kıskanmak mı?

98 9 14
                                    

"Taehyung koşma tanrı aşkına sen yavaş yürüyemez misin? "

"Sus Yoongi orada arkadaşım çığlık çığlığa ağlarken ben nasıl sakin olayım,ufff kesin kötü bir şey oldu"

"Önce bir Namjoon'a sorsaydık belkide önemli birşey değildir sakin ol bak heyecanlanmaman lazım bebek..."

"Sus Yoongi eğer susmayacaksan sen evde bekle hem aramakta ne istersen birde dilekçe yazalım yan evimde oturan arkadaşımı görmek için kimseden izin istemeyeceğim"

Taehyung ve Yoongi evlerinde sakin sakin kahvaltılrını yaparken yan evden yükselen çığlık sesi ile telaşla yan eve yeni komşularına gidiyorlardı.

Namjoon Jin arkadaşından uzak kalmasın diye yan yana olan iki büyük villa almış hatta giriş çıkışlar kolay olsun omegası yorulmasın diye bahçeleri birbirine bağlayan bir kapıda koydurmuştu böylelikle omegası yorulmadan arkadaşını görmeye gidebiliyordu "

Taehyung kapıyı çaldığında hizmetli kapıyı açmış Taehyung birşey demeden sesin geldiği üst kata çıkmak için merdivenlere yönelmişti tabi Yoongi'de sessizce arkasından onu takip ediyordu.

Taehyung merdivenleri çıktığında kapının önünde dizleri üzerine çökmüş deltayı görmeyi beklemiyordu.

"Ne olur aşkım aç kapıyı bak bebeğimize birşey olacak lütfen sakin ol aç kapıyı konuşalım herşeyi açıklayabilirim yanlış anladın"

Ve kapıya fırlatılan sesinden anlaşıldığı kadarıyla cam bir şeyin kırılma sesi geldi arkasından da Jin'in çığlığı tüm evde yankılandı "git başımdan,defolllll"

Şimdi Namjoon dahada endişeliydi
"Aşkım ne olur hareket etme bak ayağına cam parçaları batabilir kendine zarar verme Namjoon umutsuzca yalvarıyordu"

Taehyung yanına yaklaştı elini Namjoon'nun omzuna koydu" neler oluyor"dedi.

Namjoon "ben birşey yapmadım yanlış anladı şimdide kendini odaya kilitledi" dedi.

Taehyung Yoongi'ye döndü "siz biraz dışarı çıkın ben onunla konuşur sakinleştiririm" dedi.

Yoongi başıyla onayladı Namjoon "hayır gidemem onu yalnız bırakamam"

"Merak etme ben konuşur sakinleştiririm hem seninde biraz sakinleşmen lazım hadi siz gidin" dedi.

"Tamam ben yani biz bahçeye çıkalım birşey olursa hemen ara tamam mı"

"Tamam merak etme" ve Namjoon ve Yoongi merdivenlerden inip gözden kayboldular.

Taehyung kapıya yaklaştı iki parmağıyla kapıyı tıklattı" Jin,benim aç kapıyı bak kimse yok onları gönderim yalnızım " dedi ama ses gelmedi

Taehyung en güçlü kozunu kullanmaya karar veridi"Hadi gel beraber çikolatalı dondurma yiyelim üzerine çikolata sosta dökeriz, patlayan şekerde koyarız hadi ama aç kapıyı bak ayaklarım şişiyor daha fazla ayakta kalamam hiç mi arkadaşını düşünmüyorsun tabi senin ayakların şişmiyor şanslısın,halimden anlamazsın tabi"ve kapının kilidinin sesi duyuldu kapı aralandı.

Taehyung kapıyı yavaşça itip içeri baktığında yerler cam parçaları ile kaplıydı odada yerli yerinde kalan tek şey sadece duvarlardı.

Jin her neye kızdıysa tüm hıncını eşyalardan çıkarmıştı şimdi köşede duran tekli koltuğa oturmuş ellerini göğsünde bağlamış birbiri üzerine attığı bacaklarından havada olan bacağını öfkeyle sallıyor hızlı hızlı nefesler alıyordu.

