Korku

91 9 8
                                    

Jin kulağına dolan kuş sesleri ile yüzünü buruşturdu yataktan kalkmak istedi ama vucuduna söz geçiremiyordu Taehyung ve Yoongi ile geçirdikleri hafta sonundan sonra hastalanmış,aradan geçen on güne rağmen toparlanamamıştı büyükannesi onun için çok endişeliydi odasının kapısı yavaşça açıldı Jin biliyordu ki büyükannesi onu kontrole gelmişti zavallı kadın her gece iki saatte bir onu kontrole geliyordu.

Jin yatağında doğruldu "midem bulanıyor"dedi büyükannesi artık iyice korkmaya başlamıştı "itiraz istemiyorum doktoru arayacağım bu böyle olmaz,ya bebeğe birşey olduysa gelsin bir kontrol etsin" dedi.

Jin bebek zaten kendini göstermiyor diyerek karşı çıksada büyükannesi çoktan doktoru aramıştı

Jin kaç saat geçti bilmiyordu artık zaman algısını tamamen kaybetmişti doktor gelmiş Jin'i detaylı bir şekilde muayene etmiş tahliller için kan ve idrar örneklerini almış Jin'e bir vitamin serumu takmıştı doktor "geçmiş olsun tahlil sonuçları çıkınca sizi ararım" diyerek odadan çıktı büyükannesi ben sizi geöireyim diyerek Jin'in kapısını kapatıp "nesi var doktor" diye sordu.

"Benim tanım fiziksel bir rahatsızlığı olmadığı yönünde hamile omegalada böyle komplikasyonlar görülebiliyor eşinin feromonları iyi gelebilir birde bu durum mühür zayıfladığında ortaya çıkar ki yeğeninizin durumunda bu daha olası eşi ölmüş yada başka bir eş seçmiş olabilir bence eşine ulaşın" dedi

Büyükannesi eşi çok uzakta ulaşmamız zor yapabileceğimiz başka birşey yokmu diye sordu doktor başını iki yana salladı büyükanne "lütfen tahlil sonuçlarını bize bildirin" diyerek doktoru yolcu etti.

Doktor " tabiki hemen ararım kontrol içinde yeniden uğrarım" dedi.

Jin serumun etkisi ile biraz rahatlamıştı ama hala çok halsizdi büyükannesi elinde tepsi ile odaya girdi "sana yosun çorbası yaptım enerji verir"dedi.

Jin başını yana çeviri "istemiyorum içim almıyor"

Büyükannesi derin bir nefes aldı " doktor eşinin feramonları iyi gelir dedi izin ver deltayı arayayım" dedi ama Jin kesin bir dille reddetti
"Uykum var" diyerek sırtını döndü ve gözlerini kapattı.

Ertesi gün sabah erkenden kapı çalmıştı Jin merakla " büyükanne kim gelmiş"diye seslendi.

"Doktor gelmiş buyurun lütfen ama telefonda görüşebilirdik neden buraya kadar yoruldunuz"diyerek doktoru içeri davet etti.

Doktor "sonuçları bizzat getirmek istedim hemde Jin'nin durumuna bakmak istedim"diyerek açıkladı.

Bu sırada Jin ayağında pofuduk terlikleri üstünde sabahlığı ile merdivenlerde görünmüştü gülümseyerek "hoşgeldiniz doktor bey" dedi.

Doktor hayran hayran Jin'e bakıp "hoşbuldum nasılsınız bu gün" diye sordu.

Jin zorlukla yürüyordu çok halsizdi doktor hemen yanına gitti koluna girdi "size yardım edeyim" dedi Jin'i salondaki koltuklara oturttu köşede duran diz battaniyesinide alarak Jin'in dizlerine örttü "rahatmısın" diye ilgiyle sordu.

jin ilk defa böyle bir ilgi gördüğü için halinden memnundu zaten ilgi görmeyi her zaman sevmişti.

"İyiyim doktor bey buyurun oturun lütfen" diyerek karşısındaki koltuğu işaret etmişti ama doktor hemen Jin'in yanına oturdu

"Tahlil sonuçları çıktı hepsi normal" diyerek söze girdi.

Jin "ozaman neden bu haldeyim" diye sordu

Doktor "bebek yüzünden bebek babasını istiyor olabilir eşinizi aramanızı tavsiye ederim" dedi.

Jin "benim eşim yok ayrıldık biz" dedi

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin