kısa bir smutla başlıyoruz!
#######
"Daha sert! Evet!" Ahjussi en derinlerimi deşiyordu resmen. Altında bir böcek gibi eziliyordum sanki. Tanrım! Beni çok güzel bir şekilde tatmin ediyordu. Başı boynuma gömülüydü ve elleriyle sıkıca belimi sarıyordu. Penisi içimi sıcacık yaparken kendimden geçiyordum. "Geliyorum, geliyorum bebeğim."
İçime yayılan sıcak sıvı beni gevşetmiş ve sırtına batırdığım tırnaklarımı çekmiştim. "İyi hisset Jimin-ah. Beni en derininde hisset." Hissediyordum, en derinimdeydi, en saklı yerlerimde o vardı. "Hissediyorum ahjussi ve daha çok hissetmek istiyorum!" Eğilip alnımı öpmüş ve hareketini yavaş yavaş arttırarak hassas noktama vurmaya devam etmişti. Çıldırmamak için zor duruyordum!
*
Altımdaki bedeni muazzamdı. Benim için yaratılmıştı. Eve geldiğimde başta itiraz etmişti, istememişti. Ama sonra o da kendini bana bırakmıştı. "Ah! Öleceğim!"
Kollarını boynuma dolamıştı. Kendini fazlasıyla kasıyordu ve bu da deliğindeki penisimi zorluyordu. "Sakinleş güzelim, sakinleş hadi." Boynunu öpüyor ve saçlarını okşuyordum. Hareketimi yavaşlatmış ve gevşemesini bekliyordum. "İyi, çok iyi, hissediyorum."
Nefes nefeseydi. Dudakları öpüşlerim dolayısıyla kıpkırmızı ve şişti. Sarı saçları oldukça dağılmıştı ve güzel tenine bıraktığım izler çok yakışmıştı.
İçinden yavaşça çıkmış ve bir süre onu izlemiştim. Göğüsü hızla inip kalkıyordu. Gözleri kapalı bir şekilde nefesini düzenlemeye çalışıyordu. Onu daha fazla yormak istemedim bu yüzden daha rahat sevişebileceğimiz bir yere gitmeliydik. Küvet her zaman dinlenme yeridir. "Gel bakalım papatyam."
Onu kucağıma alıp lavaboya yönlenmiştim. Kendim oturmuş sonra da onu kucağıma oturttmuştum. "Ahjussi, daha çok, daha fazla istiyorum." Kalçasını penisime bastırıyordu. Bedeni istekliydi ama yüzü çok yorgun görünüyordu. Saatlerce sevişmiştik ne de olsa. Biraz daha vakit geçerse sabah olacaktı.
Bana dönük ve dizlerinin üzerinde duruyordu. Omzumdan destek alarak kendini bana sürtüp duruyordu. Gözleri aldığı zevkten dolayı yumuluydu. Onu böyle izlemek, görmek muazzamdı. Her detayında kayboluyordum.
Penisim iyice sertleşince kalçasını kaldırıp konumunyu ayarlamış ve yavaşça içine almıştı beni. Omuzlarımı sıkı sıkı tutuyordu. İniltileri yankı yaparken ben kendimden geçiyordum. Belinden tutup hareketini hızlandırıyor ve ona yardımcı oluyordum. "Evet bebeğim, devam et."
"Ah! Mmh! Öleceğim! Tanrım!" İniltileri kulaklarımı doldurdukça kendimi kaybediyor ve onu kendime daha çok bastırıyordum. Nihayet geleceğimi anlayınca onu tamamiyle oturttmuştum. Başını omzuma yaslamıştı ve ben de belini sıkıca sarmıştım. "Dinlen güzelim, en güvende olduğun yerde dinlen."
*
Güvende mi? Bana yalan söyleyen bir adamın kolları arası mı güvenli? Ahjussi bazen komik oluyordu. Onu eve almamın tek sebebi seks yapacak olmamızdı. Çünkü uyumadan önce kendimi tatmin edememiştim fakat ahjussi bunu güzel bir şekilde gerçekleştirmişti.
Bana kızmayın. O beni kullandıysa ben de onu kullandım. Hem kullanmak da değil, biz sadece yatakta partneriz hepsi bu. Bana kötü diyemezsiniz. O da bana yalan söyledi ne de olsa. "Ahjussi." Kollarıyla vücudumu sıkıca sarmıştı. Hâlâ içimdeydi ve o yayılan sıcaklık beni deli edecekti. "Söyle her şeyim, söyle hayatım."
"Uyuyalım artık."
*
"Benim bebeğimin uykusu mu gelmiş?" Saçlarına öpücükler bırakmış ve çıkmıştım içinden yavaşça. Kollarım arasında minicik kalıyordu. "Yoruldum ahjussi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draw of our kiss | yoonmin ✔️
Fanfiction𝘋𝘳𝘢𝘸 𝘰𝘧 𝘖𝘶𝘳 𝘒𝘪𝘴𝘴 𝘣𝘺 𝘔𝘢𝘳𝘪𝘢 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘣𝘢𝘣𝘺 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘪𝘴 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘠𝘰𝘶 𝘣𝘢𝘣𝘺, 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘭𝘪𝘧𝘦 ####### Jimin, yedi ay bakışma ve iki gün buluşma sonrası Yoon...