Ben çok pişmanım

42 7 10
                                    

"Ben çok pişmanım"

Namjoon başını öne eğmiş önündeki sehpaya uzanıp su dolu bardağı alıp bir yudum içmişti aslında susadığından değil sadece biraz olsun zaman kazanmak aklından geçenleri dile dökebilmek için cesaret toplamak için, bardağa bakıp ne kadarda çaresizim bir bardak sudan yardım bekleyecek kadar caresizim diye düşündü

"Bay Kim beni duyuyor musunuz?"

Namjoon Hoseok'un sesi ile kendine geldi ona bakıp" pardon dalmışım" dedi "ne demiştin?"

"Neyden pişmansın istediğin herşeye sahipsin artık eşin ve kızın yanında üstelik barıştınız aranız gayet iyi sorun nedir"

"Evet yanımda ama beni affetmediler ikiside affetmedi bence benden korkuyorlar,deltamdan onun yapacabileceklerinden korkuyorlar o yüzden ben ne desem kabul ediyorlar "

Ben ne yaptım geri zekalı burda zaman kaybedip duruyorsun şu anda omegamızın yanında olmalıydık hala beceripte mühürleyemedin mühürsüz omegalara dışarıda ne yaparlar biliyormusun sen?

"Sus lanet olasıca sus artık yeter"

"Bay Kim iyimisiniz?" Namjoon'un öfkeden yüzü kıpkırmızı olmuştu boynundaki damarlar gerilmişti

Namjoon Hoseok'a baktı çok korkmuş görünüyordu" özür dilerim kurdum hiç susmuyor sürekli saçma sapan şeyler söylüyor bir an olsun bana rahat vermiyor uyurken rüyalarımı bile etkiliyor "

Hoseok "anlıyorum dedi deltalar çok baskın türlerdir yönetmek için yaratılmışlardır kurdunla bu kadar zıt düşmen hiç doğru değil "

"Biliyorum ama onu ne zaman dinlesem Jin beni terk etti onu bir kez dinledim Jin'i mühürledim Jin bana kızdı ve terk edip gitti sonra Dalnim'i Hae'den kıskandım Jin yine beni terk edip gitti sonra Jin'in hamile olduğu saçmalığını beynime soktu ben artık onu dinlemeyeceğim birkez daha terk edilmeyi göze alamam"

Hoseok Namjoon'a dönüp "her sorunda kurdunu suçluyorsun acaba tüm bu yaptıkların senin seçimin olabilirmi? belkide tüm suçu kurdunun üstüne atıp vicdanını rahatlatıyorsun bu yüzdende kurdunla sürekli ters düşüyorsunuz olmazmı?"

Namjoon düşündü "HAYIR dedi asla ben öyle birşey yapmam hem kurdum öyle normalde ortaya çıkmıyor benimle pek konuşmuyor iletişim kurmuyor"

"Neden peki sence neden "

"Sebebi yok tanrı onu bizi böyle yaratmış'

Hoseok geri çekilip koltuğuna yaslandı "yapma lütfen sen tanrıya inanmazsın şimdi birden inançlı mı oldun şimdide kurdunun davranışları için tanrıyı mı suçluyorsun?"

"Ben bilmiyorum ne yapmam gerek bilmiyorum Jin bana yaklaştıkça ben ondan uzaklaşıyor gibiyim bu terapi iyi gelecek sanmıştım ama dahada kötü oldu"

"Bence hala kendini tam olarak açmadın bu ilişki için bir adım atmadın "

Namjoon ayağa fırladı" daha ne yapmam gerekiyor Jin'i affettim hamile olduğunu düşündüğüm o anlarda bile sakin kaldım onu affettim"

"Hep onu affettim diyorsun acaba bilinç altında onu hala suçluyor olabilir misin?"

"Hayır ben kendimden de duygulatımdan da eminim Jin'i yanımda istiyorum bunun için herşeyi yapmaya hazırım "

"Peki süreniz doldu galiba ,şimdi senden isteğim küçük bir not defteri alman onu sürekli yanında taşıman ve kurdun sana ne söylüyorsa oraya not etmeni rica ediyorum bir hata sonra tekrar geldiğinde duruma bakıp tekrar bir değerlendirme yapalım "

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin