Huzur

101 8 7
                                    

"Nasıl olmuş"

Jin önündeki kocaman pastayı büyükannesine göstererek sordu.

Büyükannesi gülerek "O kadar çikolata,krema ve meyveyi bana koysan bende güzel olurum" dedi

Jin büyükannesinin yanaklarına sulu sulu öperek "sen zaten çok güzelsin tontonum" dedi.

Büyükannesi yanaklarını elinin tersiyle silerek " şöyle öpme diyorum sana her yerim tükürük oldu yine, senin yüzünden her dakika yüzümü yıkıyorum yara olacak artık" dedi.

Jin "ne yapayım çok tatlısın" dedi yanaklarını sıkarak.

Büyükannesi " hadi sen biraz odana çık uzan dinlen çok yoruldun bu gün, Taehyung geldiğinde yanında uyuklarsın sonra"diyerek Jin'i odasına gönderdi.

Jin "haklısın ayaklarım çok ağrıdı" dedi şimdiden hamilelik onu zorlamaya başlamıştı daha doğuma altı ay vardi  şimdiden zorlanıyordu ileride olacaklardan korkmuyorum dese yalan olurdu.

Jin Namjoon'nun ailesi ile yaşadığı küçük gerginlikten sonra büyükannesinin çiftliğine gelmişti anne ve babası Jimin'le birlikte İngiltere'ye dönmüşlerdi ve tüm bu olanların üstünden tam iki ay geçmişti bu süre zarfında deltayı hiç görmemişti, onu özlüyordu,bazen mühür yerinde yanma oluyordu bu Namjoon'unda üzgün olduğunu gösteriyordu ama yapacak bir şey yoktu.

Yoongi ve Taehyung hafta sonu için Jin'i ziyarete geleceklerdi bu arada Taehyung'ta düğünden sonra geçirdikleri uzun balayında hamile kalmıştı bebeğinin şimdiden bir arkadaşı olmuştu Jin bebeklerini beraber büyütecekleri için çok mutlu ve heyecenlyıdı.
Yatağına uzandı hafiften büyümeye başlamış karnını okşadı benim "benim bebeğimin arkadaşımı gelecekmiş" dedi.

Jin kendini rahat yatağında uykunun kollarına bırakmıştı ki korna sesiyle uyandı hemen yataktan fırladı gelmişler miydi "tanrım uyuyup kalmışım" diye kendine kızdı.

Hızlı adımlarla arkadaşını karşılamak için bahçeye çıktı Yoongi arabadan inmiş Taehyung'un kapısını açıyordu Yoongi arabanın kapısını açtı Taehyung'un elini tutup inmesine yardım etti sonrada koluna girip belinden destek vererek yürümesine yardım ediyordu Jin bu görüntü ile arkadaşı için çok mutlu olsada birazcık üzülmüştü oda hamileydi ama kimse ona böyle davranmıyordu çünkü onun bebeğinin babası çok uzaklardaydı ama bunu kendisi istemişti ve şikayet etmeye hakkı yoktu.

Taehyung kapıda Jin'i görünce koşmak istedi ama Yoongi endişe ile "hayatım dikkat et hızlı yürüme yavaş ol"dedi.

Taehyung yavaş adımlarla Jin'in yanına geldi arkadaşına sıkıca sarıldı" çok özlemişim seni" dedi.

Jin arkafaşına sımsıkı sarılarak "bende seni çok özledim hoşgeldiniz" dedi içeriyi gösterdi Yoongi Taehyung'a salona kadar eşlik etti onu koltuğa oturttu" ayakların şişmesin şöyle uzat diyerek köşede duran pufu önüne koydu Taehyung'un ayaklarından tutarak pufa koydu sırtına yastık koymayıda ihmal etmemişti Jin ve büyükannesi şaşkın gözlerle onları izliyordu büyükannesi "bu kadar üzerine düşme merak etme bir şey olmaz omegana" dedi.

Yoongi "ne yapayım çok heyecanlıyım içim içime sığmıyor çok mutluyum" dedi hemen büyükannenin önünde saygı ile eğildi "bizi ağırladığınız için teşekkür ederiz size zahmet veriyoruz" dedi büyükanne "ne zahmeti sizde benim çocuklarımsınız ev sizin rahatınıza bakın" diyerek gülümsedi.

Yoongi Taehyunga döndü "ben arabadan çantaları getireyim hemen dönerim" dedi hızlıca dışarı çıktı.

Jin Taehyung'un yanına oturdu gülerek "buda neydi böyle" dedi.

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin