Bebek nasıl yapılır?

103 13 24
                                    

5 yıl sonra.....

"Hoseok koşma bebeğimizi düşün" ama Hoseok arabadan indiği gibi hızlı adımlarla eve doğru ilerliyorken jimin'in sözleri ile yavaşlamıştı

Jimin'e dönüp "ben hamileyim hasta değilim merak etme bebeğime bakabilirim "dedi

Jimin" tamam asi omegam benim sen tabiki çok iyi bakarsın ama ne yapayım bazen hamile olduğunu unutıyorsun "

Hoseok sitemle "nasıl unutabilirim ki her dakika hatırlatıyorsun "dedi

Hoseok ve Jimin iki yıl önce evlenmişlerdi jimin Kore'ye yerleşip aile şirketini yönetmeye başlamış Hoseok'ta okulunu bitirip ofisini açmış psikolog olarak çalışmaya başlamıştı bir ay öncede tüm aileyi heyecanlandıran bebek haberi gelmişti

Jin kapıyı açmış onlara doğru gelirken "yine ne oldu benim Hoseok'umu neden üzüyorsun sen" dedi.

Jimin" bu da neyin nesi senin kardeşin benim benim yanımda olman lazım" dedi.

Jin "omega dayanışması gel canım sen onu boşver" diyerek Hoseok'un koluna girip eve doğru yürümeye başladılar

jimin ellerini cebine sokup başını iki yana sallayarak arkalarından onları takip etmeye başladı

Hoseok "bebeği duyduğundan bu yana kendinde değil her dakika arıyor seansta olurda açamazsam seansı basıyor sürekli üstüme titriyor bu sabah sen neden aşermiyorsun diye sordu yalandan turşu istedim şimdi evde onlarca çeşit turşu var bir kavanozda arabada midem kalktı resmen" dedi.

Jin gülerek "şapşal kardeşim benim ne yapsın o bir alfa ve omegası için birşeyler yapmak eşini korumak istiyor onuda anla lütfen" dedi.

Hoseok başını salladı "sen neden beni aradın Dalnim mi birşey yaptı yine " dedi

Bu sırada merdivenden ağlayarak bir adam iniyordu
Yaşlı adam Jin'e döndü "kusura bakmayın Bay Kim ben daha fazla devam edemeyeceğim ben hayatımda bu kadar aşağılanmadım ben Oxford da profesörüm ve kızınız bana geri zekalı dedi ispatlanmamış bir teoremi ispatlamamı istedi yapmayıncada geri zekalı dedi hayır anlamıyorum bu yaşta bir çocuk teoremi nerden biliyor hadi biliyor diyelim nasıl ispatlıyor birde kendinden emin inanılmaz bir şey üstelik bana ispatıda vermedi gözlerimin içine bakarak yırtıp camdan dışarı attı"

Jin dikkatle profesörü dinlerken Hoseok daha fazla dayanamayıp söze girdi " ne yani ne bekliyordunuz o bir thita normal bir çocuk değil biliyorsunuz sanki daha öncesinde durumu bilmiyordunuz kimse sizi buraya zorla getirmedi onun sizin vereceğiniz eğitime ihtiyacı yok, o sizin bildiğiniz herşeyi ve çok daha fazlasını biliyor onun size değil sizin ona ihtiyacınız var bir thita ile çalışmış olmak için buraya geldiniz şimdi lütfen bay Kim'den özür dileyin" dedi.

Jin "Hoseok lütfen tüm bunlara hiç gerek yok" dedi ama yaşlı adam "hayır efendim Bay Hoseok haklı özür dilerim, benim bir anlık boşluğuna geldi lütfen bu konu aramızda kalsın deltanın kulağına gitmesin,ben şimdi gitsem iyi olur sonra görüşürüz" diyerek odadan çıktı.

Merdivenlerden kayarak inen küçük kızla evdeki herkesin dikkati bir anda o yöne dönmüştü hoşik diye bağırarak yanına gelen kıza kollarını "açıp ay parçam benim" diyerek sarıldı "bakıyorum da yine bir profesörü kaçırmışsın"

Dalnim omuz silkip" sanki anlamdım bana zeka testi yapmaya çalışıyor ohhh iyi yaptım bir süre kendime gelemez artık" dedi.

Jin "inanmıyorum ama söz vermişlerdi Namjoon'u aramalıyım sadece eğitim olacaktı öyle demişlerdi bu zamanda kimseye güvenilmiyor"

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin