YENİ BAŞLANGIÇ

182 13 0
                                    

Deltam demişti evet Jin gelmiş onun için gelmiş ve ona deltam demişti bu tek bir kelime Namjoon'a herşeyi yaptırabilir di Jin ne derse yapmaya hazırdı komutanından emir bekleyen bir asker gibi Jin'den bir emir bekliyordu Jin ona dönüp "burda koridordamı duracağız" dedi Namjoon için Jin yanında olunca mekanın önemi yoktu ama "ahhh afedersin gel odama geçelim"dedi arkasındaki kapıyı açıp Jin'e yol verdi.

Jin ilk kez gördüğü odayı şöyle bir inceledi şıktı demekki Namjoon zevkli bir adamdı benim yanımada böyle bir adam yakışır diye düşündü çok şık bir çalışma masası önünde iki deri koltuk odanın diğer tarafında siyah renkli bir oturma grubu karşısında haber kanalının açık olduğu bir TV vardı güzeldi beğenmişti sonra gözü çalışma masasının üstünde duran saksıya ilişti " aman tanrım Namjoon inanamıyorum şunun güzelliğine bak bana geldiğinde olmadı yapamadım demiştin yanlışmı hatırlıyorum" dedi Namjoon başını eğdi yapamadım zaten çiçek açması gerekiyordu" dedi

Jin ama bu çiçek açmazki kimse sana kimse söylemedimi" diye sordu aslında herkes söylemişti ama Namjoon dinlememişti.

Namjoon" söylediler ama inanmadım yani bitki sonuçta işi bu çiçek açmak" dedi Jin göz devirdi gerçekten bitkilerden anlamıyor diye düşündü konuyu değiştirmeliydi "ofisin güzelmiş beğendim çok zevklisin" dedi Namjoon omegasından aldığı bu küçücük iltifatla bile göğsü kabarmıştı kendiyle gurur duydu " beğenmene sevindim"dedi Namjoon'un tüm dikkati Jin'in üzerindeydi ona ayak uyduruyordu o ne yaparsa onu yapardı Jin oturursa oturur oturmazsa oda ayakta beklerdi.

Jin masanın önündeki tekli koltuklardan birine oturdu "ee birşey ikram etmeyecek misin bana" dedi sesinde alay vardı ama Namjoon bu sözü çok ciddiye aldı "sen emret yeter ne istersin" diye sordu Jin biraz uğraşmak istiyordu çay kahve yada içecekler zaten bulunurdu ama delta uğraşsın istiyordu "çilekli mochi fena olmazdı" dedi Namjoon hemen Yoongi'yi aradı " mochi istiyoruz" diyip telefonu kapattı bir kaç dakika sonra kapı çaldı Yoongi elinde tepsiyle içeri girdi saygıyla eğildi tepsideki çeşit çeşit mochi olan tabağı sehpaya bıraktı yanına iki tatlı tabağı çatal bıçak peçete de koyarak afiyet olsun başka bir arzunuz varmı dedi Jin "teşekkürler Yoongi" dedi.

Jin neden Yoongi ile konuşmuştu ki hemde samimiydi Yoongi demişti ona bu samimiyet nerden geliyordu Namjoon Yoongi ile bu konuyu kibarca konuşmayı aklının köşesine not etti.

Jin bu arada mochiler ile aşk yaşamaya başlamıştı bile bir ısırık alıyor tatlı tatlı mırıltılar çıkararak yiyordu, Namjoon hayır bu kadar sevilecek ne var bunlarda altı üstü hamur ve çilek diye geçirdi içinden ne kadar güzel olabilir ki? aslında Namjoon, Jin sadece onu sevsin istiyordu evet şu an onu bir mochiden kıskanmıştı ama bu mochinin kadar zevk vermesi haksızlıktı kıskanmakta haklıydı.

Namjoon hayran hayran Jin'i izlerken " artık bana bir şans verecekmisin" dedi
Jin Elindeki mochiyi ağzına atıp " evet dedi verebilirim ama sırayla gitmeliyiz önce arkadaş olmalıyız sonrasına bakarız" dedi.

Namjoon " bence biz dağ evinde o arkadaş kısmını geride bıraktık "dedi Jin'in onu öpmesine gönderme yaparak.

Jin" onu unutalım demiştik" dedi sinirle sürekli hatırlatması sinirini bozuyordu.

Namjoon " nasıl unutabilirim aklımdan hiç çıkmıyor ki"dedi gözleri jin'in dolgun dudaklarına takılmıştı.

Jin tehlikeyi sezip" neyse ben gideyim artık aslında sana bana kızgınlığım sırasında gönderdiğin kıyafetler ve yiyecekler için teşekkür etmek için gelmiştim çok işe yaradılar teşekkür ederim"dedi

Namjoon yine gururunun okşandığını hissediyordu" önemli değil deltan olarak görevimidi teşekküre gerek yok bundan sonra her zaman her konuda yardıma hazırım" dedi.

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin