1-Okul

35.7K 1.2K 236
                                    

Hayatımda bir kere şu alarm olmadan uyanmak isterdim! Bir kere! Çok mu zor?

"Kızım Loise?"

"Evet Anne?"

"Uyandın mı?"

"Yok ya uyuyorum ben! Konuşuyoruz böyle rüyamda!"

"Bana laf yetiştireceğine hazırlan! Kahvaltı hazır, ayrıca okulun başlamasına 1 saatten az bir süre kaldı!"

Oflayarak tavana baktım. Evet şu az bir sürede okula tam vaktinde yetişebilecek miydim acaba?

"Peki..."


Gözlerimi yastığımın üzerinde gezdirdim.

"Bebeğim. Seni çok seviyorum. Biliyorum sende kafamı çok seviyorsun ama üzgünüm!"

Ardından gözlerimi yorgana çevirdim.

"Aşkım. Sende beni örtmeyi çok seviyorsun değil mi? Ben ne saçmalıyorum acaba!?"

İsteksizce yataktan kalktım. Dolabımın karşısına geçtim. Siyah My Chemical Romance yazılı tişörtü giydim. Altımada siyah taytlarımı giydim. Saçlarımı da tarayıp hafifçe makyaj yaptım... Bu arada ben Loise Black. Annem Laura Black ve babam Alex Black... Hizla Aşağıya indim. Babam geç kaldığımı fark etmiş olacak ki

"İstersen okulda kahvaltı yap!"


Dedi.

"Haklısın!"


Dedim bende babama.

"Neyse ben çıkıyorum Görüşürüz!"

"Görüşürüz kızım!"

Dedi annem. Babam ise el sallamak ile yetindi. Dışarı çıkıp hızla arabama bindim ve okula doğru sürdüm. Aslında babamın arabasıydı ama ben daha çok kullandığım için kendi arabam diyordum...

Okula girdiğimde ilk gördüğüm kişi Lara oldu. Onun yanına gittim. Bana selam verdi.


"Selam!"

"Selam Lara! Nick Nerede?"

"Nick mi? Bulduğu sevgilisi ile takılıyordu da!"

Dedi Lara sinirle. Ben ise gülmekle yetindim. Nick'de yanımıza gelince okulda dolaşmaya başladık. En azından ilk günden ders işlemezdik! Yani demek istediğim galiba...

  Okuldan sonra arabama binip ormanın girişine sürdüm. Park edip hızla ormana koştum. Nehir? Neredesin? Hah! Bir ara buraya Nick, Lara ve ben gelmiştik. Hemen Nehirin yanında bir ağaç var. Çoğu dolunayda bu ağaca gelir ve dolunayı izlerdik. Çoğu zaman Nick gelmezdi. Ben ve Lara takılırdık. Zaten karanlığın çökmesine az kalmıştı. Hızla ağaca atladım. Kulaklıklarımı takıp şarkı dinlemeye başladım...

  Bir uluma sesi gelince gözlerimi açtım. Ardından umursamayıp tekrardan gözlerimi kapattım. Çok uzun sürmeden yüzümde bir ıslaklık hissettim. Sanki bir şey beni yalıyordu! Gözlerimi açınca karşımda bembeyaz kürklü bir kurt görmeyi ummuyordum.  Telaşla geriye yaslandım. Bir anda bana hırladı. Yavaşça elimi kürküne değdirince gözlerime baktı ve üzerime yavaşça yerleşti. Bende uykunun cazibesine bıraktım kendimi....

••••••••••••••••••••
(Multi Loise-Avril Lavigne)lütfen vote verebilirmisiniz bilyorum kötü olmuş olabilir ama lütfen zorlama yok...

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin