Sona Doğru

105 10 19
                                    

Jin önündeki sehpaya uzanmak istedi ama artık iyice büyüyen karnı buna izin vermedi zaten karnı hiçbir şeye izin vermiyordu Jin artık ayakta durduğunda ayak parmaklarını göremiyordu zaten pek ayaktada duramıyordu  çenesi titredi ve bağırarak ağlamaya başladı.

Hoseok kosarak geldi panikle "ne oldu sancı mı bebek mi geliyor" dedi.

Jin  hıçkırıklarının arasından zorla konuştu "çileklerimi alamadım"

Hoseok göz devirdi "sende bağırarak  ağlayayım bekli çilekler halime acırda kalkar gelir mi dedin" dedi.

Jin " dalga geçme benimle, plates topları bile benden küçük şu halime bak dev bir balon gibiyim" dedi.

Hoseok "yedi aylık hamile bir omegaya göre gayet normalsin" dedi.

Jin'i rahatlatmak istiyordu ama oda Jin'in karnının bu kadar büyümesinden korkmuştu.

Jin'in ağlaması durmuş yerini küçük hıçkırıklara bırakmıştı "cidden mi normalmiyim" diye sordu.

Hoseok sehpadaki çilek tabağını alıp Jin'e uzattı" normalsin tâbi"

Jin "ama Taehyung onun karnı küçük bak Amerika'ya gittiler ben odadan odaya geçmiyorum" dedi.

Hoseok "her hamileleik her bebek kendine özeldir hem onlar gittiğinde de karnı büyüktü"

Taehyung ve Yoongi geçen ay Amerika'ya gitmişlerdi  Jin'e bebeğin çifte vatandaş olmasını istiyoruz Amerika'da doğarsa oranında vatandaşı olur demişlerdi ama gerçek farklıydı Jin'in karnı aşırı büyüyünce Taehyung ile kendini kıyaslayıp sık sık ağlama krizleri geçirmeye başlayınca Namjoon Yoongi ile konuşmuş çereyi onları göndemekte bulmuştu.

Jin iştahla çilekleri yemeye başladı bu sırada kapı çaldı hizmetçi kapıyı açtığında Jimin "haniymiş benim huyungum" diyerek eve daldı.

Jin "sen beni bunkadar severmiydin hergün burdasın bence eve gitmekle uğraşma kal burda" dedi.

Jimin "neşeyle olur ciddimisin sen, bak duygularımla oynama" dedi.

Jin göz devirdi "bu sefer ne oldu bahanen ne" dedi.

Jimin Hoseok'a baktı "seni özledim" dedi.

Jin tabikide jimin'in derdinin ne olduğunu anlıyordu ama onunla uğraşmak hoşuna gidiyordu kırk yıl düşünse aşırı egolu alfa kardeşinin bir omeganın peşinde koşacağına ihtimal vermezdi.

Hoseok "ben öğle yemeğiniz hazırmı bakayım" diyerek mutfağa yöneldiğinde jimin hemen ayağa fırladı "bende çok açım" diyerek Hoseok'un peşine takıldı.

Namjoon merdivenlerden inerken gülerek "neler oluyor burda" dedi.

Jin "Hoseok kaç jimin tut oynuyorlar" dedi.

Namjoon hemen omegasının yanına oturdu yanağına bir öpücük kondurdu "nasılsın bakalım bu gün" dedi.

Jin çileklerini yerken "midem yanıyor" dedi.

Namjoon hemen telefonunu çıkardı jungkook'ku aradı bir kaç dakika içinde jungkook yanlarına gelmişti.

Jin pek yerinden kıpırdayamdığı için ultrason haricinde artık  muayenehaneye inmiyordu birşey olduğunda arıyorlar jungkook geliyordu.

jungkook acaba yine nasıl bir bomba geliyor diye düşündü Jin'in elimdeki çilekleri gördü "durun bu sefer soruyu ben tahmin edeyim " dedi.

Jin başını salladı  "çok çilek yerse  bebeğin çilleri olurmu bunu merak ediyorsunuz değilmi"

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin