bölüm 12

7.4K 494 8
                                    

Afronun söylediği şeyle herkes bir kez daha şoka uğramıştı. Duydukları şeyle hızla elenaya döndüler ancak Elena gözleri kapalı ,önünde ellerini açmış, başını yere eğmiş, tuaf sözcükler kullanarak bir büyü yapıyordu sanki.
"Yeviyno brostakep bradgaknim"

Aynı sözcükleri tekrarlayıp üst üste söylüyordu,lorin tedirgince;
"ELENAAAAA,...ELENAAAAA"

Demesine rağmen duymuyordu, arkasındaki siyah geçitten bir çok gölge ve iblis gelmeye başladı.Ares
"Elena orda olduğunu biliyorum, bana bak."

Demesiyle birden Elena kafasını hızla kaldırıp gözlerini açmıştı öfkeli bir şekilde. Ancak gözleri bu sefer ateşin rengindeydi, yüzündeki çillerden bütün bedeninde sanki ateşten küller vardı. Öfkeyle bakıp dudağına sinsi bir gülümseme ekledi.

"Elena burda değil"

Ares ve diyerleri bir yandan gölgelerle savaşıyor, biryandan elenanın söylediğiyle korkuyla gözleri açılıyordu. Birden zero içinde bulunduğu elenanın bedeniyle yavaş ve sakin adımlarla Arese ve diğerlerine doğru yürümeye başladı, yüzündeki sinsi gülüşüyle.Ares öfkeyle bağırdı.
"Hemen onun içinden çık seni lanet cadı!!"

Demesiyle zero durdu çenesini kaldırıp ciddi ifadeyle baktı, bu sefer elini yukarıya kaldırıp avucunu açtığı gibi tuhaf bir sözcük kullandı.
"Firuga"

Dediği an avucundan yukarı doğru bir siyah görüntü çıktı. Görüntü de Elena dizlerini kendine çekmiş ağlıyordu. Ares anlamıştı zeronun elenanın ruhunu zihninde tutsak etiğini, napıcağını bilmiyordu. Elenayı o kadar çaresiz görünce bir anlık üzülmüştü, ardından sinirden çenesi kas katı kesildi gözleri sarının en koyu tonunu bürünmüştü,heybetli bedeni sanki dünyaya hüküm sürüyor gibiydi. Zero başını hafif yana eğip dalga geçer gibi arese gülümsedi, ardından kafasını düzeltip, ciddi ifadeyle konuştu.
"Zavallı kız hâlâ bu olanların bir rüya olduğunu düşünüyor , ne acıklı."

Dedikten sonra avucunu kapatı, o sırada görüntü hızla kaybolmuştu. Zero tekrar sinsice gülümseyip arese yaklaştı, onu baştan aşağı süzdü. Yüzünde sapkın bir gülümseme ekleyip konuşmasına devam etti.
"Hala ilk günkü gibi yakışıklısın."

Demesiyle birden zeronun arkasında oluşturduğu çember ateşi gürleşmişti. Zero hızla arkasını dönüp çembere doğru yürüdü, ne olduğunu anlamayıp kaşlarını çattı. O sırada Ares zihninde bir ses duydu, bu irinanın sesiydi.
"Onu oyala ben kıza ulaşıcam. "

Dedi , çemberde ki ateşin nasıl gürleştiği anlasılmıştı, bunu İrina yapmıştı. Sırf zeronun bir anlık dikkati dağılsın ve zihin konuşmasını duymasın diye. Hemen sonra Ares konuştu zihninde itinayla;
"Nasıl"

İrina, ciddiyetle cevap verdi.
"Görüntüde elenanın yanında küçük bir ateş vardı ordan ona ulaşıcam."

Demesiyle Ares;
"Bu çok tehlikeli zaten bitkinsin ateş boyutundan geçersen yine bitkin düşüceksin."

Dediğinde İrina hızla cevap verdi.
"Kes ve oyala aresss!"

Diye tısladı, birden zero hızla arese döndü. Ares hâlâ ciddiyetini koruyordu, zero ciddi ifadeyle devam etti.
"Şimdi gelelim halkının nasıl öleceğine."

Demesiyle Ares güneşe baktı, çok az kalmıştı batışına. Zero gözlerini gölgelerle savaşan lorin , dare ,rose, Anna ve bir kaç askere çekti. Birden yaptığı hamleyle hepsi acı içinde dizlerinin üstünde yere çömeldi, Ares hariç. Gölgeler o sırada hızla şehre doğru koştular. Ares yerdeki can çekişen kardeşi ve dostlarına baktı tedirginlikle. Hızla zeroya dönüp ejderhaya dönüşmeye başladı, ancak zeronun söylediği şeyle durdu.
"Eğer beni öldürürsen eşinide öldürmüş olursun , bunu istiyor musun? ejderha kralı."

EJDERHA KRALA TUTSAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin