Dalnim koşarak odasından çıktı merdivenleri hızla indi yemek odasına koşarak girdi annesine yaklaştı Jin günaydın kızım diyerek Dalnim'e sarılacaktı ki...
"Hani nerde kardeşim hala gelmemiş" dedi
"Namjoon kızım, o hemen gelemez biraz sabretmelisin daha annenin karnında büyümesi gerek yolu çok uzun" dedi
Dalnim" biliyorum baba ama annemin karnına bile gelmemiş ben onu diyorum siz beni oyalıyor musunuz? Yani bir ay oldu hala yok, yoksa siz bana yalan mı söylüyor sunuz?"
Jin "hayır bebeğim olurmu hiç öyle şey" dedi ama Dalnim çok sinirliydi onu dinlemiyordu bile "hadi bebeğim otur kahvaltını yap okula gideceğiz"
Dalnim çatık kaşları ile "ben artık okula servisle gideceğim ,çocukalr öyle gidiyormuş ben büyüdüm artık annemle okula gitmek istemiyorum, çok ezikçe seninle gelmeyeceğim" bu sırada kapı çalmıştı hizmetçi yanlarına gelip "efendim küçük hanımefendinin aracı gelmiş" dedi Namjoon'un elindeki çubuklar masaya düştü Jin'e dönüp" biz servis ayarlamadık ki nasıl olur "dedi
Dalnim" ben dün gece mail attım, sorun yok ben çağırdım hadi bayy kahvaltıyıda okulda yapacağım" diyerek evden çıktı
Namjoon" buda neydi böyle dedi mail atıp servismi ayarlamış nasıl olur adresi nerden bulmuş "
Jin "camdan bakıp hayır dedi servis dediği şey özel limuzin aman tanrım "
Namjoon koşarak Jin'in yanına gelip camdan baktı kızı onlara el sallayarak şöförün açtığı kapıdan limuzie bindi
"Bunu nasıl yapar "
Jin "asıl soru nasıl yaptığı değil, parayı nerden bulduğu ödemesini nasıl yaptığı"
Namjoon "evet doğru ya "
Jin odanın içinde ileri geri yürürken "tanrım ne yapacağız ya kötü birşey yaptıysa ya birinden çaldıysa tanrım gazete manşetlerini bir düşünsene büyük skandal, yüzyılın deltasının kızı hırsızlık yaptı dünyadaki tek thita bir dolandırıcı"
Namjoon" hayır dedi böyle saçma düşünceleri aklından çıkar bemim kızım asla öyle şeyler yapmaz "
Jin öfkeyle" yapmaz yapmaz diyip durma bizim 6 yaşındaki kızımız az önce okula kendi kiraladığı limuzunle gitti üstelik parasını ne senden nede benden aldı peki bu para nerden geldi"
Namjoon "bilmiyorum dedi bence Hoseok'u ara ona soralım ne yapabiliriz yanlış bir adım atarsak "
Jin haklısın diyerek telefonunu çıkardı Hoseok'u aradı okula çağırdı
"Tamam bir saate okulda olacak hadi gidelim birlikte konuşalım" dedi
Hoseok Jin ve Namjoon okulun bahçesinde hem yürüyor hemde konuşuyor bu sorunu nasıl çözeceklerini düşünüyorlardı.
Hoseok duyduklarından sonra" durun durun bir sakin olun sırayla gidelim siz Dalnim'e kardeş sözümü verdiniz tanrım neden yapıyorsunuz böyle şeyler onu kandıramazsınız"
Jin "Hoseok onu kandırmaya çalışmıyoruz, mecbur kaldık ayrıca konumuz o değil lütfen konumuzdan sapmayalım "
Hoseok "tamam karşımızdaki bir çocuk olabilir ama o sonuçta bir thita bunu artık anlayın, bence ona direkt olarak sorun bu limuzunin ücretini kim ödedi diyin"
Hoseok sözünü bitiremeden başına birşey düştü önce ne olduğunu anlayamadı sonra yere baktığında bunun bir çikolata paketi olduğunu gördü
Jin'i de başına birşey düşmüştü buda bir sakız paketiydi sonra başlarına çikolatalr şekerler sakızlar çeşit çeşit abur cuburlat düşmeye başlamıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY HUSBAND // NAMJİN
FanfictionJin kendisine aşık bir eş mutlu bir yuva hayalini kuran güzel bir omega Namjoon ise aşka inanmayan bir delta omega deltayı aşka inandırabilecek mi?