni düşünmüş olurdu o zaman, şimdi tamamen gösteriş yapıyor kabul etmedim diyede ben şımarık oluyorum annem babam bu kısmet kaçmaz diyip duruyorlar zengin ,güçlü eli yüzü düzgün daha ne istiyorsun diyorlar ben aşk istiyorum kimse beni anlamıyor" diye tek nefeste konuşuken hıçkırıklarıda göz yaşlarıyla aynı anda firar etmişti.

Taehyung arkadaşına sıkıca sarılıp " herşey düzelecek biraz zamana ihtiyacınız var bence" dedi arkadaşının saçlarını okşayıp öperken.

Jin göz yaşlarını silerken "gerek yok zaten bitti artık, deltayada söyledim onunla görüşmek istemiyorum başka adaylarla görüşeceğim bir an önce yuva kurup tüm bunları geçmişte bırakacağım" diye kendinden emin bir şekilde konuştu.

Taehyung"peki Namjoon nasıl karşıladı bu yeni planı"diye soracaktım ama az çok tahmin edebiliyorum" dedi

" Evet bağırıp çağırdı hatta tehdit etti ama umurum da değil.Benim choi min-ho ile akşam randevum var delta defteri bir daha açılmamak üzere kapandı benim için " çok kararlı görünüyordu.

"Hadi kuaföre gidelim bakım falan yaptırırız havamız değişir sıkıldım ben " diyerek ayaklandı Taehyung bu ani duygu değişimlerine anlam veremiyordu mecburen arkadaşına ayak uydurdu birlikte kuaföre gidip akşama kadar ne kadar bakım varsa yaptırdılar en son Jin'in makyajı yapılırken açık olan TV den son dakika olarak dönmeye başlayan görüntüyle herkesin dikkati bir anda TV ye dönmüştü spiker şehir merkezinde bir patlama olduğunu sebebinin bilinmediğini can kaybı olmadığını sadece bir kişinin ağır yaralandığını diğerlerinin hafif yaralı olduğunu anlatıyordu ama Jin ve Taehyung'un asıl dikkatini çeken ambulansa götürülen tek ağır yaralı olan choi min-ho daydı "aman tanrım olamaz" dedi Jin hemen telefona sarıldı min-ho'yı aradı açan olmadı hastaneye gidelim dedi

Taehyung "şimdi ortalık karışık eve gidelim ortalık durulsun gideriz" dedi.eğer bunun altında Namjoon varsa şimdi hastaneye gitmek olayları dahada kötü hale getirmekten başka bir işe yaramazdı ikili eve gidip haber beklediler ama haber yoktu ertesi gün minho Jin'i arayıp bir daha görüşmek istemediğini söyleyip hemen aceleyle telefonu kapatmıştı Jin pek anlam vermesede kararına saygı duydu zaten ona karşı  duygusal bir şey de hissetmiyordu sıradaki adaylara bakalım diye geçirdi içinden mutlaka kendine göre birini bulacaktı.

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin