Namjoon saatte baktı dokuza geliyordu sol tarafına döndüğünde göğsüne sokulup uyuyan Jin'i gördü,Jin'i biraz daha kedine çekti sol koluyla sıkıca sarıldı farkında olmadan onu izlemeye dalmıştı omegası uyurken ayrı bir tatlı mı oluyordu zaten onun omegası her haliyle mükemmeldi sonra Jin'i uyandırmamaya dikkat ederek sağ elindeki telefona baktı.
Yoongi istediği herşeyi halletmiş bir saate orada olacaklarını yazmıştı acaba bir saate Jin uyanırmıydı şu an pek uyanacak gibi durmuyordu uyanmazsa da beklesinler ne olacak onlar için omegamın uykusunu bölemem dedi kendi kendine.
Saat on olmuştu Jin hala uyuyordu Namjoon'un kolu uğuşmuştu ama sesini çıkarmadı Jin hafif kıpırdandı Namjoon hemen telefonunu sakladı Jin birden yerinde doğruldu "sen neden telefonu sakladım ne var telefonda benden ne gizliyorsun yoksa sen,sen aman tanrım sen beni aldatıyorsun"
Namjoon yalan değil biraz bozulmuştu yani okadar ihtimal varken omegası onu aldatmakla suçlamıştı olacak şey değildi "evet yatağımızda kucağımda sen varken sana sarılmışken seni aldatıyorum" dedi
Jin'in gözleri doldu işte başlıyorlardı hamileler hep bu kadar çok mu ağlar yani bu durum hiç normal değil bir insan herşeye ağlayamaz ki diye düşündü
Jin'e sıkıca sarıldı "saçmalama yani ben asla seni aldatmadım ve aldatmamda ben seni tandıığım anda benim için diğer herkes öldü,benim için sadece sen varsın" dedi.
Jin "ozaman telefon onu niye sakladın benden ne saklıyorsun"dedi sesi titriyordu.
Namjoon "hadi kalkalım güzel bir duş al sonra anlayacaksın"dedi.
Jin tamam diyerek kalkıp banyoya girdi suyun sesi geldiğinde Namjoon hemen Yoongi'yi aradı bir kaç dakika sonra odanın kapısı çaldı Namjoon açtığında karşısında Yoongi elinde elbise gamboçları ve alışveriş torbaları ile ona bakıyordu
Namjoon "Şimdi banyoda yarım saatimiz var herşey hazırmı" diye telaşla sordu.
"Herşey hazır nikah memuruda geldi sizi bekliyoruz "
"Tamam güzel ama önce Jin için yiyecek birşeyler hazırlarmısın acıkmıştır şimdi nikah falan derken yemek yemeye fırsatımız olmaz aç kalmasın"
"Tabi hemen getiriyorum " diyerek odadan çıktı bir süre sonra yine kapı çaldı Yoongi elinde kahvaltı tepsisiyle gelmişti Namjoon hemen tepsiyi aldı odanın balkonunda ki masaya kahvaltıyı hazırladı bu sırada Jin'de banyodan üzerinde bornozu ile çıkmıştı Namjoon hemen bir havlu aldı saçını kurularken Jin'in dikkatini yatağın üstündeki eşyalar çekti bunlar ne diyerek onlara bakmak için uzanmıştı ki Namjoon " hepsini anlatacağım ama önce kahvaltı" dedi.
Jin üstümü giyinip geliyorum desede Namjoon " gerek yok gel buraya hazırladım"diyerek onu balkona yönlendirdi Jin ne garek vardı dediysede Namjoon onu dinlemedi ikili birlikte güzel bir kahvaltı yaptılar.
Jin "tamam hadi anlat artık nedir sabahtan beri bu gizemin sebebi" dedi
Namjoon hadi gel diyerek onu odaya yöneltti gamboçlardan beyaz olanı açtı içinden beyaz bir takım elbise çıkardı "bunu giyermisin" diye sordu.
Jin neden ne gerek var şimdi diyerek başını salladı.
Namjoon bir kutuyu açıp Jin'e çevirdi bunuda takarmısın dedi Jin kutuya baktığında içinde gerçek papatyalar dan yapılmış bir gelin tacı ve gelin buketi olduğunu gördü "bunları takıp bu gün benim eşim olurmusun" dedi.
Jin şaşkındı "sen sabahtan beridir bunlarlamı uğraşıyordun" diye sordu.
Namjoon evet dedi "aslında gidip hepsini ellerimle seçmek isterdim ama sen izin vermeyince telefonla bu kadar oldu"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY HUSBAND // NAMJİN
FanficJin kendisine aşık bir eş mutlu bir yuva hayalini kuran güzel bir omega Namjoon ise aşka inanmayan bir delta omega deltayı aşka inandırabilecek mi?