mümkün değil

149 13 0
                                    

Namjoon bak dedi doktorun masasına eğilerek doktorun tam gözlerinin içine bakıyordu "burada konuşulanların tek kelimesi dışarı sızarsa seni öldürmem, her gün etinden bir parça keser köpeklerimi beslerim, sonra seni iyileştirir bir parça daha anladın mı? beni" dedi.

Jin Namjoon'u kolundan tutup çekerek "bence anlamıştır yani benim midem fena oldu şöyle bir hayal ettim de ıyyyy" dedi.

Doktor eline aldığı peçeteyle alnındaki terleri silerken " neden bu kadar sinirlendiniz bilmiyorum ama siz söylemesenizde hasta mahremiyeti diye bir şey var burda olanlar burda kalır rahat olun "dedi.

Jin ultrason için sedyeye uzanmış doktorun döktüğü soğuk jelle titremiş yeni gelecek hamleyi beklemeye başlamlıştı doktor eline ultrason aletini aldı Jin'in karnında gezdirmeye başladı Jin merakla ekrana bakıyordu ilk defa bebeğini görecekti içi içine sığmıyordu doktor baktı, baktı, baktı gözlerini kıstı daha da dikkatli baktı makinenin düğmelerine basıyor ayarlamalar yapıyor ama bir yorum yapmıyordu Namjoon "ağzını yüzünü buruşturduğun yeter söylesene durumu nasıl türü ne ben delta babası olarak anlayamadım siz anlarsınız belki" dedi.

Sesinde kinaye ve birazda öfke vardı doktor "sizi bir dakika bekleteceğim başka bir doktor arkadaşımı aramam görüşünü almam lazım" dedi.

Namjoon birden doktorun boğazına yapıştı "ben sana kimse bilmeyecek diyorum sen başkasına sorayım diyorsun istersen TV den canlı yayın yapalım" dedi dişlerimin arasından tıslayarak.

Doktor Namjoon'un ellerine yapışıp "boğuluyorum" diyebildi Namjoon ellerini doktorun üstünden çekip "bak durumumuz çok hassas bebeğin durumunu öğrenmeli ve hemen yurtdışına çıkmalıyız anlıyorsun değil mi konuş şimdi" diye bağırdı sesi sonlara doğru dahada sert çıkmıştı Jin yattığı yerden Namjoon'u izliyordu deltanın bu yüzünü ilk defa görüyordu ve yalan değil bu sert Namjoon'u çok sevmişti.

Doktor " tamam ,tamam sakin olun anlatacağım"dedi Namjoon boynunu bırakır bırakmaz doktor kendini sandalyesine attı bakın dedi ultrason ekranını gösterdi "bu gebelik kesesi yani hamilesiniz ama bebek görünmüyor yani tabi gözle görülmez ama makinelerde algılamıyor"

Jin'in gözleri doldu "ne yani bebeğim yokmu bişeymi oldu" diye sordu doktor "hayır var değerler bunu gösteriyor ama bebek kendini gizliyor kesesi çok kalın bu kadar kalın bir keseyi ilk defa görüyorum belliki üstün bir ırk yani ben deltaların keselerini de gördüm ama bu ondanda üstün bir ırk"

Jin "ama daha üstünü yok ki" dedi bu Namjoonun gururunu okşamıştı dudağının kenarı memnuniyetle yukarı doğru kıvrıldı gururdan göğsü kabarmıştı "peki ne yapacağız sağlığı nasıl " doktor bir yandan ultrasondan bakmaya devam ediyordu "bilmiyorum bize hiçbir bilgi vermiyor yani şu anda ultrason cihazının çalıştığına bile emin olamıyorum,ama size şu kadarını söyleyebilirim omegaların vücutları bir alfa yavruyu bile taşırken zorlanırlar pek çok omega alfa bebekleri doğururken ölüyor maalesef, bu daha da baskın bir tür bence bir kaç ay içinde omega vücudu bebeği kaldıramayacak ve öleceksiniz yasalar gereği bu tür durumlarda bebeği almamız gerekiyor" dedi.

Jin ne kolay söylüyorsunuz " beni yaşatmak için korunmasız bir bebeği öldüreceksiniz öyle mi? Buna asla izin veremem olmaz" dedi hızla sedyeden kalktı odayı terk etti Namjoon koşarak peşinden geliyordu "bekle dur" diye bağırdı Jin birden yerinde durdu arkasını döndü direk deltanın gözlerine baktı Namjoon bir an olduğu yerde donup kalmıştı "sen bir daha bana emir vermeye kalkma" dedi sesi buz gibiydi sinirli değildi ama sanki sesinde tehdit vardı Jin gibi her zaman kibar bir omega yoktu bu konuşan Jin değldi kesinlikle Namjoon birşey diyemedi sanki konuşmayı untmuştu beyni jöle gibiydi düşünemiyordu bile Jin "ben eve gidiyorum" dedi Namjoon birşey demeden peşinden ilerledi "ve sende bana portakal buluyorsun" dedi.

MY HUSBAND // NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin