"Şimdide mantarlarımızı doğruyoruz" Taehyung Jin'in kolunu dürtüp " hadi şu mantarları versene tüm işi bana yaptırdın zaten diye söylendi ama jin duydumu emin değildi sınıf çok kalabalık olunca hoca herkesi ikili gruplara ayırmıştı Jin ve Taehyung aynı gruptaydı Namjoon ise başka bir omegayla grup olmuştu Jin sinirle onları izliyordu omega kız cilveli cilveli "mantarı uzatır mısın? Deltam "dedi evet evet deltam dedi Jin kızın üstüne atlayıp saçını başını yolmak istiyordu Namjoon tabağı uzattı kıza gülümsedi.
Aslında Namjoon hiçbirşey yapmıyor öylece dikiliyordu herşeyi onun için o çirkin evet evet çirkin ( en Jin öyle düşünüyordu) omega yapıyordu.
Taehyung" lütfen Namjoon'u izlemeyi bırakıp işine dönermisin zaten beceremiyorum yemek yapmak çok zor kan ter içinde kaldım burda" dedi.
Jin "ayyy ne abarttım ver bana "diyip Taehyung'un elinden mantarları aldı doğramaya başladı zaten yemek yapma konusunda çok yetenekliydi hızla mantarları bitirip havuçlara geçmiştiki omega kızın deltam tadına bakar mısın diyerek ona elindeki kaşıkla yemek yedirdiğini görünce birden bıçak havuç yerine parmağını kesmişti.
Jin acıyla çığlık attığında herkes başına toplandı Namjoon "açılın" dedi herkesi uzaklaştırdı "iyimisin" diye sordu elindeki peçeteyi yaraya bastırıp kanamanın durmasını sağlamaya çalışıyordu Jin Namjoon'a bakarak " canım çok yanıyor "dedi.
Taehyung hemen Jin'in koluna girdi biz hastaneye gidelim size iyi günler deyip Jin'i sürükleyerek arabaya bindirdi Jin giderken arkasına baktı Namjoon hiçbir şey yapmadan onu izliyordu.
Taehyung "hadi ama ben senin en yakın arkadaşın değil miyim ne demek ben gelmem damatlık seçeceğiz beni yalnız mı bırakacaksın" Taehyung sabahtan beridir Jin'i ikna etmeye uğraşıyordu ama Jin sadece Namjoon ile karşılaşmamak için kabul etmiyordu "şimdi Namjoon da gelir ben onunlabu karşılaşmak istemiyorum" dedi
Taehyung" tamam sen bilirsin yalnız bırak beni en mutlu günümde bir başıma yapayalnız damatlık deneyeyim ben"
Jin derin bir nefes aldı neden her seferinde bu duygu sömürülerine kanıyordu " tamam tamam geliyorum sendede ne çene varmış canımdan bezdirdin beni " dedi.
Taehyung memnuniyeetle gülümsedi " söz sen evlenirken nedimen ben olacağım düğünün herşeyiyle ben ilgeneceğim" dedi .Jin "bunlar benim için çok uzak şeyler" dedi.
Moda evine geldiklerinde Yoongi çoktan takımını denemiş aynadan kendine bakıyordu Taehyung " işte bu"dedi.
Yoongi sevgilisinin dudaklarını öptü beğendinmi dedi Taehyung bayıldım dedi.
Bu arda Jin ve Namjoon karşılıklı duran iki koltuğa oturmuşlar onları izliyorlardı Jin "ne kadar tatlılar bizi unuttular bile"
Namjoon "aşk böyle birşey demekki" insan sevdiğini görünce gözleri diğer herşeye kör oluyor sanki"Jin cevap vermedi tüm konuşmada bundan ibaretti
Bay Jo-won önde arkasında elinde tekerlekli askılık olan bir omegayla içeri girdi Taehyung için hazırladığı kıyafetleri göstemeye başladı "bence nikah için bu takım şahane olur mihraba yürürken bu uzun duvağı takmalıyız düğün içinse gelinlikmi damatlık mı istersin" diye sordu Taehyung önce Yoongi'ye baktı "sen ne dersin aşkım" dedi
Yoongi Taehyung'un kulağına eğilip" ben üstünde hiçbirşey olmamasını tercih ederim " dedi.
Taehyung karnına dirseğiyle vurup terbiyesiz dedi Jin'e döndü "sen ne dersin"
Jin " bence gelinlik olmalı"dedi.Taehyung "evet bencede gelinlik olsun" dedi .Jo-won after parti için karar verdinizmi diye sordu Yoongi "hayır hiç düşünmedik bence gerek yok düğünden direk balayına geçmeliyiz" dedi Taehyung utançtan kıpkırmızı olmuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY HUSBAND // NAMJİN
FanfictionJin kendisine aşık bir eş mutlu bir yuva hayalini kuran güzel bir omega Namjoon ise aşka inanmayan bir delta omega deltayı aşka inandırabilecek mi?