Jin uzun zaman sonra kendini sağlıklı ve enerji dolu hissediyordu yatağında biraz esnedi bu yatak hep bu kadar rahatmıy dı yastığına sarıldı sonra eline birşey bulaştı şöyle bir baktı görüntüsü kötüydü elini yavaşça burnuna götürdü aldığı çikolata kokusu ile şok olmuştu hemen ayağa kalktı yatağına baktı heryer çikolataydı hangi kafayla yapmıştı bunu üstelik heryerinede bulaşmıştı hemen yatağın nevresimlerini çıkardı, ama kurtulacak gibi değildi en iyisi büyükannem görmeden hepsini yok edeyim dedi mutfağa koştu çekmeceden çöp poşeti aldı hızlıca odasına döndü kirli çarşafları doldurdu ağzını bağladı şimdi sıra kendindeydi hemen banyoya girdi üstünü çıkardı şişkin karnına baktı "buda senin işin değilmi yaramaz" dedi ama yapacak birşey yoktu duşa girdi güzelce yıkandı uzun bir banyo keyfi yaptı banyodan çıktı üstünü giyindi vücut bakımlarını yaptı bu gün kendini şımartacaktı karnına çatlamsın diye kremini sürdü Taehyung ona Yoongi'nin sürdüğünü söylemişti keşke herşey farklı olsaydı Namjoon yanımda olsa o sürerdi banada ama ne yapalım kısmet dedi.
yatağa yeni çarşaflar serdi işte olmuştu şimdi kahvaltı vakti diyerek odadan çıkacaktı ki durdu bu ani gelen enerjinin sebebide neydi bebeği iyimiydi acaba benkide o alfanın feromonları işe yaramıştı ona birşey olmasın o sağlıklı olsun ben başka birşey istemem dedi kollarını karnına sarmış bebeğinden güç alıyordu.
Mutfağa girdiğinde büyükannesi ile kahvaltı yapan bir delta görmek bekleyeceği son şey bile değidi jimin ters ters Namjoon'a baktı
Senin ne işin var burda
Namjoon seni merak ettim hem konuşmamız gereken konular var
Jimin Büyükannesine döndü ters ters baktı
onu senmi çağırdın diye sordu.
Hayır tabiki senden izinsiz böyle birşey yapar mıyım hiç hadi otursana acıkmadınmı diye sordu
Jin hemen masada her zaman oturduğu sandalyesine oturdu iştahla kahvaltısını yemeye başladı zaten her zaman iştahlıydı ama son zamanlarda yemek yerken kendini kaybediyordu
Namjoon iştahla yemeğini yiyen Jin'e hayran gözlerle bakıyordu Jin arada gözlerini kapatıyor mırıltılar çıkararak lokmasını çiğniyordu arada bir dudaklarına bulaşan sosu yalaması Namjoon için dayanılması zor bir görüntüydü.
Namjoon Jin'i dikkatle izlerken gözü karnına ilişti onun karnımı büyümüştü tanrım bebeği büyüyordu bu nasıl güzel bir duyguydu böyle bu sırada mutfağı sıcak çikolata kokusu sarmıştı Jin aldığı güzel feramon kokusu ile başını kaldırdı kokuyu derince içine çekti bu koku çok güzel kokuyordu
Namjoon ilk defa elinde olmadan feromon salgılamıştı başını önüne eğdi "özür dilerim kendime hakim olamadım" dedi
Jin tam ağzını açıp biraz daha dikkat et diye Namjoon'u tersleyecektiki olduğu yerde dondu kaldı ellerini karnına sardı.
Namjoon panikle" ne oldu iyimisin" diye sordu
Jin "yok bişey iyiyim ben, ne konuşmak istiyorsun benimle ne konuşacaksan konuş ve hemen git "dedi
Büyükannesi Jin'e döndü "benim şehir merkezine gitmem lazım halletmem gereken işler var Namjoonda yanındayken halledeyim" dedi.
Jin itiraz bile edemeden kalkıp mutfakatan çıktı.
Jin "istersen salonu na geçelim" dedi.
Namjoon başını salladı birlikte salondaki koltuklara oturdular Jin "seni dinliyorum" dedi.
Namjoon "biliyorum bana ve aileme çok sinirlisin ama lütfen itiraz etmeden sabırla beni dinle tamam mı "
Jin başını salladı
"Bebeğimizin türü ile ilgili araştırma yaptım iki aydır görüşmediğim uzman kalmadı"
Jin "Eee lafı uzatma açık konuş" diye tersledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY HUSBAND // NAMJİN
FanfictionJin kendisine aşık bir eş mutlu bir yuva hayalini kuran güzel bir omega Namjoon ise aşka inanmayan bir delta omega deltayı aşka inandırabilecek mi?