Anneme Ne Yaptın

51 8 31
                                    

"Evet işte burasıda aort kapakçığı gördünmü bu kapak vücuttan gelen kirli kanın...."

"Öğretmenim bu kokuda ne böyle"

Dalnim biyoloji dersindeydi öğretmeni Harvarddan gelmişti genetik profesörüydü insanlarla açık konuşmayı sever lafı dolandırmaktan hoşlanmazdı "Kim Dalnim lütfen dersine odaklan şimdi kalbin diğer bölümlerine gelirsek"

"Bu ne kalbi "

"Domuz kalbi insan kalbine en yakın kalp budur, hatta kalp kapakçığı nakillerinln çoğu domuz kalbinden alınan  parçalarla yapılır"

Dalnim" hımmm anladım "dedi "siz kokuyu almıyormusunuz hanımeli kokuyor birde çikolata"

"Evet küçük hanım alıyorum bunlar anne ve babasını feromonları değilmi? Bu evde olması normal değil mi?"

"Evet ama hiç bu kadar çok olmazdı ayrıca babam işe gitti"

Öğretmeni eline aldığı neşterle kalbi ikiye ayırırken "belkide gitmemiştir evdedir kızgınlığa..." ve sustu bunu küçük bir kıza söyleyemezdi

"Hayır ennem bana sabah biraz kızdı ama geçti özür diledim barıştık biz kediyi bile evden gönderdim neden hala kızgın olsun ki"

Dalnim koşarak odadan çıktı koridorda bakıcısı bayan choi onu bekliyordu Dalnim kadının yanından koşarak geçti öğretmeni peşimden koşuyordu tabi bayan choi de onların peşinden koşuyordu "neler oluyor nereye gidiyor"

Dalnim anne ve babasını odasının oldupu kata geldiğinde birden durdu koku  burada dahada yoğundu hızla kapıya ilerledi bayan choi koşmaktan nefes nefese kalmıştı " Dalnim dur "diye bağırsada faydası olmadı Dalnim çoktan kapıyı açıp odaya dalmıştı bile

"Baba anneme ne yapıyorsun"

Namjoon hemen Jin'in üstünden kalkmış yerdeki tişörtünü alıp hızla üstüne geçirmişti bayan choi gördüğü manzara ile hemen arkasını dönmüştü "Dalnim gel biz çıkalım" dedi ama Dalnim dinlemedi "anne neden çıplaksın hiiii boynuna ve oldu senin?"

"Bayan Choi Dalnim'i derhal alıp dışarı çıkın bu ne rezalet siz Dalnim'e böylemi terbiye veriyorsunuz izinsiz odaya dalmakta ne demek"

"Özür dilerim efendim ben durdurmak istedim ama çok hızlıydı" evet Dalnim bir maraton koşucusu kadar hızlı koşabiliyordu buda thitanın fiziksel yeteneklerinden sadece  biriydi

Dalnim kendisine ve bakıcısına bağıran babasını mursamadı yatağa annesinin yanına çıktı "bana kızgın olduğunu söylediler , ben özür dilerim tamam kedi tamamen gitsin yeterki sen bana  kızma "

Jin üzerine sıkı sıkı örttüğü yorganı bir eliyle tutarken diğer eliyle kızına uzandı "gel buraya bebeğim sen yanlış anlamışsın ben sana kızgın değilim, ben şey ben şey oldum"

"Ne oldun?" Dalnim meraklı gözlerle annesine bakıyordu

Dalnim annesinin boynundaki kızarıklıklara elini koydu "bunlarda ne böyle dedi ayrıca sen çok sıcaksın böyle çıplak yatarsan hastalanırsın tabi" dedi Jin "ateşim var ya bebeğim o yüzden ateşim düşsün diye üstümü çıkardım"

Dalnim babasına döndü "sen anneme ne yapıyordun hadi annemin ateşi var üstünü çıkardı sen neden çıkardın"

Namjoon elini ensesine atıp "Bende annene ilaç verecektim, iğne yapacaktım ona, sonrada banyo yaptıracaktım ondan çıplaktık seninde ateşin olduğunda banyo yaptırıyoruz ya sana"

Dalnim "size  hiç inanmadım yalan söylüyorsunuz "dedi sonra annesinin omzundan süzlen kan dikkatini çekti "hiiii anne ensen kanıyor ne yaptın anneme" Jin elini mühürün olduğu yere attı yeni mühürlendiği için ısırık yeri kanıyordu

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin