8-duygusuz

11.7K 640 31
                                    

(Arkadaşlar bölümde biraz fazla küfür olabilir ondan üzgünüm)
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Oh onu elerimle parçalamasıda var değilmi. Ahahha. Sanırım canım kan istiyor ancak TAZE! Büyüyle üzerimi full siyah giyindim ve dışarı çıktım. Sokakta arkadaşlarıyla takılan bi çocuk gördüm. Sanırım kendisini havalı sanan bir zavalı. Onun yanına gittim. "Hey naber?" Dedim. Salak hemen etkilendi. "Sabahın bu saatinde bir bayanın burada ne işi olur ki?" diye sordu grup üyelerinden biri. Ve hepsi kahkaha atarak bana doğru gelmeye başladı. Pekala "Tamam kavga istiyorsanız." Dedim ve önde gelen çocuğu bi el hareketimle kafasını kırdım. Diğerine acı çektirerek öldürdüm. Geriye iki tanesi kaldı! Kendisini bi bok sanan çocuk üstüme atlayarak geldi. Tam o surada kafasından tuttum ve vücudundaki tüm kanı içtim. Ahh çok güzel. Sıra diğerinde. Onunda yanına gittim ve ilk kanını içtim ardındanda parçaladım. Ah ne güzel bir his! 4 cesedide önüme sırayla dizdim. ve ardından "sizi öldürmek okadar güzeldi ki! Keşke size işkence etseydim ama vaktim yok! Ne dramatik ama ahahahah pislikler! Burada çürüyüp gidin ahahaha" dedim. Sanırım okula gittme vakti. Okula gittmek istemiyorum ancak, nekadar insan okadar Taze kan ve et! Burdan direkt okula gittim. Çanta! Aman sanki çokta si*imde! İçeriye girdim. Ahh o da kim? Şerefsiz! Lucas Öğle tenefüsünde görür o gününü. Ah baş bela arkadaşlarım beni bekliyor. Onların yanlarına gittim. "selam" "hey naber" "size ne!" "Ohh Loise ne oldu" "sana ne? Dememiş miydim Nick" "ahh hadi ama loise!" "Lara beni sinir etme. sana yapacağım eziyetleri düşünmeye başlıyorum bile. Ah o acı çığlıkların ahahaha " dedim. İkisininde suratı asılmıştı. Birden aynı anda sesizce "duygusuz!" Dediler. "Ahh. Aynen öyle. Ama şu an kendimi daha iyi hissediyorum. Lucas'ın ölümünü izledikten sonra dahada zevkli bir hayat beni bekleyecek! Ahhaha ah acaba kötülük olmasa ben ne yapardım? Sanırım kötülüğü bulurdum. (Sonlara doğru onlara yaklaşarak) burası Cehennem olacak!" "HAYIR ASLA!" Diye bağırdı nick. Ne o bana mı bağırdı. Salak! Dönüştüm. İkiside "hayır. Siyah gölge Melezi" dedi. Ahah- mal zil. Hemen içeri girdim. Sanırım lucası başka bir zaman eziyet çektireceğim. Ah o günü iple çekiyorum.
-!-!--!-!-!--!
Öğlen yemeğindeyiz. Ben bulaşıkçı kadının hem kanını hemde etini yedim. Nick ve lara biraz önce peşimi bıraktı. Ah oda kim? Sanırım yine yeni biri. Ama onlar yakışıklı.Ve tam bana göre biri. Giyim tarzı hoşuma gitti Siyah,siyah saçları. İyi ama o bir insan ve yakında ölü olacak. Ahahaa. Ah şu gülüşümü çok seviyorum ya!
--------
Kısa oldu biliyorum ama yeni bölüm en yakın zamanda gelicek voteler için çok TEŞEKKÜRLER!!....

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin