babalara merhaba de

93 10 15
                                    

Namjoon açık camdan odaya dolan kuş cıvıltıları ile gözün açtığında saate baktı saat yediye geliyordu bir süre boş boş tavanı izledi sağa sola bakındı birşey eksikti ama ne,birden yerinden fırladı Jin, Jin yoktu bu saatte kıyamet kopsa uyanmazdı kesin birşey oldu diyerek korkuyla evi aradı mutfağa indi belkide acıkmıştır diye düşündü yardımcılar yemek hazırlıyorlardı karşılarında panik halde nefes nefese deltayı gören omegaların bir an eli ayağına dolaşmış dilleri tutulmuştu tabi bunda Namjoon'nun sadece bir şortla üstsüz bir şekilde karşılarında olmasının da etkisi büyüktü

Namjoon karşısındaki omegaya bağırdı "duymuyormusun beni, Jin nerde" omega gözünü Namjoon'un karın kaslarından ayıramadan "hiç görmedik aşağıya inmedi" dedi.

Namjoon her yeri aradı bahçeye baktı omegası bazen bahcede yoga yapardı orda bulmayı umdu ama yoktu acaba Taehyung'a mı gitti diye düşündü ama saat çok erkendi kapılarını çalmaktansa aramak daha mantıklı geldi koşarak eve girip yatak odasına çıktı.

Arkasından bakan omega "şu dünyada ne şanslı insanlar var, o omega deltanın kaslarına istediği kadar dokunuyor biz uzaktan bile bakamıyoruz"dedi.

Orta yaşlarda olan başka bir omaga elindeki bezle kafasına vurdu "sus patronun o senin, nasıl konuşuyorsun öyle, hem o evli omegası duyarsa ne olur düşünsene sözlerine ,hareketlerine dikkat et "dedi.

Omega "ama onun omegası hamile yani ihtiyaçları..."

" Sus saçmalama karşında delta var senin, sen onunla nasıl baş edeceksin"

" sanki eşi omega değil"dedi

"sus sen dua etde kimse duymasın bu sözlerini" dedi.

Namjoon odaya girdiğinde hızla telefonunu aldı sonra bir anda banyo dikkatini çekti oraya bakmamıştı ama orda olsa Jin kesinlikle onu duyardı değilmi o kadar seslemişti yavaşça kapıyı araladığında "tanrım sen beni mi sınıyorsun" dedi.

Jin küvete uzanmış kablosuz kulaklığını takmış gözlerini yummuş banyo keyfi yapıyordu kurdu "hadi bizde yıkanalım çabuk yanına git" dedi.

Namjoon'un gözü Jin'in köpükler arasında hafif belli olan bacaklarına kaydı deltası aklına değişik fikirler sokuyor Namjoonu zorluyordu, deli gibi omegasına sahip olmak istiyordu.

Namjoon daha fazla dayanamadı gözleri siyahın en koyu tonundaydı bu onun deltasının kontrolüne girdiğini gösteriyordu yavaşça küvetin kenarına oturdu Jin'in güzel yüzünü süzdü onun omegası en iyisiydi siyah dalgalı saçları minik burnu dolgun dudakları ile resmen tanrı onu boş vaktinde yaratmıştı iç çekti elini yanağına uzattığında Jin beklemediği temasla irkildi hemen ellerini karnına sardı sonra Namjoon'u görmesiyle rahatladı "günaydın aşkım" dedi.

"Erken uyandım biraz keyif yapayım dedim sende gelsene" dedi.

Namjoon Jin'in şişkin karnını ve onu korumak için sarılmasını görünce kendine kızdı tabi deltasınada kızdı o her durumda kendinden önce yavrumuzu düşünüyor sen neler düşünüyorsun diye deltasına söylendş "sen rahatını bozma ben söyleyeyim kahvaltını hazırlasınlar istediğin özel birşey varmı" diye sordu.

Jin "hayır yok "dedi

Namjoon banyodan çıktığında Jin arkasından seslendi "şu üstünede birşey giy böyle gezme evin içinde" dedi.

Deltası "bizi kıskandı,bizi kıskandı" diyerek uludu Namjoon sen sus dedi ama kıskanılmak onunda gururunu okşamıştı.

Jin Namjoon ile birlikte kahvaltısını yapmıştı Namjoon'a" biz Taehyungla bu gün alışverişe gideceğiz"dedi.

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin