Kim o alfa

105 9 28
                                    

Jin kucağındaki çikolata parçalı ve bol çikolata soslu dondurmasından bir kaşık daha aldı iştahla yerken Namjoon karşısında oturan orta yaşlardaki kadına "peki cv nizde göremiyorum referans mektunuz yokmu " diye sordu kadın mahcubiyetle" daha önceki işimden eşimin sağlık sorunları nedeniyle ayrıldım bu nedenle yok" dedi Jin dudağının kenarına bulaşan çikolatayı silmek için peçeteye uzanacakken Namjoon hemen bir peçete alıp Jin'e uzattı "peki daha önce kaç bebek büyüttünüz" diye yeni bir soru  sordu Jin gülümseyerek peçeteyi aldı zaten çok sıkılmıştı Namjoona doğru eğildi "ben yoruldum "dedi.

Namjoon kadına dönüp "peki burda bitirelim eşim çok yoruldu dinlenmesi lazım biz sizi ararız" dedi.

Jin ayağa kalkıp salondan çıkarken yeni aday salona girdi Jin arkasını dönüp yeni adayı şöyle bir süzdü dizlerinin üzerinde siyah kalem etek, kırmızı saten gömlek üstelik düğmeleri göğüs çatalına kadar açık, full makyaj maşalı siyah uzun saçları ile topuklu ayakkabılarını yere vura vura yeni bir aday içeri girmişti sanki iş görüşmesine değilde podyumda yürümeye gelmişti.

Jin olduğu yerde topuklarının üstünde geri döndü "neyse biraz daha oturayım" dedi kadın karşılarındaki sandalyeye oturup gülümsedi cv sini Namjoon'a uzattı Jin öfkeyle elinden çekip aldı mesleğine baktı bebek hemşiresi yazıyordu referans mektupları, iyi bir öz geçmiş gerçektende kusursuz bir cv hazırlamıştı Jin hiçbir soru sormadan "biz sizi ararız" dedi kadın bozulmuştu "bir hatammı oldu neden reddettiğinizi sorabilir miyim"Jin açıkça "bize uygun değilsiniz" dedi.

Kadın bir şey demeden kalkıp çıkıp gitti
Jin öfkeyle Namjoon'a döndü" birde bunlar elenerek gönderilen adaylar öylemi, senin şirketinde nasıl insanlar çalışıyor, uygun görmüş karşıma göndermişler birde" dedi.

Namjoon "özgeçmişi mükemmeldi nesini beğenmedin çok merak ediyorum" dedi.

Jin ayağa kalktı ellerini beline koydu "sen nesini beğendin acaba,en mükemmel yönü neydi söylesene, uzun bacaklarımı, dolgun göğüslerimi en çok nesini beğendin"

"Jin sen ne dediğinin farkında mısın? bunlar nasıl sözler ,iyi eğitimli bir bayandı deneyimliydi yalanmı"

Jin kollarını göğsünde bağladı "sürtüğün teki "dedi

Namjoon "ne alakası var bunuda nerden çıkardın "

"Nerden mi çıkardım her halinden belli mal beyanı yapar gibi herşeyini ortaya sermiş, çocuğumu böyle bir bakıcıya nasıl emanet edebilirim" dedi

Namjoon derin bir nefes aldı" ben spor yapacağım sende bu arada sakinleş lütfen, sonra konuşalım" dedi .

Yardımcısına dönüp "bekleyen aday varmı "diye sordu "bir kişi daha var efendim" dedi .

Namjoon "sonra gelsin" dedi ama Jin Namjoon'nun yanında kalmasını istiyordu gitmesini engellemeliydi "hayır, şimdi gelsin bu kadar beklemiş ayıp olur" dedi.

Namjoon istemesede tamam gelsin "zaten onada bir kulp takarsın sen" dedi.

Jin" ben kimseye kulp takmıyorum hiçbirini beğenmedim ne yapayım "

Bu sırada Jin ve Namjoon tartışmaya okadar dalmışlardı ki İçeri kocaman gülümsemesi ile giren genci görmemişlerdi bile bir süre sonra Namjoon karşılarında başı öne eğik ellerini önünde birleştirmiş bir şekilde dikilen gence baktı.

Namjoon genç çocuğa baktı belliki narin bir omegaydı oldukça zayıf görünüyordu siyah saçları alnından gözünün üstüne dökülmüştü üstünde mavi bir kot pantolon ve tişört vardı Namjoon" Sen ne zamandır ordasın "diye sorduğunda korkuyla titredi "yeni geldim efendim" dedi.

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin