İkiside bana şaşkın gözlerle bakıyorlardı. "Na-nasıl yani bu dünyadaki tek ve en güçlü Melez sen miydinn?" Diye sordu Lara "evet ım. Sey bana sen cadılık dersi versenn" diye sordum. "Tabikide Prensesim" haa prenses mi? "Prenses mi?" "Iı Loise pa-pardon yani bilmiyomusun off neyse tamam ilk önce hangi elemente sahip olduğuna bakalım" "ımm Lara bütün 6 sınada sahibim" Nick bizi koltukta izliyordu. "Oww unuttum. Neyse Sen Black Whic olduğun için Kara büyülerde yapabilirsin."
-----12 SAAT SONRA-----
12 saat boyunca büyü çalıştık şu an sanırım yarı büyüleri biliyorum ama sırada göz rengi vaar. "Evet şimdi senin elerine NEW MOON taşı koyacağım bu senin büyü yapamaman haline getirir çünkü ben seni sinirlendiricem" dedi ve beni bi sandalyeye otturtu ve Nick elime NEW MOON taşı koydu. Ve başladı anlatmaya "Lucasın sana dedikleri doğru deyil o bir idda. Ailen seni sevmiyor ailenin başka gizli bir çocuğu var" bu kız ne saçmalıyo. "Sen bu dünyadaki en sürtük kızsın hiç bi bok yapamıyosun güçlü değilsin sen bir EZİKSİN" oww en sevmediğim şeyi beni güçlü görmemeleri beni ezik olarak göstermeleri tabi bende sinirlendim ve ayağıya kalktım sanırım göz rengim değişmişti. Birden bütün oda alev almaya başladı ve Lara acı çekmeye başladı nick beni şaşkın gözlerle izliyodu bende birden bilmediğim bişey dedim ve havaya kalktım ve ev sarsılmaya başladı. Sonra kendime geldim ve taşları yere fırlattı. Göz rengim normal rengine döndü ve ateşler söndü larada yerde kıvranmayı kesti. "İ-inanamıyorum Loise sende NEW MOON taşları bile işe yaramıyo ve ayrıca göz rengin Pembe ve mavi şeklinde (MULTİ) yani sen WHİCH lerin BAŞISIN!!. Senin büyün 10 büyücünün yerini tutar inanamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireKendini tanıyor muydu ? O kim olduğunu biliyor muydu? Bilmiyordu ancak biliyormuş gibi hisediyordu. Sanki doğruları biliyormuş gibi, oysaki o hep yanlışları bilmişti!