Eve geldiğimizde babam ve annem içeri girdi ve bende onları takip ettim. Çok ciddi bir ifade takınmışlardı..
"şimdi sana söyleyeceklerimize inanmanı istiyoruz"
diyerek koltuğa oturdu babam. annemde babamın yanına oturunca bende karşılarına oturdum. Sanki seri katiller de onu söyleyeceklermiş gibi duruyorlardı.
"tamam baba"
dedim.
"Pekala başlıyorum... Sen düşündüğün gibi normal bir insan değilsin. Nasıl desem... Biraz çılgınca gelecek ancak ben Kurtadamım annen vampir kökeni. Sende bu dünyadaki en güçlü ve tek Melezsin. Cadı, vampir ve kurtadam melezisin. Cadı nasıl oldu kimse bilmiyor. Bir mucize... Cadı olarak normal bir cadı değilsin sen bir Karanlık cadısın. bütün 6 elemente sahibsin bunlar ateş, toprak, hava, su, ruh ve ışıktır. Vampir tarafına gelirsek yine normal değilsin. Gölge Vampirisin. Kurt tarafına gelirsek yarın ilk defa dönüşeceksin. Ve yarından sonra türün belli olacak. Ayrıca Nick bir kurtadam Lara ise bir normal seviyeli bir cadı. Bunu kimseye söylememeni istiyoruz. En azından şimdilik Nicklere de söyleme!"
Dedi babam. Şu an gerçekten bunun şaka olup olmadığına inanmaya çalışıyorum
"Şu an gülesim vardı ama ne kadar saçma olduğunu düşündüğümden dolayı hiç boşuna gülmedim. Çok komiksiniz!"
dedim
"Sana ne için saçma sapan bir şaka yapalım ki?"
"Bana kanıtlayın o zaman!"
dedim. Annem ve babam birbirine baktı ardından
"Peki! Sen nasıl istersen."
dediler... Babam bir kurda dönüştü gecenin siyahını üzerinde taşıyor gibiydi! Annem gözlerini parlatınca ne diyeceğimi şaşırdım. İnanamıyorum.
"Aman tanrim... bunu hazmetmem belki biraz sürebilir. Lütfen odama çıkıp bunları düşünmem lazım."
dedim ve odama çıktım. Bu nasıl olur ki? Sanırım en iyisi Lara'nın yanına gittmek diye düşündüm ve Laranın evine doğru yürümeye başladım. Sanırım şimdilik insan gibi davranmam gerek.
"Loise selam gelsene"
dedi Lara
"Peki, tamam"
dedim ve içeri girdim.
"Selam Loise"
"Nick sende mi buradaydın? Ayrıca Selam"
dedim
"Pekala... Film izleyelim mi?"
"Olur. O zaman ben film seçiyim Lara sen mısır falan patlat. Cips varsa getir. Nick sende içecek birşeyler getir"
dedim. Herkes onaylayıp işini yapmaya başladı. Bende film seçmeye başladım
"yok,olmaz,sıkıcı,iğrenç,sıkıcı,yok,hayır,off,hayır,saçma,abartılmış,çook şeyli, hah! Buldum sonunda seni!"
dedim. Seçtiğim bir filim cadı, vampir ve kurtadamlarla ilgiliydi. Herkes işini bitirmiş gelmişlerdi. Filmi Nick başlattı ve izlemeye başladık. Elime bir cips aldım ve ağzıma attım. Çiğneyerek yuttuktan sonra mısırdan bir kaç tane alıp ağzıma attım. Filmi tüm yiyeceklerden tıkınarak bitirmeyi planlıyordum her halde... En sonunda film bitti. Nick ve Lara ya döndüm. Sanırım söylesem daha iyi olacaktı.
"sakın saklamayın biliyorum, ikinizdede doğaüstü güçler var... demek istediğim, Nick sen kurtadamsın. Lara sende... Cadı"
dedim. İkiside bana şaşkın gözlerle bakıyodu. Sonunda lara konuşmaya yeltendi.
"s-sen bunu nereden öğrendin?"
Dedi.
"... Babam ve annem söyledi... Her neyse! Sadece biliyorum işte!"
Dedim
"peki sen nesin?"
Diye sordu Nick.
"ben mi? insanım"
yalan! Her neyse en azından hiç kekelemedim. Bu da bir başarı değil mi?
"istersen seni dönüşttüreyim?"
Nick bir bilsen benim Melez olduğumu.
"Hayır yani... Şimdi değil.. Yok ya asla... Başka zaman... Evet evet başka zaman!"
Ne başka zamanı! Loise aferin sana çok güzel iş çıkardın!
"Tamam"
"neyse ben gidiyorum. Görüşürüz!"
dedim ve eve gittim. Herkes odasına gittmişti bende hemen yatağıma koştum ve yatağa zıpladım...
____
vote? :* düzenlenmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireKendini tanıyor muydu ? O kim olduğunu biliyor muydu? Bilmiyordu ancak biliyormuş gibi hisediyordu. Sanki doğruları biliyormuş gibi, oysaki o hep yanlışları bilmişti!