Taehyung cam parçalarına dikkat ederek odada ilerledi koltuğun kenarına oturdu Jin'in başını göğsüne yaslamasını sağladı arkadaşının sırtını sıvazlayarak " benim birtanemi kim üzmüş söyle ,söyle cezasını vereyim"

Jin birazcık sakinleşmişti ama aklına dolan düşüncelerle yeniden sinirlendi "bıktım bu adamdan,düşüncesiz,ilgi manyağı,egosu tatmin olsunda nasıl olursa olsun,midesiz hazmetçi omegalara bile yüz veriyor"

Taehyung birden geri çekildi " neeee yok o kadarda değil sen yanlış anlamış olabilr...." Ve cümlesini tamamlaması bile mümkün olmamıştı

" zeten hep ben yanlış anlıyorum kompleksliyim ben değilmi, onu mu demek istiyorsun sende mi artık beni sevmiyorsun"

" ne alakası var canım sen benim bi tanecik kardeşimsin anlat bakalım düşüncesiz ilgi manyağı egolu kocan yine ne yaptı " belliki yine Jin Namjoon'u kıskanmıştı acaba bu sefer neyden yada kimden kıskanmıştı merak etmiyor da değildi mesela geçen sefer arabasından kıskanmıştı sen onu benden daha çok seviyordum diyerek nerden bulduysa beyzbol sopası ile arabanın tüm camlarını indirmişti.

Jin öfkeyle "onun hakkında böyle konuşma"dedi.

Taehyung "ben değil bunları sen söyledin"

" olsun ben söylerim sen söyleme "

" tamam söylemem ama anlat bakalım yine neye kızdın sen"

"O,o omegaya teşekkür etti hemde gülümsedi üstelik gamzelerini bile göstererek gülümsedi "

Taehyung elini ağzına kapatarak "İnanamıyorum bunu yapmış olamaz nasıl gülümser ,hemde bir hizmetçiye teşekkür etmek için, hemen polisi aramalıyız bu çok büyük bir suç "

Jin bir an arkadaşı kendisine hak verdi diye mutlu olmuştu ama sonra " sen benimle dalga mı geçiyorsun aşk olsun arkadaşın burda "

"Evet devam et arkadaşıma burda ne olmuş acaba ayrıca evet dalga geçiyorum ne yapayım yani"

"Tabi senin başına gelmiyor bunlar hep benim başıma geliyor, Yoongi yapsa ne hissedersin acaba birazda öyle düşün öyle düşün"

"Mutlu olurum çalışanlarına karşı kibar davranan bir eşim olduğu için gurur duyarım "

"Ama gülümsedi diyorum" elini boynuna attı sinirden gerilmişti biraz rahatlamak için boynuna masaj yapmaya başladı.

Taehyung Jin'in koluna girdi "hadi çıkalım şuradan içim daraldı" dedi beraber odadan çıktılar.

Jin Taehyunga dönüp "Namjoon nerde neden beni bırakıp gidiyor"diye sordu .

"Ne bırakıp gitmesi bahçede ben zorla gönderdim çünkü sinirden gözün dönmüştü ayrıca adamada ne sabır varmış yani taş olsa çatlar bence git kocanın gönlünü al,bu kadarıda fazla yani"dedi

Jin koşar adımlarla bahçeye çıktı deltası işte ordaydı bahçedeki masada Yoongi ile oturmuştu üzgün görünüyordu.

Jin yanına yaklaştığını fark ettiğinde hemen ayağa fırladı " aşkım benim kötü bir niyetim yoktu beni bir dinlesen"

Jin "biliyorum ama bir anda sinirlerime hakim olamadım özür dilerim beni affetdebilecekmisin " dedi

Yoongi ayağa fırlayıp "tamam mı sorun çözüldüyse hadi biz gidelim bu gün doktor kontrolümüz var belki cinsiyetini hatta türünü bile öğrnebiliriz" dedi.

Jin "sizide sabah sabah rahatsız ettim kusura bakmayın" dedi.

Yoongi "ben alışkınım" diyerek Taehyung'u işaret etti

Taehyung sinirle" öylemi bay Min peki siz bilirsiniz ben kontrole yalnız gideceğim sen gelmiyorsun" diyerek önden ilerlemeye başladı.

Namjoon Jin'e yaklaştı Jin hemen Namjoon'nun göğsüne sokuldu kollarını onun beline sardı ikisi gülerek kavga ederek giden arkadaşlarını izliyorlardı.

Jin Namjoon'a döndü dahada sıkı sarıldı"özür dilerim ama sende bir daha başkalarına o güzel gülüşünü gösterme, teşekkür falanda etme "

Namjoon güldü "birde deltalara kıskanç derler"

Jin "ben seni kıskanmadım bir kere,hem neden kıskanayım ki ben senin gibi bir deltaya yakışmıyor diye dedim" dedi

Namjoon gülerek "tamam tamam kıskanmadın ama ben yinede omega yardımcıları göndereceğim gerçi alfalarıda ben istemiyorum bende seni kıskanırım etrafında alfalar olmasın nasıl yapsak" dedi

Jin "sabah erkenden biz uyurken gelsinler işlerini yapıp gitsinler olmaz mı?"dedi.

Namjoon "olur tabiki tamam sen nasıl istersen öyle olur"dedi

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin