Hoseok elindeki kağıtta yazanları okurken mama sandalyesinde oturan bebeğe dönüp "Dalnim bu gün büyük gün, ek gıdaya başlıyoruz hazırmısın" evet doktorun demişki her gün bir tarifi uygula bakalım ne seçsek başını kağıttan kaldırıp Dalnime baktığında bebeğin sanki büyük bir insan gibi dikkatli bir şekilde kendisini dinlediğini gördü bir an tüyleri diken diken oldu "Dalnim öyle bakma korkuyorum" dedi.
Dalnim Hoseok'un tepkisine güldüğünde "uff sinirlerim bozuldu, lütfen bebek gibi davranır mısın?" dedi.
Dalnim Hoseok'a baktı,baktı ve avazı çıktığı kadar bağırarak ağlamaya başladı Hoseok panikle "dur dur öyle değil şimdi babanları uyandıracaksın hem bebekler sadece ağlamaz ki" derken artık herşey için çok geçti.
Namjoon resmen merdivenleri üçer beşer atlayarak inmiş koşarak mutfağa gelmiş bebeği hızla kucağına alıp "ne oldu nesi var niye ağlıyor" diye sorularını arka arkaya sıralamıştı.
Jin arkasından daha sakin bir şekilde gelip bebeğinin yanağına minik bir öpücük kondurdu "bebekler ağlar Namu bunu her seferinde bu kadar dramatize etmene gerek yok" dedi. Sonra kahve makinesine ilerleyip düğmesine bastı.
Namjoon "lütfen birazcık bebeğimizle ilgilenebilir misin?" diye çıkıştı "bebekler ağlar evet bende biliyorum ama okuduğum bir makaleye göre bebeklerin her ağlamasının bir sebebi varmış mesala acıktığı için ağlaması farklı hasta olduğu için ağlaması farklıymış ve anneler bunu anlayabilirmiş sen anlıyormusun "
Jin Namjoon'nun yüzüne bakıp ciddi olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.
Namjoon kucağındaki bebeğinin sırtını sıvazlarken son derece ciddi bir sesle " biliyormusun seni çok kıskanıyorum bu haksızlık neden sadece annaler anlıyor babalarda anlamalı bizim suçumuz ne" bebek minik elleri ile babasının saçlarını çekiştirip kahkaha attı.
Jin boş gözlerle Namjoon'a bakıyordu "sana inanamıyorum sen cidden böyle şeyler mi okuyorsun hayır,ya iştesin yada Dalnim ile ilgileniyorsun ne ara vakit bulup okuyorsun anlamıyorum ki".
Hoseok elindeki mama tabağı ile deltaya yaklaştı" efendim Dalnim'i alabilirmiyim yemek vaki de"dedi.
Namjoon kasenin içindeki lapamsı karışıma bakıp "sen benim bebeğime bu iğrenç şeyi yedirmeyi mi planlıyorsun kusmuğa benziyor git düzgün birşeyler hazırla" dedi.
Hoseok "ama diyetisyenin verdiği listeye ve tariflere bakarak hazırladım" dedi ne diyebilirdi ki kalın kafalı adam bebek bu tabikide böyle mamalar yiyecek mi diyecekti.
Jin Hoseok'un elindeki tabağı aldı Hoseok'a "sen ona aldırma" dedi.
Namjoon'a dönüp "bebekler böyle mamalar yer dişleri yok ya hani hem artık ek gıdaya geçiyoruz doğrusu bu, demekki bu konularla ilgili birşeyler okumamışsın" dedi.
Hoseok içinden geçenleri Jin'in ağzından duyunca mutlu olmuştu en azından bu evde mantıklı düşünebilen bir ebeveyn vardı.
Jin kaşığa biraz mama alıp bebeğe uzattı Namjoon gördüğü mama ile yüzünü buruşturdu Dalnim'de babasının yüzüne bakıp aynı şekilde yüzünü buruşturmuştu babasını taklit etmeyi seviyordu.
Namjoon "bak gördünmü sevmedi işte zaten kim böyle birşeyi severki" dedi.
Jin göz devirip "hayır sevdi, sadece seni taklit ediyor" dedi.
Namjoon bebeğine bakıp" benim miniğim babasınımı taklit ediyormuş ben seni yerim ki sevdiysen gel bakalım ben sana yediririm mamanı" diyip Dalnim'i mama sandalyesine oturttu kaseyi ve kaşığıda önüne koyup sandalye çekmek için arkasını döndü sandalyesini bebeğin önüne koyup oturduğunda olduğu yerde donup kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY HUSBAND // NAMJİN
FanfictionJin kendisine aşık bir eş mutlu bir yuva hayalini kuran güzel bir omega Namjoon ise aşka inanmayan bir delta omega deltayı aşka inandırabilecek mi?