Geri zekalı

54 8 23
                                    

Namjoon odasındaki camdan dışarıyı izliyordu bu en iyisi dedi kendi kendine onlar artık mutlu olabilirler ama peki neden içi hiç rahat değildi bunu o istemişti Jin'in gözlerindeki kırgın bakışı hatırladıkça canı yanıyordu ama o bir deltaydı güçlüydü dayanırdı

Geri zekalı

Kurdu konuşmuştu  son zamanlarda söylediği tek kelimede buydu zaten Namjoon'a çok sinirliydi omegasını yavrusunu yanında istiyordu ve onlardan uzak kalmasının sorumlusu olarakta Namjoonu görüyor ve resmen ona işkence ediyordu

Namjoon sıkıntılı bir nefes aldı aldığı bu küçük nefesin kendisini rahatlamasını umdu ama öyle olmadı "sende sadece bana hakaret etmek için konuşuyorsun ne biçim deltasın, herkesin  kurdu yardım eder sen hiçbir şeye karışmıyorsun şikayet edip duruyorsun" diye söylendi

Ben sadece omegamı , yavrumu yanımda istiyorum geri zekalı

O zaman o saçmalıkları bana yaptırmayacaktın tüm suç benim mi? Sende suçlusun unuttun mu yavrumuzu ağlatan sendin ben onları senden koruyorum

Bu sırada kapısı çaldı içeri Yoongi girdi elimdeki dosyayı masaya bırakıp bu evrakları imzalamanız gerek ayrıca öğle yemeğinde NCgrupla toplantımız var dedi

Namjoon Yoongi'ye döndü boş gözlerle ona baktı Namjoon "sen bana kızgınsın" dedi

Yoongi "hayır onuda nerden çıkardınız" dediğinde

"Ben biliyorum ,bu bakışı tanıyorum son zamanlarda bana karşı herkesin yüzünde bu bakış var, herkes bana öfkeli, ama kimse benim tarafımdan bakmıyor"

"Sizin özel hayatınız ne beni nede bir başkasını ilgilendirmez ama haddim olmayarak bu kararı alırken yavrunuzu düşünmenizi beklerdim "

"Ben zaten bu kararı onun için aldım o benden uzakta daha mutlu, öğretmenleri ile konuştum sosyal hayata karışmak ona iyi gelmiş ben olsam bu mümkün olabilir miydi? Jin haklıydı benden baba olmaz, bak Jin birkaç ay içinde kızımızı iyileştirdi onun için doğru kararlar verdi onun için bir okul bile açtı ona hayatı öğretiyor ben ne yaptım onları eve hapsettim "

Yoongi artık sinirleniyordu ne olursa olsun içinden geçenleri söyleyecekti  "Senin sorunun ne biliyormusun sen kimseyi dinlemiyorsun, Jin iyi bir ebeveyn diyorsun evet doğru haklısın, peki o neden iyi bir baba biliyormusun, o insanları dinliyor düşüncelerine önem veriyor, araştırıyor Dalnim'in öğretmenleri ile konuşuyor fikirlerini alıyor kızını dinliyor onun mutlu olacağı şeyleri yapıyor ama sen ne yapıyorsun sadece emir veriyorsun bu boşanma kararırını alırken Jin'in fikrini aldın mı? Ben söyleyeyim hayır ona sormadın bile evlenirken, bebek yaparken olduğu gibi sen bir karar verdin ve ona bu kararını bildirdin"

Namjoon yüzüne tokat gibi inen bu sözlerle bir an afallasada "haklısın dedi o kadar doğru söyledin ki benden kocada babada olmaz zaten" masadaki dosyayı gösterdi "artık konuşmanın anlamı yok Jin evrakları imzaladı hatta mühürü kırmak için tedaviye bile başladık yani oda benden kurtulmak istiyor "

Yoongi karşısındaki duvardan farksız adamla başını iki yana salladı" sen ümitsiz vakasın ,ne söylesem boş değil mi? Dinlemiyorsun, hadi imzala şunlarıda gideyim, birde öyle yemeğinden sonra  bir saat izin alabilirmiyim"

"Neden"

"Okulda Hae'nin gösterisi var onu izlemeye gideceğim"

"Peki tamam "

Yoongi çıktıktan sonra Namjoon düşündü Hae ile Dalnim aynı okuldaydılar acaba Dalnim'in de gösterisi varmıydı ve varsa onu neden davet etmemişlerdi "demekki beni hayatlarından tamamen çıkardimışlar diye düşündü"

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin